Hahah baasquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hebben met een paar mensen een enorme caravan weg gehaald van zijn plek, is achtergelaten en staat al 4 jaar in het zand enz dus hij was helemaal weg gezakt. Hij viel op een gegeven moment ook bijna om. Maar uiteindelijk met een transporter busje (die 2x afsloeg omdat die het niet aan kon) en 5 mensen die duwen hebben hem er uit gekregen.
Ja stond naast ons huis, is volgens gemeente eigen perceel (dus hoort niet bij ons) dus hij mocht er gaan wonen in zijn caravan. Zijn wij altijd op tegen geweest. Nu heeft hij een huis gekregen van de gemeente omdat in een caravan wonen niet gezond is maar die vent heeft dus de caravan en alle zooi erom heen gewoon achter gelaten. Kijken wij altijd tegen aanquote:
The strugglesquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hebben met een paar mensen een enorme caravan weg gehaald van zijn plek, is achtergelaten en staat al 4 jaar in het zand enz dus hij was helemaal weg gezakt. Hij viel op een gegeven moment ook bijna om. Maar uiteindelijk met een transporter busje (die 2x afsloeg omdat die het niet aan kon) en 5 mensen die duwen hebben hem er uit gekregen.
Ja echt lelijk haha, dat was het moment dat we dachten over een tractor. Maar derde keer ging het welquote:
nou zegquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje. Heb je al 10x 'weltrusten' zien zeggen volgens mij
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou zeg
ik weet dat ik behoorlijk kan overdrijven, maar dat jij t van mij overneemt hoef ik natuurlijk niet te pikken
Na 2x heb je alle hoop opgegeven. Herkenen de momentenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja echt lelijk haha, dat was het moment dat we dachten over een tractor. Maar derde keer ging het welIk was echt zo blij haha.
Dat moment dat je tot 3 telt, bij 3 gaat duwen en de auto gaat rijden en dat de motor rare geluiden gaat makenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Na 2x heb je alle hoop opgegeven. Herkenen de momenten
Luek xDDDDquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:49 schreef Sked het volgende:
Ze gaan hier straks om 8 uur weer met de straat verder
Pff dat is kut. Hadden wij 2 jaar terug. Hele straat eruit en weer erin.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:49 schreef Sked het volgende:
Ze gaan hier straks om 8 uur weer met de straat verder
Dan moeten we maar een PubQuiz organiseren voor Johannes als we hem daarmee kunnen lokken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Johannes komt vooral als er een pubquiz is hoor, als hij opeens gaat tegenstribbelen weten wij wel hoe we hem moeten lokken
Serieus !! Alweerquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:55 schreef Amarantha het volgende:
Oh zie nu pas dat fok-it ook gesneuveld is.
Nee. Twee woorden. "Mixed babies", dan komt hij asapquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan moeten we maar een PubQuiz organiseren voor Johannes als we hem daarmee kunnen lokken.
En als hij tegenstribbelt, weet ik nog altijd een biertje uit Hawaii, Turkije of Cyprus om hem te lokken.
Ik mis hem nu al.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:55 schreef Amarantha het volgende:
Oh zie nu pas dat fok-it ook gesneuveld is.
Ik ben er toch.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dus stille tijden voor GRTD breken weer aan.
Omdat (dat kan op 2 manieren)?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:48 schreef Amarantha het volgende:
Als ik ooit op fitness ga dan kan ik de eerste 2 weken niet meer bewegen denk ik
Hoop dat er niets stuk is gegaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat moment dat je tot 3 telt, bij 3 gaat duwen en de auto gaat rijden en dat de motor rare geluiden gaat maken2de keer klonk ook echt niet goed haha.
Zou zuur zijn als ie toch stuk isquote:
Omdat ik zo weinig sport dat ik bij intensief veel bewegen spierpijn krijg. Ik heb wel eens spierpijn in mijn buik gehad na de seks de dag ernaquote:
Jammer. Erg jammerquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dus stille tijden voor GRTD breken weer aan.
Wow je moet je schamenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik zo weinig sport dat ik bij intensief veel bewegen spierpijn krijg. Ik heb wel eens spierpijn in mijn buik gehad na de seks de dag erna
Whut?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijg bovenbinnenbeenspierpijn van het autorijden![]()
Wow. Dat heb ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijg bovenbinnenbeenspierpijn van het autorijden![]()
Ik vind dat wel knap dat je daar spierpijn krijgtquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoem'n tigh gap wordt er van verbeterd.
Mja dat vraagt om pics hequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoem'n tigh gap wordt er van verbeterd.
Stuur ze door naar mortaxxquote:
Ik snap ook niet hoe !quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dat wel knap dat je daar spierpijn krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |