Ik vind eigenlijk dat Sibon, gelet op het feit dat hij zelf nogal dom overkomt, niet al te veel moet zeggen over hoe slim andere mensen overkomen.quote:
Als ie daarvan out gaat was die vol. Zo jammer van het bier.quote:
goal en assist. heb hem opgesteld jajaquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Stans uit mijn voetbalmanager gehaald vorige week
Die moffen van Roda in de Oberliga 2quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit verzin je toch niet. Kut club excelsior. Horen thuis in de Juup
Is dat een genot om te kijken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die moffen van Roda in de Oberliga 2
Spelopvatting is zum kotzen. Nul komma nul plezier zit er in die voetbalstijl. Defensief voetbal, resultaatvoetbal, soms maar 2 momenten in een wedstrijd en 2 goals.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit verzin je toch niet. Kut club excelsior. Horen thuis in de Juup
DDRquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik verlang terug naar de tijd dat Excelsior wekelijks verloor met 6-0, 5-0 etc etc...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spelopvatting is zum kotzen. Nul komma nul plezier zit er in die voetbalstijl. Defensief voetbal, resultaatvoetbal, soms maar 2 momenten in een wedstrijd en 2 goals.
KOTS.
in 2012/13 eindigden ze onderaan de JLquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik verlang terug naar de tijd dat Excelsior wekelijks verloor met 6-0, 5-0 etc etc...
JA JA JA JA !!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar niet zijn blijven hangen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in 2012/13 eindigden ze onderaan de JL
Tsja. Het was of RKC of Excelsior.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar niet zijn blijven hangen.
Geweldige pegidaclubs inderdaadquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is dat een genot om te kijken?
Ik ben nog depressief van afgelopen Ado - Excelsiorquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word bij elke wedstrijd van Excelsior, behalve als ze tegen een topploeg spelen, bijzonder mad om hun voetbal.
Denk eerder NAC of GAEquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sparta terug in de Eredivisie. Ooit gaat het gebeuren
Met een harde kernquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geweldige pegidaclubs inderdaad
Bedankt Hans. Ik zei ook niet voor niets, ooit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk eerder NAC of GAEDit seizoen kan Volendam, VVV of Emmen ook zomaar
Als NAC Dijkhuizen aanstelt, promoveren ze nog dit seizoen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk eerder NAC of GAEDit seizoen kan Volendam, VVV of Emmen ook zomaar
Ooit gaat ADO degraderen. Ik denk dat ze er dit seizoen uitknallen in de PO tegen Dordt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt Hans. Ik zei ook niet voor niets, ooit.
Het is gewoon een cirkel ja. Alles herhaalt zich. Wat betreft eredivisie...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ooit gaat ADO degraderen. Ik denk dat ze er dit seizoen uitknallen in de PO tegen Dordt.
Het is wel een beetje een dooie ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een droeftoeter die scheidsrechter.
Nee doe dat niet. Licentie intrekken bij Excelsior vind ik een beter planquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Maak er maar 1-3 van zodat die hersenbeschadiging nog erger wordt
Ik wist niet dat Bruggink zo'n hekel had aan Heerenveen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
Bruggink schuift Kluivert naar voren als nieuwe trainer Heerenveen. Goede suggestie.
Roda erbij + Limburg aan Belgenland gevenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee doe dat niet. Licentie intrekken bij Excelsior vind ik een beter plan
Inmiddels weer wat beterquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Prima eigenlijk. Met die van jou?
Aaaa huilie!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat bras wedstrijdwas bang voor de 2-1
twitter:dennisvanbergen twitterde op zondag 25-10-2015 om 09:29:20Lucas Andersen, man van de fraaie treffer tegen SC Heerenveen, gelooft nog dat het goedkomt met #WillemII https://t.co/zBD1trehTr reageer retweet
Sjoerd zit op FOK!twitter:sjoerdmossou twitterde op zondag 25-10-2015 om 09:50:14@dennisvanbergen Hebben we het hier over de nieuwe Laudrup? reageer retweet
Negertje watquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:05 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]twitter:dennisvanbergen twitterde op zondag 25-10-2015 om 09:29:20Lucas Andersen, man van de fraaie treffer tegen SC Heerenveen, gelooft nog dat het goedkomt met #WillemII https://t.co/zBD1trehTr reageer retweet
Sjoerd zit op FOK!twitter:sjoerdmossou twitterde op zondag 25-10-2015 om 09:50:14@dennisvanbergen Hebben we het hier over de nieuwe Laudrup? reageer retweet
Heracles heeft nog maar 4 overwinningen en pak hem beet 3 gelijkespelen nodig om aan het eind van het seizoen veilig te zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee joh, spelen gewoon nacompetitie, om vervolgens te degraderen
Klopt, was ook een geintjequote:Op zondag 25 oktober 2015 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heracles heeft nog maar 4 overwinningen en pak hem beet 3 gelijkespelen nodig om aan het eind van het seizoen veilig te zijn.
Ze zijn er dus al bijna.
Uiteraard... ADO gaat gewoon play-offs spelen. Dat is gewoon duidelijkquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ADO veilig?
Dacht ut effe wel hé
Al je directe concurrenten hebben punten gepakt. 9 van de 10 keer verliest ado danquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uiteraard... ADO gaat gewoon play-offs spelen. Dat is gewoon duidelijk
Al jaren, zeg maar decennia stikt het van de ellende. Een jaar John van den Brom als reanimatie.quote:
ik word zo moe van de mensen die zeggen 'Ado is een club met potentie, want het is een grote stad'. Zelfde geldt voor Utrecht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al jaren, zeg maar decennia stikt het van de ellende. Een jaar John van den Brom als reanimatie.
Bij ADO heb ik nooit het idee gehad dat we de komende jaren nog wat van ze gaan beleven. Ze hebben gewoon het imago van vecht- en beukvoetbal.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ik word zo moe van de mensen die zeggen 'Ado is een club met potentie, want het is een grote stad'. Zelfde geldt voor Utrecht.
We kunnen hopenquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:29 schreef Cavaliers het volgende:
Ik verwacht een groot pak slaag voor Ajax.
Groot pak slaagquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:29 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb 4-0 voorspeld.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groot pak slaag.
Ajax staat defensief niet slecht. Aanvallend is het hopeloos.
Staat genoteerd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Puur voor m'n manager hoop ik dat Ajax wint en de nul houdt.
Ik verwacht een kopie van Ajax-PSV, waar Vitesse in dit geval het meest de bal gaat hebben en de kansen, in tegenstelling tot PSV, wel goed benut.quote:
Ajax krijgt maximaal 2 goals tegen vandaag. Note it.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik verwacht een kopie van Ajax-PSV, waar Vitesse in dit geval het meest de bal gaat hebben en de kansen, in tegenstelling tot PSV, wel goed benut.
Lijkt me niet realistisch. Wereldtop keeper, toekomstige rechtsbuiten van Barca, linksbuiten is beter dan Jetro Willems en centraal de nieuwe Jaap Stam en de nieuwe Frank de Boer.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:29 schreef Cavaliers het volgende:
Opdoeken die boel, uit dat licht, weg met die handel.twitter:AFCAjax twitterde op zondag 25-10-2015 om 11:33:41Aanvaller @AElGhazi7 is ziek en reist niet met #Ajax mee naar Arnhem. Sam Hendriks is zijn vervanger. #vitaja https://t.co/7M8PjPuUhj reageer retweet
Ik durf hier wel een weddenschap voor aan te gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax krijgt maximaal 2 goals tegen vandaag. Note it.
Ron Jans UI.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik durf hier wel een weddenschap voor aan te gaan.
DEAL.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij in dat geval een John van den Brom UI en je hebt een deal.
Sam Hendriks. Is dat de nieuwe Kluivert of de nieuwe Bergkamp?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Opdoeken die boel, uit dat licht, weg met die handel.twitter:AFCAjax twitterde op zondag 25-10-2015 om 11:33:41Aanvaller @AElGhazi7 is ziek en reist niet met #Ajax mee naar Arnhem. Sam Hendriks is zijn vervanger. #vitaja https://t.co/7M8PjPuUhj reageer retweet
goed voor de totoquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Barney.gifquote:
De nieuwe Viscaal.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sam Hendriks. Is dat de nieuwe Kluivert of de nieuwe Bergkamp?
twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 25-10-2015 om 11:44:22ADO doet het vandaag zonder Roland Alberg. Fraser denkt dat er een andere selectie nodig is om vandaag te winnen. Alberg is dus niet mee. reageer retweet
Ik denk dat Fraser hier gelijk heeft, maar waar haal je zo snel 18 nieuwe spelers vandaan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 25-10-2015 om 11:44:22ADO doet het vandaag zonder Roland Alberg. Fraser denkt dat er een andere selectie nodig is om vandaag te winnen. Alberg is dus niet mee. reageer retweet
haha en die bijna eigen goal van Zoetquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:44 schreef bamibij het volgende:
zit de samenvattingen van gister terug te kijken, die Ziyech op z'n muil na dat doelpunt
fuseren met katwijk.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat Fraser hier gelijk heeft, maar waar haal je zo snel 18 nieuwe spelers vandaan?
Ik vind dat gelul over ''ik heb andere spelers nodig om te winnen'' zo doodvermoeiend. Stel gewoon je beste spelers op die ook in moeilijke fases in een wedstrijd iets kunnen creėren.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat Fraser hier gelijk heeft, maar waar haal je zo snel 18 nieuwe spelers vandaan?
Ik werd hier in het begin van het seizoen nog uitgelachen toen ik zei dat dit ADO er helemaal niets van kon. Het is gewoon echt niet veel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat gelul over ''ik heb andere spelers nodig om te winnen'' zo doodvermoeiend. Stel gewoon je beste spelers op die ook in moeilijke fases in een wedstrijd iets kunnen creėren.
Het is inderdaad niet veel, maar dan helpt het ook niet om een van je weinige goede spelers thuis te laten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik werd hier in het begin van het seizoen nog uitgelachen toen ik zei dat dit ADO er helemaal niets van kon. Het is gewoon echt niet veel.
Ik werd uitgelachen toen ik zei dat Heerenveen er niks van kon.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik werd hier in het begin van het seizoen nog uitgelachen toen ik zei dat dit ADO er helemaal niets van kon. Het is gewoon echt niet veel.
Dat zei je ook over NEC.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik werd uitgelachen toen ik zei dat Heerenveen er niks van kon.
Daar zit itt Den Haag nog wel wat potentie in.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik werd uitgelachen toen ik zei dat Heerenveen er niks van kon.
Ja zonder die 3 nieuwe aankopen klopt dat ook.quote:
Ik heb 1 post geplaatst over Heracles en elke keer als ik je daar op wijs, reageer je er vervolgens niet meer op. Heel vreemd. Ik heb het idee dat jij een rode waas voor de ogen krijgt zodra het over Heracles gaat, kon dat een beetje kloppen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja zonder die 3 nieuwe aankopen klopt dat ook.
En jij steeds goedkoop proberen te scoren over HeraclesSta jij mooi voor lul dit seizoen.
Elke week ''Heracles gaat voor Europees voetbal volgens Hafcfan''quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb 1 post geplaatst over Heracles en elke keer als ik je daar op wijs, reageer je er vervolgens niet meer op. Heel vreemd. Ik heb het idee dat jij een rode waas voor de ogen krijgt zodra het over Heracles gaat, kon dat een beetje kloppen?
Ben jij bang voor Cavaliers?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Elke week ''Heracles gaat voor Europees voetbal volgens Hafcfan''
Eng figuur ben je toch. Gelukkig kun je er nu niet meer goedkoop mee scoren.
Mijn posts met betrekking tot Heracles in de afgelopen maanden:quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Elke week ''Heracles gaat voor Europees voetbal volgens Hafcfan''
Eng figuur ben je toch. Gelukkig kun je er nu niet meer goedkoop mee scoren.
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:16 schreef Cavaliers het volgende:
Nou, die mist ook Heracles. Tyfus.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:28 schreef Cavaliers het volgende:
Hendrix gebruikt zijn schouder.
Vrije trap Heracles.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 07:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat kan niet, want Heracles wint gewoon.
quote:
Hier klopt helemaal niks van.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn posts met betrekking tot Heracles in de afgelopen maanden:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hafcfan: Cavaliers zei ditquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn posts met betrekking tot Heracles in de afgelopen maanden:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn enige opmerking wat betreft NEC / Heracles in de afgelopen twee maanden:
[..]
Doei.
Ik krijg eenzelfde rode waas voor mijn ogen als iemand onwaarheden de wereld inslingert.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hafcfan: Cavaliers zei dit
Cavaliers: Nietes
Hafcfan: wel
Cavaliers: het enige wat ik postte over x is { quote }
Vaste recept. Hier gebeurt het nog een keer.
[..]
Je hebt helemaal gelijk, Mani.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:16 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we het over iets anders hebben dan Heracles? Zo interessant is dat allemaal niet, uiteindelijk.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik krijg eenzelfde rode waas voor mijn ogen als iemand onwaarheden de wereld inslingert.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het grootste deel zal terugkeren naar Colombia - waar ze ongetwijfeld plotseling om de prijzen mee kunnen doen - maar renners als Rodolfo Torres, Daniel Martinez, krijgen gewoon een contract bij een grote World Tour ploeg.
Ik mag je niet meer. Overigens ga ik zelf zo niet kijken. Krijg bezoek.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik juich voor SCC. Juicht u ook mee? Ik gun Fräser met zijn debiele instelling een nieuwe nederlaag.
Bezoek kijkt toch lekker mee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik mag je niet meer. Overigens ga ik zelf zo niet kijken. Krijg bezoek.
Wanneer?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd wat jullie gaan eten.
Daar heb je me.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een contract niet tekenen =/= niet krijgen.
Jaja.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:40 schreef Cavaliers het volgende:
Heracles gaat volgens hafcfan voor Europees voetbal.
Beste Conrad, het slaat toch nergens op dat je je beste speler thuislaat en dat terwijl hij niet eens geblesseerd is.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik mag je niet meer. Overigens ga ik zelf zo niet kijken. Krijg bezoek.
Ik gun die jongen gewoon het allerbeste nadat hij mijn poule had gered in de Vuelta.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo enerverend dat Rodolfo niet naar de WT gaat?
Wie laten ze thuis dan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste Conrad, het slaat toch nergens op dat je je beste speler thuislaat en dat terwijl hij niet eens geblesseerd is.
Het is geen teamplayer.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste Conrad, het slaat toch nergens op dat je je beste speler thuislaat en dat terwijl hij niet eens geblesseerd is.
Albergquote:
Roland Alberg. Na Kramer vorig seizoen wel de belangrijkste speler. Sterk in standaardsituaties, bereidt goals voor, heeft regelmatig weer leven in wedstrijden gebracht toen ADO op een doodpunt zat.quote:
Er zijn heel veel leukere filmpjes van Vitesse - Ajaxquote:
Zijn wisselbeleid klopt ook van geen hol.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind die Fraser sowieso een raar mannetje. Bakt er helemaal niks van dit seizoen.
Gelukkig zie je het ook.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn wisselbeleid klopt ook van geen hol.
Ik wilde hem nog het voordeel van de twijfel geven, maar het wordt steeds vreemder. Al zijn er maar weinig trainers die daadwerkelijk iets van die duiventil kunnen maken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig zie je het ook.
Weg met Fraser.
Ik heb bijzonder negatieve associaties met het woord 'duiventil' dus ik verzoek je dat woord niet meer te gebruikenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde hem nog het voordeel van de twijfel geven, maar het wordt steeds vreemder. Al zijn er maar weinig trainers die daadwerkelijk iets van die duiventil kunnen maken.
Dat wel misschien, maar met dit materiaal moet je wel van De Graafschap winnen en mag je nooit 4-1 bij NEC verliezen. Dat constante geklaag over spelers als ZUiverloon werkt ook lekker demotiverend.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde hem nog het voordeel van de twijfel geven, maar het wordt steeds vreemder. Al zijn er maar weinig trainers die daadwerkelijk iets van die duiventil kunnen maken.
Duiventil.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder negatieve associaties met het woord 'duiventil' dus ik verzoek je dat woord niet meer te gebruiken
watquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:30 schreef bamibij het volgende:
vitesse ajax om 12h30 right? bne beneiuwd.
Nee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duiventil.
Vertel eens waarom je moeite hebt met een DUIVENTIL.
Vast wel ergens op de wereld maar in nederland om half 3.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:30 schreef bamibij het volgende:
vitesse ajax om 12h30 right? bne beneiuwd.
oh:')quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vast wel ergens op de wereld maar in nederland om half 3.
Is al afgelopen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:31 schreef bamibij het volgende:
vitesse-ajax is toch om 12h30 (nu)? Ben wel benieuwd namelijk. Typte het wat krom (kater enzo)
Ga nou niet teveel in jezelf geloven Stijn, kijk naar Henk de Jong.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat maximaal twee goals tegenkrijgen. Note it.
Heb je dit al doorgebeld aan de belchinezen van Wang?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag gaan er rode kaarten vallen in Leeuwarden.
Ik geloof niet in mezelf. Henk gelooft ook niet in zichzelf.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ga nou niet teveel in jezelf geloven Stijn, kijk naar Henk de Jong.
Dat zou wel heel slecht zijn als de belchinezen van Wang gaan gokken op rode kaarten voor spelers van ado.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je dit al doorgebeld aan de belchinezen van Wang?
Op die manier houdt Wang misschien nog wat geld over aan ADOquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou wel heel slecht zijn als de belchinezen van Wang gaan gokken op rode kaarten voor spelers van ado.
Newcastle-Sunderland over een kwartiertje.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit een slaapverwekkende wedstrijd.
We zijn amper een kwartier bezig joh.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit een slaapverwekkende wedstrijd.
Haags kwartiertjequote:Op zondag 25 oktober 2015 12:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Newcastle-Sunderland over een kwartiertje.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We zijn amper een kwartier bezig joh.
quote:
Ondanks dat het een derby is, sta ik niet te trappelen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Newcastle-Sunderland over een kwartiertje.
We worden allemaal weer 1.............quote:
Cerro - River Plate dan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondanks dat het een derby is, sta ik niet te trappelen.
Je gaat toch fucking Cambuur - ADO niet boven Sunderland - Newcastle verkiezen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondanks dat het een derby is, sta ik niet te trappelen.
Tuurlijk wel. Je bent toch niet gek!quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je gaat toch fucking Cambuur - ADO niet boven Sunderland - Newcastle verkiezen?
Stijn verkiest ADO - Excelsior boven Real Madrid - Barcelona.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Want Sunderland - Newcastle is buiten dat derbygedoe een boeiende clash? Er zitten totaal geen spelers tussen waarvoor ik graag naar voetbal kijk.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet waar.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Stijn verkiest ADO - Excelsior boven Real Madrid - Barcelona.
Oh.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet waar.
Feitelijke onjuistheden betreur ik
Geen wedstrijd verkies ik boven Real Madrid - Barcelona.quote:
Spaanse wedstrijden überhaupt > Eredivisie.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen wedstrijd verkies ik boven Real Madrid - Barcelona.
Ik denk dat de Spaanse toppers de enige wedstrijden zijn die ik liever kijk dan de Eredvisie.
Andere derby's/klassieke wedstrijden ook wel feest. Celtic - Rangers bijvoorbeeld, toen dat nog een ding was. Laatst Birmingham Derby gekeken met een vriend, ook mooiquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen wedstrijd verkies ik boven Real Madrid - Barcelona.
Ik denk dat de Spaanse toppers de enige wedstrijden zijn die ik liever kijk dan de Eredvisie.
Spaanse competitie is sowieso de enige competitie die zijn status ook in Europa waarmaakt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Spaanse wedstrijden überhaupt > Eredivisie.
De tweede keeper was geblesseerd geschorst twee weken geleden en sindsdien keept Nienhuis weer.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:54 schreef Makamba_ het volgende:
He, Niehuis is terug. Heeft De Jong zijn kansloze statement toch niet het gewenste effect geboekt?
Kanon en Beugelsdijk in het ziekenhuis en overblijven met Zuiverloon en Wormgoor. Dat heb je het zwaarquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer gaat Fraser die Zuiverloon eens een keer uit het eerste elftal pleuren
Meeste ploegen spelen ook gewoon leuk, technisch voetbal. Nagenoeg elk team heeft ook een speler waar je voor naar het stadion gaat. Alleen voor Barcelona - Las Palmas hoef je me niet wakker te maken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spaanse competitie is sowieso de enige competitie die zijn status ook in Europa waarmaakt.
Ondanks die schots en scheve geldverhouding is dat best knap of zeg maar leuk.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Meeste ploegen spelen ook gewoon leuk, technisch voetbal. Nagenoeg elk team heeft ook een speler waar je voor naar het stadion gaat. Alleen voor Barcelona - Las Palmas hoef je me niet wakker te maken.
Hier kan je toch niet van verliezen?quote:
Kap hiermee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier kan je toch niet van verliezen?
Solanke heeft meer talent dan wie dan ook bij Ajax.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier kan je toch niet van verliezen?
Baker ookquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Solanke heeft meer talent dan wie dan ook bij Ajax.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:01 schreef Makamba_ het volgende:
Havenaar kan niet zo heel goed voetballen
Compleet in lijn met de huidige narcistische samenleving.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo maar eens fijn wat eten. Deze wedstrijd valt zwaar op de maag.
Beter geen risico nemen tochquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado speelt in het blauw omdat de scheidsrechter de Groen/rode shirts van Ado niet kon onderscheiden van dat van cambuur....
Oké
Dit lijkt zowaar op een logische opstellingquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Schųne speelt niet.
[ afbeelding ]
Ik kan hier mee levenquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Schųne speelt niet.
[ afbeelding ]
Dat hoor je mij ook niet zeggen. Maar de shirts niet van elkaar kunnen onderscheiden. Dan ben je echt blindquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Beter geen risico nemen toch
En het maakt toch geen hol uit
Higler is scheids, hč.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hoor je mij ook niet zeggen. Maar de shirts niet van elkaar kunnen onderscheiden. Dan ben je echt blind
Jaquote:
Ik gun het Vitesse ook van hartequote:Op zondag 25 oktober 2015 13:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja
Zorg eens voor die overwinning straks! Ik gun het vitesse van harte
Ik hoef alleen maar de brug overquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je niet? Of woon je zo dichtbij het Gelredome?
Degradatie voetbal JONGUH!quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:25 schreef hafcfan het volgende:
Dit is de aller slechtste wedstrijd die ik dit seizoen zie.
Meestal is dat knotsgek.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Degradatie voetbal JONGUH!
Ideetje van Wang zeker?quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overigens zijn er geruchten dat Havenaar in de winter verkast naar een club in China.
JE UIquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ado kwam vaker voor dit seizoen.
Meijers is geen schim meer van de Meijers die het voorgaande seizoenen was.quote:
Of het valt meer op dat ie er niet veel van kanquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meijers is geen schim meer van de Meijers die het voorgaande seizoenen was.
Meijers is jarenlang een stabiele factor geweest, met weinig tot geen fouten. Momenteel kan ie er inderdaad geen reet van.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Of het valt meer op dat ie er niet veel van kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |