WEET IK!quote:
Zitten wel aardige stukjes tussen. Erg wisselend.quote:
Volgens mij moest hij zijn lach een beetje inhouden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:50 schreef superniger het volgende:
Leuk dat Rob Trip ook de NOS promo doet .
Eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:56 schreef Norrage het volgende:
Ik heb de Kwis altijd leuk gevonden, beste programma van de Nederlandse televisie
quote:- Eva Jinek. Zij is groot fan van de grofgebekte Amerikaanse comédienne Amy Schumer, die afgelopen maand een Emmy won voor haar succesvolle Comedy Central-show ‘Inside Amy Schumer’.
- Carlo Boszhard lanceerde een gloednieuw tv-programma, Carlo’s TV Café, zonder Irene ditmaal. Het scoort prima, mede dankzij de glansrol voor Carlo’s moeder: Wil Boszhard-Vis.
- Deze maand werd de documentaire Little Angels uitgezonden. Níét de zoveelste film over de Holocaust, maar een indringend portret geworden van de uiterst ingewikkelde relatie tussen Enny en haar dochter Tasha, geboren na de oorlog uit Enny's tweede huwelijk. De docu laat zien hoe trauma’s doorwerken in opvolgende generaties. Slechts 38.000 mensen zagen de film, zeer onterecht vindt Jessica Durlacher.
Tafelheer: Marc-Marie Huijbregts
Blonde achter Mathijs kan ik ook prima mee leven andersquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:08 schreef Martinello het volgende:
[..]
Als Jessica haar dochter nou had meegenomen.
Jammer van die tattooquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al mag moeders er ook best wezen.
Met afstand het beste programma op de Nederlandse televisie op het moment.quote:
Ik hoor net dat ze al 80 is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Carlo is fan van voetbal?
Waarom is de mama van Carlo er?
Haar wenkbrauwen hebben de 80 niet gehaald.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:14 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ze al 80 is.
De Majoor?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:32 schreef Specularium het volgende:
- Carlo Boszhard lanceerde een gloednieuw tv-programma, Carlo’s TV Café, zonder Irene ditmaal. Het scoort prima, mede dankzij de glansrol voor Carlo’s moeder: Wil Boszhard-Vis.
Dat doet mij deugdquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:44 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je hebt een goed gevoel voor humor.
Schijnbaar is dat enorm knap ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Amy Schumer maakt alleen maar grappen over haar kut.
Je moet je pas zorgen gaan maken als je er wel om lachtquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moest er niet om lachen? Doe ik iets verkeerd? Het is toch ook niet grof?
Maar die was wel grof en grappig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:45 schreef Evertjan het volgende:
Amy Schumer doet toch gewoon wat Joan Rivers 40-45 jaren geleden deed?
Neequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Vrouwen schijnen het wel leuk te vinden.
Je zit in de gevarenzone.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:48 schreef Martinello het volgende:
Ik moest nu toch wel even glimlachen.
Zelfreflectie van Eva.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:49 schreef Tagliano het volgende:
Dus als je blond bent en blauwe ogen hebt kun je niet weergaloos zijn?
Ben je nog steeds op zoek dan, ik maak me zorgen om jequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Wat is Eva toch cool. Ze drinkt ook bier. En ze zal nooit van mij zijn.
Jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:50 schreef Chai het volgende:
Vind het wel grappig hoe grappig Matthijs het stiekem vindt.
FOK! is mijn surrogaatEva.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ben je nog steeds op zoek dan, ik maak me zorgen om je
Maar Van Duin was ook leuk hoor. Dertig jaar geleden.quote:
De Dik Voormekaar show is nooit geëvenaard!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:52 schreef Martinello het volgende:
[..]
Maar Van Duin was ook leuk hoor. Dertig jaar geleden.
Mooi programma 'Sterren op het Doek' Jammer dat 't niet meer terug komt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:17 schreef Rickertman96 het volgende:
ik heb dit programma nog nooit gezien van Hanneke
gvd weer die klote band
Rechts naast 'm die niet eens kon glimlachen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:26 schreef gnilrednoz het volgende:
wat een lekkertje hey dat blondje in t publiek achter matthijsyum
ze heeft geglimlacht! ik heb t gezien!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Rechts naast 'm die niet eens kon glimlachen?
Bedankt voor dit bericht normaal kijk ik nooit dwdd maar als Maxim god er zit dan gaan we kijken.quote:Op maandag 2 november 2015 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
‘Nog Meer Voor Mannen’: seizoen 3
Mannenexpert Maxim Hartman zit vanavond aan tafel voor het derde seizoen van het programma ‘Nog meer voor mannen’, dat vanaf vanavond elke maandagavond te zien is om 22:00 op RTL 7. Nieuw dit seizoen is de rubriek ‘De Woedekamer’, waar mannen al hun agressie kwijt kunnen. Met ‘Nog meer voor mannen’ moeten mannen weer een boost krijgen.
Die komt dan niet van mij. Leuk programmaquote:Op maandag 2 november 2015 17:52 schreef OProg het volgende:
In before de eerste zure reactie van een vrouw hierover.
Maar jij bent al net zo zuur als een pak wijn van de Aldi, dat heft elkaar weer op.quote:Op maandag 2 november 2015 17:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Die komt dan niet van mij. Leuk programma
Je spreekt uit ervaring Dave ?quote:Op maandag 2 november 2015 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arie laat een jongen uit de kast komen die vervolgens zich nooit meer in een dorpscafé kan laten tonen.
Niemand lacht.quote:Op maandag 2 november 2015 18:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring Dave ?
Ze zijn toch gek op worsten daar in Oss.
Wou ik ook net zeggenquote:
quote:Op maandag 2 november 2015 19:04 schreef Specularium het volgende:
Dieuwke loopt nu met haar komkommer te slaan achter de schermen.
Terecht. Hoe moeilijk is zoiets nou?quote:
Newsflash. Mensen maken fouten.quote:Op maandag 2 november 2015 19:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Terecht. Hoe moeilijk is zoiets nou?
Of Dieuwke is zelf over de knopjes gevallen.quote:Op maandag 2 november 2015 19:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het schuim staat nu bij Dieuwke op de bek.
Gas is humanerquote:Op maandag 2 november 2015 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond wordt er weer een redacteur standrechtelijk geëxecuteerd op het Westergasterrein.
Hij trok niet door na het pissen in de wasbak.quote:Op maandag 2 november 2015 19:06 schreef Karina het volgende:
Wat ging er mis dan? Ik zit masterchef te kijken, even gezapt tijdens de reclame.
Verkeerde filmpje bij de verkeerde autoceu-tekst. Matthijs wist het even niet meer.quote:Op maandag 2 november 2015 19:06 schreef Karina het volgende:
Wat ging er mis dan? Ik zit masterchef te kijken, even gezapt tijdens de reclame.
Jongen. Gooi jezelf weg.quote:Op maandag 2 november 2015 19:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Pfff... Maxim wordt irritant met zijn mannen/vrouwen geouwehoer altijd.
Ah tx. Die kan morgen mooi in DTVDD.quote:Op maandag 2 november 2015 19:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Verkeerde filmpje bij de verkeerde autocew-tekst. Matthijs wist het even niet meer.
Angela Groothuizen.quote:Op maandag 2 november 2015 19:08 schreef Tagliano het volgende:
Vrouwtje linksachter Maxim vindt het niet enorm leuk
Irritant figuur ja.quote:Op maandag 2 november 2015 19:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Pfff... Maxim wordt irritant met zijn mannen/vrouwen geouwehoer altijd.
Ik zou in ieder geval maandag 22:00 even reserverenquote:Op maandag 2 november 2015 19:14 schreef Cootz het volgende:
Ik kijk nooit DWDD, is het altijd zoals dit? Anders moet ik echt even mijn avondschema om gooien.
Nee, dit komt vooral door Maxim en Adriaanquote:Op maandag 2 november 2015 19:14 schreef Cootz het volgende:
Ik kijk nooit DWDD, is het altijd zoals dit? Anders moet ik echt even mijn avondschema om gooien.
Adriaan reageert echt briljant op die aandachtshoer iddquote:Op maandag 2 november 2015 19:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, dit komt vooral door Maxim en Adriaan
Aandachtshoer?quote:Op maandag 2 november 2015 19:17 schreef Cootz het volgende:
[..]
Adriaan reageert echt briljant op die aandachtshoer idd
Ontregelend?quote:Op maandag 2 november 2015 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Lekker ontregelend begin van de uitzending. Ik hou er van.
Mediahoer*quote:Op maandag 2 november 2015 19:17 schreef Cootz het volgende:
[..]
Adriaan reageert echt briljant op die aandachtshoer idd
Whatever, you get the point.quote:
Arie is ook een mediahoer met als enig verschil dat hij zichzelf daadwerkelijk serieus neemt en denkt dat het wat betekentquote:
quote:Op maandag 2 november 2015 19:20 schreef Evertjan het volgende:
in Oudewater gaat er nu een koekenpan door de TV
Arie is vrij engquote:Op maandag 2 november 2015 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kan er de vinger niet op leggen, maar ik vind Arie gewoon niet zo'n jofele peer.
Nee he. Vind hem ook maar een griezel. Weet ook niet eens precies waarom.quote:Op maandag 2 november 2015 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kan er de vinger niet op leggen, maar ik vind Arie gewoon niet zo'n jofele peer.
Karel Appel werd ook niet begrepen. Was ook niet te pruimen.quote:Op maandag 2 november 2015 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
Ze moeten als ze dan toch Amerikaanse shows laten zien, een keer iets laten zien van Lipsyncbattle. Met The Rockquote:Op maandag 2 november 2015 19:28 schreef Tagliano het volgende:
We zijn bijna bij de voornamelijk Amerikaanse schijtlollige filmpjes aangekomen
Doe de groeten aan hoe. Chinees ?quote:
Ik laat mij graag verrassenquote:Op maandag 2 november 2015 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze moeten als ze dan toch Amerikaanse shows laten zien, een keer iets laten zien van Lipsyncbattle. Met The Rock
Anne Hathawayquote:Op maandag 2 november 2015 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze moeten als ze dan toch Amerikaanse shows laten zien, een keer iets laten zien van Lipsyncbattle. Met The Rock
Racist.quote:
Die ken ik niet zo goed eigenlijk. Enige irritante bij deze is die troela die erbij is. Die vrouw van John Legend.quote:Op maandag 2 november 2015 19:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Anne HathawayToch zijn de battles tijdens de Jimmy Fallon show legendarischer
Topper!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |