Ook goed afgesprokenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik laat het altijd door een vriendin maken die sushi maken leuk vind maar het te veel werk vind voor 2 personen. Dus eens in de zoveel tijd mag ik bunkeren
Mijn arendsoog spot zalm en krab. Wat dat groene is weet ik zo niet.quote:
Hommos hebben nou eenmaal eerder een schuldgevoel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de rode draad in pax zijn leven, hij is altijd schuldig.
quote:
Avocado en komkommerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn arendsoog spot zalm en krab. Wat dat groene is weet ik zo niet.
krab is wel viesquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn arendsoog spot zalm en krab. Wat dat groene is weet ik zo niet.
Maar we zijn pringlesbesties nu. Tis goedgekomen. Al was het ernstig moeilijk om hem te vergevenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de rode draad in pax zijn leven, hij is altijd schuldig.
Nice nicequote:
Voor dat op de foto?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook goed afgesproken![]()
Die ene keer waren we 3,5 uur kwijt incl. boodschappen doenMaar het is wel leuk
Voel je je niet schuldig als je zo'n nare opmerking maakt?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hommos hebben nou eenmaal eerder een schuldgevoel.
Mooie oud en nieuw ga je krijgen danquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:45 schreef Typisch het volgende:
ik ga met oud en nieuw waarschijnlijk naar groningen
Waarom?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:45 schreef Typisch het volgende:
ik ga met oud en nieuw waarschijnlijk naar groningen
Geen tonijn erbij?quote:
Ik vind het lekkerquote:
Paxcon is 1 relaxte kerel volgens mij. Nog nooit in het echie gezien.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar we zijn pringlesbesties nu. Tis goedgekomen. Al was het ernstig moeilijk om hem te vergeven
Ik niet. Maar moet surveilleren dan doe ik niet zoveel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind prima ben morgen toch vrij
Denk je aan het harde knallen buiten dat het vuurwerk is begonnen, krijg je weer een aardbevingquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mooie oud en nieuw ga je krijgen dan
Klein als in dun of klein in diameter?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat ik me alleen afvraag, hoe je die dingen zo klein krijgt als bij de Sumo bv.
Ik voel mij schuldig voor de mensheid dat ik überhaupt besta.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor dat op de foto?
Laatste keer stond ze samen met d'r zus anderhalf uur te rollen enzo.
Ik hield me bezig met slap lullen, kabouter wesley kijken en bierdrinken.
[..]
Voel je je niet schuldig als je zo'n nare opmerking maakt?
Denk dat ze daar gewoon hulpmiddelen voor hebben hoor. Lijkt me niet dat je dat handmatig zo krijgtquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat ik me alleen afvraag, hoe je die dingen zo klein krijgt als bij de Sumo bv.
HAHAHAHAHquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je aan het harde knallen buiten dat het vuurwerk is begonnen, krijg je weer een aardbeving
Als ik soms dronken of aangeschoten ben kan ik uren kijken naar die mannetjes die sushi maken bij de Albert Heijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ze daar gewoon hulpmiddelen voor hebben hoor. Lijkt me niet dat je dat handmatig zo krijgt
Ja, voor die op de foto. Voor 3 man + voor de volgende dag 9 rollen gemaakt, kost allemaal wel even tijdquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor dat op de foto?
Laatste keer stond ze samen met d'r zus anderhalf uur te rollen enzo.
Ik hield me bezig met slap lullen, kabouter wesley kijken en bierdrinken.
Tonijn is niet groen, maar dat zat er ook in jaquote:
Klein in diameterquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klein als in dun of klein in diameter?
Lekker toch kun je bij Paxcon slapenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee
willen met een groep ergens anders heen en toen kwamen we uit op groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |