SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wanneer sushi eten, Etsu?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:37 schreef Etsu het volgende:
Nou, we hebben met z'n allen weer gelachen, nu kunnen we weer over op serieuzere zaken
Sinds die mods in grtd komen, mag al heel veel niet meer.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heeft al heel lang niet meer gemogen hoor.
Haar gedrag is de laatste tijd echt niet om over naar huis te schrijven inderdaad. Zou meer dan terecht zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:38 schreef Fok-it het volgende:
Die Opso die gaat een ban krijgen vrees ik
Wat een rebel is dat zeg
Ik ben vet liefquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:38 schreef Fok-it het volgende:
Die Opso die gaat een ban krijgen vrees ik
Wat een rebel is dat zeg
moet jij zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haar gedrag is de laatste tijd echt niet om over naar huis te schrijven inderdaad. Zou meer dan terecht zijn.
Ooit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met m'n nieuwe sushiservies![]()
Daar denkt je moeder heel anders overquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:39 schreef Typisch het volgende:
kano scheert zijn benen
zo'n persoon is niet echt serieus te nemen
Nouja, volgens mij ben ik een jaar geleden ook nog door Kano aangesproken dat lapohunten niet meer mocht dus voor mij is het niet nieuw iig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sinds die mods in grtd komen, mag al heel veel niet meer.
wow dit kan echt niet Kanoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar denkt je moeder heel anders over
HAHAHAHA
Ik heb een keer hiervoor een ban gekregen. Omdat ik zei dat ik mods met een beugel niet serieus kon nemen. LB was toen in het topic.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:39 schreef Typisch het volgende:
kano scheert zijn benen
Echte he. Niet eens harsen ano 2015quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:39 schreef Typisch het volgende:
kano scheert zijn benen
Ik ben nog geen jaar geregistreerd, ben net uit mn kloon fasequote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, volgens mij ben ik een jaar geleden ook nog door Kano aangesproken dat lapohunten niet meer mocht dus voor mij is het niet nieuw iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |