Teamleider?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet je wie ik van onze AH wel knap vond (werk je er nog überhaupt?)?
Volgens mij was hij teamleider bij de kassa.
Dustin McNeerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh stahppp ik kan straks niet studeren door dit
Hoofd een beetjequote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
komt geo een beetje in de buurt?
Ah, ook ontslag genomen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Teamleider?
Ik werk daar nog ffik whatsapp een foto want dacht dat je iemand anders bedoelde toen
Ohhh hij, ja hij is cutequote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, ook ontslag genomen?
Ik wacht. Nouja, hij zal vast toch niet mee lezen, maar hij heet Ike (). Hetero helaas, maar heb toch even 3,5 jaar naar hem kunnen kijken en dat was genot.
Wat?quote:
Nee? Hoezo?quote:
Mag je dat alleen zeggen als je single bentquote:
Wat bedoel jij nu weer?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag je dat alleen zeggen als je single bent
Hoe weet je dat je top bent dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
Ik wacht al 8 minuten op een appje van LB maar ik zie niks.
Ik word gewoon keihard in m'n poepertje genomen terwijl ik top ben. Jeetje.
Ja maar was toch iemand andersquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
Ik wacht al 8 minuten op een appje van LB maar ik zie niks.
Ik word gewoon keihard in m'n poepertje genomen terwijl ik top ben. Jeetje.
Hoe kom je erop?quote:
ken ik hem niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar was toch iemand anders
Wie is Marcoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ken ik hem niet?als je marco bedoelt; no way.
Toen ik LB zag.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
gevoel
hoe weet jij ook zo zeker dat jij hetero bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |