Ik lees jouw links niet sorry. #gevaarlijkeboyquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)0000-euro-in-lijn-50
Wat zouden jullie gedaan hebben?
Als niemand me ziet zou ik die tas in m'n rugzak stoppen en mee naar huis nemen denk ik
Doet teringpijnquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echte he. Niet eens harsen ano 2015
Oh, zou ik jou moeten kennen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben nog geen jaar geregistreerd, ben net uit mn kloon fase
En jij hebt er goed naar geluisterd. Ik ben trots.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, volgens mij ben ik een jaar geleden ook nog door Kano aangesproken dat lapohunten niet meer mocht dus voor mij is het niet nieuw iig.
Keertje samen harsen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echte he. Niet eens harsen ano 2015
Ik ookquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)0000-euro-in-lijn-50
Wat zouden jullie gedaan hebben?
Als niemand me ziet zou ik die tas in m'n rugzak stoppen en mee naar huis nemen denk ik
Jij leeft ook wel een ruig leven zeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik lees jouw links niet sorry. #gevaarlijkeboy
krijg ik nu een positieve note?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En jij hebt er goed naar geluisterd. Ik ben trots.
[..]
Keertje samen harsen?![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ooit.
Ik vind zelf sushi maken lekkerder en leuker (en is ook veel gezonder). Dus dat doe ik liever eigenlijk.
Laatst dit gemaakt:Hemels omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met m'n nieuwe sushiservies
Ik had t een keer zelf gemaakt. Rijst was niet te eten![]()
Werk nu niet meer bij dat sushi restaurant, maar dinsdag nog even gegeten. Dat is nog lekkerder dan zelf maken. Hoe dan ook.
Nee, ik werd aangezien voor kloon terwijl ik gewoon voor het eerst kwamquote:
Nee want dan krijg ik geklaag dat je een extra note hebt enzo.quote:
Zeker.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij leeft ook wel een ruig leven zeg.
[..]
Ooit.
Ik vind zelf sushi maken lekkerder en leuker (en is ook veel gezonder). Dus dat doe ik liever eigenlijk.
Laatst dit gemaakt:Ik laat het altijd door een vriendin maken die sushi maken leuk vind maar het te veel werk vind voor 2 personen. Dus eens in de zoveel tijd mag ik bunkerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met m'n nieuwe sushiservies
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Nouja, ik dacht eerlijk gezegd dat je veel langer meeliep (heb je FOK!profiel tot nu toe 0x bekeken, dus vandaar).quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, ik werd aangezien voor kloon terwijl ik gewoon voor het eerst kwam
PAXCON IS DE SCHULDIGE
das waarquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee want dan krijg ik geklaag dat je een extra note hebt enzo.
Wanneer weer apenpak tcquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Spannend als je zo tegen mij praat.
Dat is wel een beetje de rode draad in pax zijn leven, hij is altijd schuldig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, ik werd aangezien voor kloon terwijl ik gewoon voor het eerst kwam
PAXCON IS DE SCHULDIGE
[..]
Ooit.
Laatst dit gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met m'n nieuwe sushiservies![]()
godverdomme nice
Nein, had saaie zomer en zo. Mooie fok!zomer gehadquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, ik dacht eerlijk gezegd dat je veel langer meeliep (heb je FOK!profiel tot nu toe 0x bekeken, dus vandaar).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |