Ik ben er toch.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dus stille tijden voor GRTD breken weer aan.
Omdat (dat kan op 2 manieren)?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:48 schreef Amarantha het volgende:
Als ik ooit op fitness ga dan kan ik de eerste 2 weken niet meer bewegen denk ik
Hoop dat er niets stuk is gegaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat moment dat je tot 3 telt, bij 3 gaat duwen en de auto gaat rijden en dat de motor rare geluiden gaat maken2de keer klonk ook echt niet goed haha.
Zou zuur zijn als ie toch stuk isquote:
Omdat ik zo weinig sport dat ik bij intensief veel bewegen spierpijn krijg. Ik heb wel eens spierpijn in mijn buik gehad na de seks de dag ernaquote:
Jammer. Erg jammerquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dus stille tijden voor GRTD breken weer aan.
Wow je moet je schamenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik zo weinig sport dat ik bij intensief veel bewegen spierpijn krijg. Ik heb wel eens spierpijn in mijn buik gehad na de seks de dag erna
Whut?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijg bovenbinnenbeenspierpijn van het autorijden![]()
Wow. Dat heb ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijg bovenbinnenbeenspierpijn van het autorijden![]()
Ik vind dat wel knap dat je daar spierpijn krijgtquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoem'n tigh gap wordt er van verbeterd.
Mja dat vraagt om pics hequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoem'n tigh gap wordt er van verbeterd.
Stuur ze door naar mortaxxquote:
Ik snap ook niet hoe !quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dat wel knap dat je daar spierpijn krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |