SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wanneer sushi eten, Etsu?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:37 schreef Etsu het volgende:
Nou, we hebben met z'n allen weer gelachen, nu kunnen we weer over op serieuzere zaken
Sinds die mods in grtd komen, mag al heel veel niet meer.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heeft al heel lang niet meer gemogen hoor.
Haar gedrag is de laatste tijd echt niet om over naar huis te schrijven inderdaad. Zou meer dan terecht zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:38 schreef Fok-it het volgende:
Die Opso die gaat een ban krijgen vrees ik
Wat een rebel is dat zeg
Ik ben vet liefquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:38 schreef Fok-it het volgende:
Die Opso die gaat een ban krijgen vrees ik
Wat een rebel is dat zeg
moet jij zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haar gedrag is de laatste tijd echt niet om over naar huis te schrijven inderdaad. Zou meer dan terecht zijn.
Ooit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met m'n nieuwe sushiservies![]()
Daar denkt je moeder heel anders overquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:39 schreef Typisch het volgende:
kano scheert zijn benen
zo'n persoon is niet echt serieus te nemen
Nouja, volgens mij ben ik een jaar geleden ook nog door Kano aangesproken dat lapohunten niet meer mocht dus voor mij is het niet nieuw iig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sinds die mods in grtd komen, mag al heel veel niet meer.
wow dit kan echt niet Kanoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar denkt je moeder heel anders over
HAHAHAHA
Ik heb een keer hiervoor een ban gekregen. Omdat ik zei dat ik mods met een beugel niet serieus kon nemen. LB was toen in het topic.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:39 schreef Typisch het volgende:
kano scheert zijn benen
Echte he. Niet eens harsen ano 2015quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:39 schreef Typisch het volgende:
kano scheert zijn benen
Ik ben nog geen jaar geregistreerd, ben net uit mn kloon fasequote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, volgens mij ben ik een jaar geleden ook nog door Kano aangesproken dat lapohunten niet meer mocht dus voor mij is het niet nieuw iig.
Ik lees jouw links niet sorry. #gevaarlijkeboyquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)0000-euro-in-lijn-50
Wat zouden jullie gedaan hebben?
Als niemand me ziet zou ik die tas in m'n rugzak stoppen en mee naar huis nemen denk ik
Doet teringpijnquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echte he. Niet eens harsen ano 2015
Oh, zou ik jou moeten kennen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben nog geen jaar geregistreerd, ben net uit mn kloon fase
En jij hebt er goed naar geluisterd. Ik ben trots.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, volgens mij ben ik een jaar geleden ook nog door Kano aangesproken dat lapohunten niet meer mocht dus voor mij is het niet nieuw iig.
Keertje samen harsen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echte he. Niet eens harsen ano 2015
Ik ookquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)0000-euro-in-lijn-50
Wat zouden jullie gedaan hebben?
Als niemand me ziet zou ik die tas in m'n rugzak stoppen en mee naar huis nemen denk ik
Jij leeft ook wel een ruig leven zeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik lees jouw links niet sorry. #gevaarlijkeboy
krijg ik nu een positieve note?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En jij hebt er goed naar geluisterd. Ik ben trots.
[..]
Keertje samen harsen?![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ooit.
Ik vind zelf sushi maken lekkerder en leuker (en is ook veel gezonder). Dus dat doe ik liever eigenlijk.
Laatst dit gemaakt:Hemels omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met m'n nieuwe sushiservies
Ik had t een keer zelf gemaakt. Rijst was niet te eten![]()
Werk nu niet meer bij dat sushi restaurant, maar dinsdag nog even gegeten. Dat is nog lekkerder dan zelf maken. Hoe dan ook.
Nee, ik werd aangezien voor kloon terwijl ik gewoon voor het eerst kwamquote:
Nee want dan krijg ik geklaag dat je een extra note hebt enzo.quote:
Zeker.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij leeft ook wel een ruig leven zeg.
[..]
Ooit.
Ik vind zelf sushi maken lekkerder en leuker (en is ook veel gezonder). Dus dat doe ik liever eigenlijk.
Laatst dit gemaakt:Ik laat het altijd door een vriendin maken die sushi maken leuk vind maar het te veel werk vind voor 2 personen. Dus eens in de zoveel tijd mag ik bunkerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met m'n nieuwe sushiservies
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Nouja, ik dacht eerlijk gezegd dat je veel langer meeliep (heb je FOK!profiel tot nu toe 0x bekeken, dus vandaar).quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, ik werd aangezien voor kloon terwijl ik gewoon voor het eerst kwam
PAXCON IS DE SCHULDIGE
das waarquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee want dan krijg ik geklaag dat je een extra note hebt enzo.
Wanneer weer apenpak tcquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Spannend als je zo tegen mij praat.
Dat is wel een beetje de rode draad in pax zijn leven, hij is altijd schuldig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, ik werd aangezien voor kloon terwijl ik gewoon voor het eerst kwam
PAXCON IS DE SCHULDIGE
[..]
Ooit.
Laatst dit gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met m'n nieuwe sushiservies![]()
godverdomme nice
Nein, had saaie zomer en zo. Mooie fok!zomer gehadquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, ik dacht eerlijk gezegd dat je veel langer meeliep (heb je FOK!profiel tot nu toe 0x bekeken, dus vandaar).
Ook goed afgesprokenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik laat het altijd door een vriendin maken die sushi maken leuk vind maar het te veel werk vind voor 2 personen. Dus eens in de zoveel tijd mag ik bunkeren
Mijn arendsoog spot zalm en krab. Wat dat groene is weet ik zo niet.quote:
Hommos hebben nou eenmaal eerder een schuldgevoel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de rode draad in pax zijn leven, hij is altijd schuldig.
quote:
Avocado en komkommerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn arendsoog spot zalm en krab. Wat dat groene is weet ik zo niet.
krab is wel viesquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn arendsoog spot zalm en krab. Wat dat groene is weet ik zo niet.
Maar we zijn pringlesbesties nu. Tis goedgekomen. Al was het ernstig moeilijk om hem te vergevenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de rode draad in pax zijn leven, hij is altijd schuldig.
Nice nicequote:
Voor dat op de foto?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook goed afgesproken![]()
Die ene keer waren we 3,5 uur kwijt incl. boodschappen doenMaar het is wel leuk
Voel je je niet schuldig als je zo'n nare opmerking maakt?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hommos hebben nou eenmaal eerder een schuldgevoel.
Mooie oud en nieuw ga je krijgen danquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:45 schreef Typisch het volgende:
ik ga met oud en nieuw waarschijnlijk naar groningen
Waarom?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:45 schreef Typisch het volgende:
ik ga met oud en nieuw waarschijnlijk naar groningen
Geen tonijn erbij?quote:
Ik vind het lekkerquote:
Paxcon is 1 relaxte kerel volgens mij. Nog nooit in het echie gezien.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar we zijn pringlesbesties nu. Tis goedgekomen. Al was het ernstig moeilijk om hem te vergeven
Ik niet. Maar moet surveilleren dan doe ik niet zoveel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind prima ben morgen toch vrij
Denk je aan het harde knallen buiten dat het vuurwerk is begonnen, krijg je weer een aardbevingquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mooie oud en nieuw ga je krijgen dan
Klein als in dun of klein in diameter?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat ik me alleen afvraag, hoe je die dingen zo klein krijgt als bij de Sumo bv.
Ik voel mij schuldig voor de mensheid dat ik überhaupt besta.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor dat op de foto?
Laatste keer stond ze samen met d'r zus anderhalf uur te rollen enzo.
Ik hield me bezig met slap lullen, kabouter wesley kijken en bierdrinken.
[..]
Voel je je niet schuldig als je zo'n nare opmerking maakt?
Denk dat ze daar gewoon hulpmiddelen voor hebben hoor. Lijkt me niet dat je dat handmatig zo krijgtquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat ik me alleen afvraag, hoe je die dingen zo klein krijgt als bij de Sumo bv.
HAHAHAHAHquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je aan het harde knallen buiten dat het vuurwerk is begonnen, krijg je weer een aardbeving
Als ik soms dronken of aangeschoten ben kan ik uren kijken naar die mannetjes die sushi maken bij de Albert Heijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ze daar gewoon hulpmiddelen voor hebben hoor. Lijkt me niet dat je dat handmatig zo krijgt
Ja, voor die op de foto. Voor 3 man + voor de volgende dag 9 rollen gemaakt, kost allemaal wel even tijdquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor dat op de foto?
Laatste keer stond ze samen met d'r zus anderhalf uur te rollen enzo.
Ik hield me bezig met slap lullen, kabouter wesley kijken en bierdrinken.
Tonijn is niet groen, maar dat zat er ook in jaquote:
Klein in diameterquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klein als in dun of klein in diameter?
Lekker toch kun je bij Paxcon slapenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee
willen met een groep ergens anders heen en toen kwamen we uit op groningen
Maken ze dat in de AH zelf dan? Wist ik nietquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik soms dronken of aangeschoten ben kan ik uren kijken naar die mannetjes die sushi maken bij de Albert Heijn.
wanneer kom jij hier slapen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker toch kun je bij Paxcon slapen
Is Bredagod ofzo niet tof dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee
willen met een groep ergens anders heen en toen kwamen we uit op groningen
Waar is dat dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik soms dronken of aangeschoten ben kan ik uren kijken naar die mannetjes die sushi maken bij de Albert Heijn.
breda vorig jaar geweestquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is Bredagod ofzo niet tof dan?
Oh wij willen misschien binnenkort weekendje weg richting groningen. Kost allemaal geen reet daar.
Ja als je richting de Dam loopt daar zit zo´n AH to go die maken het zelf.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maken ze dat in de AH zelf dan? Wist ik niet
laat het mortaxx maar niet horenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Nooit weer dat ik naar Den Haag ga, tenzij t mooi weer is
Wat was er dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nein, had saaie zomer en zo. Mooie fok!zomer gehad![]()
Je bent hier ook niet welkomquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Nooit weer dat ik naar Den Haag ga, tenzij t mooi weer is
nouja ik woon niet bij Paxcon dus dan zal het antwoord vast 'nooit' zijnquote:
Sorry ik val op meisjesquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja ik woon niet bij Paxcon dus dan zal het antwoord vast 'nooit' zijn
het ga je goed, mortaxx
gelukkig maak ik nog kans bij kano
Die viel op Angela Schijfquote:
En dan niets zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag je werken. Midget dat je bent
Ja ik was bang :squote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan niets zeggen
Je bent als snow en Rodawa die uren naar een werkende fokker gaan kijken
Beetje saai vooralquote:
Bi, haha. Alle meisjes op mn school zijn zogenaamd bi. Was mooi toen eentje pfeiffer had. Je wist wie met wie vreemd was gegaanquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know, ik was eerst bi ()
Mortaxx komt nog wel
Dit snap ik niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bi, haha. Alle meisjes op mn school zijn zogenaamd bi. Was mooi toen eentje pfeiffer had. Je wist wie met wie vreemd was gegaan
heteroflexible heet datquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bi, haha. Alle meisjes op mn school zijn zogenaamd bi. Was mooi toen eentje pfeiffer had. Je wist wie met wie vreemd was gegaan
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar zoenen met meisjes maakt je geen biquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meisje A zoende met meisje B en C. En die zoenden weer anderen.
heerlijk om te zien hoe meisjes hun speeksel met elkaar uitwisselenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze zeiden zelf dat ze bi waren fokkiequote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zoenen met meisjes maakt je geen bi
genotquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
heerlijk om te zien hoe meisjes hun speeksel met elkaar uitwisselen
echt geyl
Ja, op je 16de staat dat ook heel coolquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze zeiden zelf dat ze bi waren fokkie
Ik moest stage lopen. Maar was onder de middag al klaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Prima! En jij. Gesurveilleerd weer?
Dat is het meer. Beetje stoer doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, op je 16de staat dat ook heel cool
Jij bent bi. Vind jij jezelf cool?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze allebei knap zijn en het is op kunstzinnige manier wel een beetjequote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker he, zo'n uitgebreide middagtukquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moest stage lopen. Maar was onder de middag al klaar.
Hele middag geslapen.
Ik mag morgen weer surveilleren.
Ik vind mezelf super cooliewoolie ja.quote:
Meisjesquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh, dan moet ik nog een knappe jongen vindenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ze allebei knap zijn en het is op kunstzinnige manier wel een beetje
Maar niet dat ordinaire bah
Heb je ook zo´n regenboog pf?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind mezelf super cooliewoolie ja.
Ik laat het ook meermaals per week op Facebook weten met een selfie.
No hate erboven
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind mezelf super cooliewoolie ja.
Ik laat het ook meermaals per week op Facebook weten met een selfie.
No hate erboven
Paxcon is wel knap toch nohomoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh, dan moet ik nog een knappe jongen vinden
komt goed, je gaat zien
met dansende unicorns erin, ja kloptquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
met dansende unicorns erin, ja klopt
Dat je homo bent oké. Dat accepteer ik. Maar dat...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
met dansende unicorns erin, ja klopt
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat je homo bent oké. Dat accepteer ik. Maar dat...
Dat gevoel heb ik met de gaypride ook een beetje.
De Gaypride is een beetje het 410 van de homo´s.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]Geen onderscheid willen maar toch weer wel
"Wie is jouw type"quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
is dat toeval of begrijp je mn vraag verkeerd?
Welke Max?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke. Duidelijk.
Ik heb sinds kort een nieuwe crush. MaxThieriot
Waarom zou ik het verkeerd moeten begrijpen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke. Duidelijk.
Ik heb sinds kort een nieuwe crush. MaxThieriot
Omdat Pax ook Rusnak in zijn UI heeft en ik hem niet echt aantrekkelijk vind, maar goed. Jullie je smaak.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zou ik het verkeerd moeten begrijpen?
Zijn vrouw vind ik niet echt bij hem passen, Lexi. Hij heeft mooie ogen
Waarom nietquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat Pax ook Rusnak in zijn UI heeft en ik hem niet echt aantrekkelijk vind, maar goed. Jullie je smaak.
Oehquote:
Hij heeft een boerenpummelhoofdquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom nietzijn ogen zijn gezicht zijn armen. Alles is zowat perfect aan hem.
En wie voor mij?quote:
Als ik iets aan een man/jongen lelijk vind, zijn het de kale zijkanten wel (bij slaap).quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom nietzijn ogen zijn gezicht zijn armen. Alles is zowat perfect aan hem.
Haley Williamsquote:
Mijn WhatsApp staat open voor picsquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij zouden we samen wel op mannenjacht kunnen.
Meh.quote:
Dat is JRquote:
Mijne ookquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn WhatsApp staat open voor pics
Mannen pics groepswhatsappquote:
Weet je wie ik van onze AH wel knap vond (werk je er nog überhaupt?)?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn WhatsApp staat open voor pics
Gekeken. 4/10.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JR wil die ene chick met neuspiercings in mn fobo
Gadverdammequote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JR wil die ene chick met neuspiercings in mn fobo
Zeg ik geen nee tege.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mannen pics groepswhatsapp
Dm me je nummerquote:
Teamleider?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet je wie ik van onze AH wel knap vond (werk je er nog überhaupt?)?
Volgens mij was hij teamleider bij de kassa.
Dustin McNeerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh stahppp ik kan straks niet studeren door dit
Hoofd een beetjequote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
komt geo een beetje in de buurt?
Ah, ook ontslag genomen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Teamleider?
Ik werk daar nog ffik whatsapp een foto want dacht dat je iemand anders bedoelde toen
Ohhh hij, ja hij is cutequote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, ook ontslag genomen?
Ik wacht. Nouja, hij zal vast toch niet mee lezen, maar hij heet Ike (). Hetero helaas, maar heb toch even 3,5 jaar naar hem kunnen kijken en dat was genot.
Wat?quote:
Nee? Hoezo?quote:
Mag je dat alleen zeggen als je single bentquote:
Wat bedoel jij nu weer?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag je dat alleen zeggen als je single bent
Hoe weet je dat je top bent dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
Ik wacht al 8 minuten op een appje van LB maar ik zie niks.
Ik word gewoon keihard in m'n poepertje genomen terwijl ik top ben. Jeetje.
Ja maar was toch iemand andersquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
Ik wacht al 8 minuten op een appje van LB maar ik zie niks.
Ik word gewoon keihard in m'n poepertje genomen terwijl ik top ben. Jeetje.
Hoe kom je erop?quote:
ken ik hem niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar was toch iemand anders
Wie is Marcoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ken ik hem niet?als je marco bedoelt; no way.
Toen ik LB zag.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
gevoel
hoe weet jij ook zo zeker dat jij hetero bent?
ja marco was ook teamleider van kassa, ook homo en is toen naar brood gegaan en vanwege een burn-out (quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wie is Marco
Nee was zon nieuwe dude, Ronald
had ik ookquote:
Maar heb jij ook nog nooit op meisjes gefapt?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
had ik ook
maar na een tijdje wikken en wegen heb ik besloten dat ik LB niet meer dan als een ex-collega zie
ik heb weleens gerommeld met een meisje maar ik werd er niet helemaal warm vanquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar heb jij ook nog nooit op meisjes gefapt?
je zou iets anders doen dan cupcakes makenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Sjow. Mn cupcakes zitten in de oven.
/dagboek
Doe ik zoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
je zou iets anders doen dan cupcakes maken
Je moet Opso niet vertrouwenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:36 schreef Etsu het volgende:
Vandaar dat je cupcakes gaat maken ipv mij je nummer DM'en omdat ik het niet kan. Ik heb je wel door.
Je herkende me eerst nietquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
had ik ook
maar na een tijdje wikken en wegen heb ik besloten dat ik LB niet meer dan als een ex-collega zie
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:33 schreef Etsu het volgende:
Kan iemand dit
[ afbeelding ]
naar 60x60 verkleinen voor mij?
Ik vind rokende mannen sexy en Max is gewoonen ik wil een nieuwe UI.
Het is net een orkaan hé. Eerst nat en heftig daarna neemt ze je hele huis mee.quote:
Omgquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is net een orkaan hé. Eerst nat en heftig daarna neemt ze je hele huis mee.
Ik kan dat ook niet hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had mijn UI door essnhills laten verkleinen aangezien mij zelfs dat niet lukte
Terwijl ik dit topic lees? jawel hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar als je dm ban hebt, dan kan jij je dm toch niet zien?
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:33 schreef Etsu het volgende:
Kan iemand dit
[ afbeelding ]
naar 60x60 verkleinen voor mij?
Ik vind rokende mannen sexy en Max is gewoonen ik wil een nieuwe UI.
ongetwijfeld wil je via deze manier in mijn broekje komen, maar mn broekje is voor iemand anders bedoeldquote:
Haha, neehoor. Wilde gewoon even iets aardigs doen voor je.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ongetwijfeld wil je via deze manier in mijn broekje komen, maar mn broekje is voor iemand anders bedoeld
thanks
Jep. Alleen het haar. Verder wel tofquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kijk dan
[ afbeelding ]
Maar als hij weggaat bij Groningen ga ik weer een nieuwe UI maken
renegodquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep. Alleen het haar. Verder wel tof
pardonquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:51 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben op dit moment de enigste heterojongen in dit topic.
Enigjesquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:51 schreef Tjacka het volgende:
uhquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:51 schreef Tjacka het volgende:
neequote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:55 schreef Renesite het volgende:
fylax is bottom twinkje searching for daddy.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep. Alleen het haar. Verder wel tof
Ik houd niet van die twinkjes met tripple asssex.quote:
ik weet niet wat je hiermee wil impliceren, maar het zal vast niet goedbedoeld zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik houd niet van die twinkjes met tripple asssex.
Nu impliceer je dus dat je die heb gezien.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze lijken eerder op jouw pener
stond dat niet in KPD dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu impliceer je dus dat je die heb gezien.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu impliceer je dus dat je die heb gezien.
doe maarquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Even mn boobies a la Ifim posten
Ik heb nog nooit een foto van mijn lul gemaakt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja, ik meen me andere dingen te herinneren
Ik sopte al, wie is hetquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
geeft niet, het is al opgelost
zullen we nu samen fappen/soppen op mijn UI?
ohquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een foto van mijn lul gemaakt.
Oh ja wel een keer naar een goede vriendin. Sindsdien heb ik haar niet meer gesproken.
Niet meteen een naam bij een leuk gezicht kunnen plakkenquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gadverdamme.
Ik dacht dat jij een beschaafd meisje was.
Doe eens niet zo denigrerend tegen kwaii. Tyfus nicht.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet meteen een naam bij een leuk gezicht kunnen plakken___ !!!!
dat je niet homo bent, oke, maar hoe kan je in godsnaam een vrouw zijn als je dit al niet kan?
bates motel. Korte, maar leuke/spannende serie waarmee ik me een week heb vermaakt toen ik een ban had
Sorry dat ik je teleur moest stellenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet meteen een naam bij een leuk gezicht kunnen plakken___ !!!!
dat je niet homo bent, oke, maar hoe kan je in godsnaam een vrouw zijn als je dit al niet kan?
bates motel. Korte, maar leuke/spannende serie waarmee ik me een week heb vermaakt toen ik een ban had
doe even normaal of ik roep kano erbijquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigrerend tegen kwaii. Tyfus nicht.
Doe maar.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe even normaal of ik roep kano erbij
Echt?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:07 schreef Kauai het volgende:
[..]
Sorry dat ik je teleur moest stellen
Oh dat wilde ik nog zien ja
echt?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh daarom kijkt paxcon naar bates motel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |