SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Trauma voor levenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik durfde niet weer een slowchat te verpesten
Komt wel goedquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:34 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dan denk je dat je iets goeds doet maar nee
(nog) nooit een date gehad met Pax.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als hij ouder was wist ik het wel![]()
Ga nu niet zo raar praten Etsu. Jij hebt pax letterlijk uit de kast gesleept leek het wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
(nog) nooit een date gehad met Pax.
En weet je. Ik vind het bijzonder dat iedereen continu daar over begint, en nee, je bent niet de eerste, en ik snap niet waarom. Kan jij mij verlichten waarom iedereen, waaronder jij, denkt dat Pax en ik een relatie hebben?
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga nu niet zo raar praten Etsu. Jij hebt pax letterlijk uit de kast gesleept leek het wel.
Ik geloof er geen zak van dat pax uit de kast isquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had een ban toen die uit de kast kwam remember.
Ja maar jij bent jij.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van dat pax uit de kast is
Nou en, jij zat hem te pushen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had een ban toen die uit de kast kwam remember.
Wat zou jij doen als je van iets al 3 jaar vermoedt?quote:
Ik niet. Hoeveel ervaring heeft die knul nou inmiddels?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je van iets al 3 jaar vermoedt?
Pushen of niet, ik ben er van overtuigd dat hij serieus is over zijn geaardheid.
Hey Yreal. Hoe beviel jou het weertje vandaag?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik niet. Hoeveel ervaring heeft die knul nou inmiddels?
Pax en Etsu zaten elkaar elke dag hier half uit te kleden, dan maakten ze ruzie en ging Etsu 'rare' dingen over Pax zeggen die Pax dan weer kwam ontkrachten.quote:
nouja, zo is t niet helemaal gegaan, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Pax en Etsu zaten elkaar elke dag hier half uit te kleden, dan maakten ze ruzie en ging Etsu 'rare' dingen over Pax zeggen die Pax dan weer kwam ontkrachten.
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Pax en Etsu zaten elkaar elke dag hier half uit te kleden, dan maakten ze ruzie en ging Etsu 'rare' dingen over Pax zeggen die Pax dan weer kwam ontkrachten.
Ik snap deze subjectchange niet helemaal, maar goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey Yreal. Hoe beviel jou het weertje vandaag?
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:42 schreef Viro het volgende:
[..]Dacht dat ie pax zat te pushen met zijn vleesstaaf
Jaquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Faka
[..]
Hey lb, is dit een stille hint?
Nooit gebeurd. Dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:42 schreef Viro het volgende:
[..]Dacht dat ie pax zat te pushen met zijn vleesstaaf
gmj?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Faka
[..]
Hey lb, is dit een stille hint?
dat ging snelquote:
Het is nu hard2gayquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hey het ging over hard to get
Dat is mijn ideale onderwerp
is echtquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van dat pax uit de kast is
sorry wij kunnen niet datenquote:
Denk maar lekker wat jij wilt, Pax en ik kennen de waarheid.quote:
eh ok?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Denk maar lekker wat jij wilt, Pax en ik kennen de waarheid.
nee omdat jij een imbeciel bent. maar dat wist je wss al.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:50 schreef Viro het volgende:
4 verschillende antwoorden, heb niks aan jullie
Maare was ie strak ofnie?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk maar lekker wat jij wilt, Pax en ik kennen de waarheid.
ik wil niet met iemand die rookt of drugs doet. alleen soms alcoholquote:
quote:
Zou eten bij enorme hongerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Laat maar. Hij stuurde een niet zo smakelijke foto
'gehad'?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Volgende vragen. Hoeveel mannen en vrouwen heb je gehad?
Ik ken zijn matras stories jaquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
voor mijn ban zei JR dat hij meer geniet van t neuken met zn matras dan een echte vrouw
daarom zei ik het
maar aangezien we elkaar op WA hebben, verwacht ik eigenlijk dat je mijn humor wel snapt
Liever een niet-kettingroker dan een wekelijkse drinkerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wil niet met iemand die rookt of drugs doet. alleen soms alcohol
Bron?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
voor mijn ban zei JR dat hij meer geniet van t neuken met zn matras dan een echte vrouw
daarom zei ik het
maar aangezien we elkaar op WA hebben, verwacht ik eigenlijk dat je mijn humor wel snapt
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee omdat jij een imbeciel bent. maar dat wist je wss al.
Heb je liever iemand die rookt?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:53 schreef Kauai het volgende:
[..]
Liever een niet-kettingroker dan een wekelijkse drinker
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Laat maar. Hij stuurde een niet zo smakelijke foto
Alcohol is schadelijker voor je lichaam dan roken of joint.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wil niet met iemand die rookt of drugs doet. alleen soms alcohol
Geen kettingroker dusquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je liever iemand die rookt?
Alcohol maar soms en dan met mate.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Alcohol is schadelijker voor je lichaam dan roken of joint.
vast roken is schadelijker dan elk weekend wat pils hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Alcohol is schadelijker voor je lichaam dan roken of joint.
Je bent niet de enige. Heb heerlijke avonden gehad toen JR z'n frustraties uitte over z'n potionele sekspartner en zijn matras.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ken zijn matras stories ja
Daar gaat je honger niet van weg Hans.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou dat niet eens doen, sabbel wel aan mn vinger ofzo
iel nee nooit van mijn levenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geen kettingroker dus
Moet kunnen verder
Hansjes zijn nu zijn nu een van zn nieuwe fetishesquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Heb heerlijke avonden gehad toen JR z'n frustraties uitte over z'n potionele sekspartner en zijn matras.
dat zei je zelfquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bron?
Dit lijkt me een vrij onwaarschijnlijke uitspraak, al sluit ik het ook niet uit.
Potionele?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Heb heerlijke avonden gehad toen JR z'n frustraties uitte over z'n potionele sekspartner en zijn matras.
Ik wilde een raar grapje maken maar ik hou het prive.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar gaat je honger niet van weg Hans.
Ik rook. Kom maar. In Selwerd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen met zo'n sigarettengeurtje. En die je dan willen zoenen ofzo!!!
Nu maak je hem alsnog heel subtielquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wilde een raar grapje maken maar ik hou het prive.
heh?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
smoken met sof is superleuk
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
smoken met sof is superleuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |