Maken ze dat in de AH zelf dan? Wist ik nietquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik soms dronken of aangeschoten ben kan ik uren kijken naar die mannetjes die sushi maken bij de Albert Heijn.
wanneer kom jij hier slapen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker toch kun je bij Paxcon slapen
Is Bredagod ofzo niet tof dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee
willen met een groep ergens anders heen en toen kwamen we uit op groningen
Waar is dat dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik soms dronken of aangeschoten ben kan ik uren kijken naar die mannetjes die sushi maken bij de Albert Heijn.
breda vorig jaar geweestquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is Bredagod ofzo niet tof dan?
Oh wij willen misschien binnenkort weekendje weg richting groningen. Kost allemaal geen reet daar.
Ja als je richting de Dam loopt daar zit zo´n AH to go die maken het zelf.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maken ze dat in de AH zelf dan? Wist ik niet
laat het mortaxx maar niet horenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Nooit weer dat ik naar Den Haag ga, tenzij t mooi weer is
Wat was er dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nein, had saaie zomer en zo. Mooie fok!zomer gehad![]()
Je bent hier ook niet welkomquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Nooit weer dat ik naar Den Haag ga, tenzij t mooi weer is
nouja ik woon niet bij Paxcon dus dan zal het antwoord vast 'nooit' zijnquote:
Sorry ik val op meisjesquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja ik woon niet bij Paxcon dus dan zal het antwoord vast 'nooit' zijn
het ga je goed, mortaxx
gelukkig maak ik nog kans bij kano
Die viel op Angela Schijfquote:
En dan niets zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag je werken. Midget dat je bent
Ja ik was bang :squote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan niets zeggen
Je bent als snow en Rodawa die uren naar een werkende fokker gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |