ja marco was ook teamleider van kassa, ook homo en is toen naar brood gegaan en vanwege een burn-out (quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wie is Marco
Nee was zon nieuwe dude, Ronald
had ik ookquote:
Maar heb jij ook nog nooit op meisjes gefapt?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
had ik ook
maar na een tijdje wikken en wegen heb ik besloten dat ik LB niet meer dan als een ex-collega zie
ik heb weleens gerommeld met een meisje maar ik werd er niet helemaal warm vanquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar heb jij ook nog nooit op meisjes gefapt?
je zou iets anders doen dan cupcakes makenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Sjow. Mn cupcakes zitten in de oven.
/dagboek
Doe ik zoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
je zou iets anders doen dan cupcakes maken
Je moet Opso niet vertrouwenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:36 schreef Etsu het volgende:
Vandaar dat je cupcakes gaat maken ipv mij je nummer DM'en omdat ik het niet kan. Ik heb je wel door.
Je herkende me eerst nietquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
had ik ook
maar na een tijdje wikken en wegen heb ik besloten dat ik LB niet meer dan als een ex-collega zie
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:33 schreef Etsu het volgende:
Kan iemand dit
[ afbeelding ]
naar 60x60 verkleinen voor mij?
Ik vind rokende mannen sexy en Max is gewoonen ik wil een nieuwe UI.
Het is net een orkaan hé. Eerst nat en heftig daarna neemt ze je hele huis mee.quote:
Omgquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is net een orkaan hé. Eerst nat en heftig daarna neemt ze je hele huis mee.
Ik kan dat ook niet hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had mijn UI door essnhills laten verkleinen aangezien mij zelfs dat niet lukte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |