Beetje saai vooralquote:
Bi, haha. Alle meisjes op mn school zijn zogenaamd bi. Was mooi toen eentje pfeiffer had. Je wist wie met wie vreemd was gegaanquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know, ik was eerst bi ()
Mortaxx komt nog wel
Dit snap ik niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bi, haha. Alle meisjes op mn school zijn zogenaamd bi. Was mooi toen eentje pfeiffer had. Je wist wie met wie vreemd was gegaan
heteroflexible heet datquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bi, haha. Alle meisjes op mn school zijn zogenaamd bi. Was mooi toen eentje pfeiffer had. Je wist wie met wie vreemd was gegaan
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar zoenen met meisjes maakt je geen biquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meisje A zoende met meisje B en C. En die zoenden weer anderen.
heerlijk om te zien hoe meisjes hun speeksel met elkaar uitwisselenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze zeiden zelf dat ze bi waren fokkiequote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zoenen met meisjes maakt je geen bi
genotquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
heerlijk om te zien hoe meisjes hun speeksel met elkaar uitwisselen
echt geyl
Ja, op je 16de staat dat ook heel coolquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze zeiden zelf dat ze bi waren fokkie
Ik moest stage lopen. Maar was onder de middag al klaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Prima! En jij. Gesurveilleerd weer?
Dat is het meer. Beetje stoer doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, op je 16de staat dat ook heel cool
Jij bent bi. Vind jij jezelf cool?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze allebei knap zijn en het is op kunstzinnige manier wel een beetjequote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker he, zo'n uitgebreide middagtukquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moest stage lopen. Maar was onder de middag al klaar.
Hele middag geslapen.
Ik mag morgen weer surveilleren.
Ik vind mezelf super cooliewoolie ja.quote:
Meisjesquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |