Bezoek kijkt toch lekker mee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik mag je niet meer. Overigens ga ik zelf zo niet kijken. Krijg bezoek.
Wanneer?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd wat jullie gaan eten.
Daar heb je me.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een contract niet tekenen =/= niet krijgen.
Jaja.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:40 schreef Cavaliers het volgende:
Heracles gaat volgens hafcfan voor Europees voetbal.
Beste Conrad, het slaat toch nergens op dat je je beste speler thuislaat en dat terwijl hij niet eens geblesseerd is.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik mag je niet meer. Overigens ga ik zelf zo niet kijken. Krijg bezoek.
Ik gun die jongen gewoon het allerbeste nadat hij mijn poule had gered in de Vuelta.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo enerverend dat Rodolfo niet naar de WT gaat?
Wie laten ze thuis dan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste Conrad, het slaat toch nergens op dat je je beste speler thuislaat en dat terwijl hij niet eens geblesseerd is.
Het is geen teamplayer.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste Conrad, het slaat toch nergens op dat je je beste speler thuislaat en dat terwijl hij niet eens geblesseerd is.
Albergquote:
Roland Alberg. Na Kramer vorig seizoen wel de belangrijkste speler. Sterk in standaardsituaties, bereidt goals voor, heeft regelmatig weer leven in wedstrijden gebracht toen ADO op een doodpunt zat.quote:
Er zijn heel veel leukere filmpjes van Vitesse - Ajaxquote:
Zijn wisselbeleid klopt ook van geen hol.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind die Fraser sowieso een raar mannetje. Bakt er helemaal niks van dit seizoen.
Gelukkig zie je het ook.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn wisselbeleid klopt ook van geen hol.
Ik wilde hem nog het voordeel van de twijfel geven, maar het wordt steeds vreemder. Al zijn er maar weinig trainers die daadwerkelijk iets van die duiventil kunnen maken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig zie je het ook.
Weg met Fraser.
Ik heb bijzonder negatieve associaties met het woord 'duiventil' dus ik verzoek je dat woord niet meer te gebruikenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde hem nog het voordeel van de twijfel geven, maar het wordt steeds vreemder. Al zijn er maar weinig trainers die daadwerkelijk iets van die duiventil kunnen maken.
Dat wel misschien, maar met dit materiaal moet je wel van De Graafschap winnen en mag je nooit 4-1 bij NEC verliezen. Dat constante geklaag over spelers als ZUiverloon werkt ook lekker demotiverend.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde hem nog het voordeel van de twijfel geven, maar het wordt steeds vreemder. Al zijn er maar weinig trainers die daadwerkelijk iets van die duiventil kunnen maken.
Duiventil.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder negatieve associaties met het woord 'duiventil' dus ik verzoek je dat woord niet meer te gebruiken
watquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:30 schreef bamibij het volgende:
vitesse ajax om 12h30 right? bne beneiuwd.
Nee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duiventil.
Vertel eens waarom je moeite hebt met een DUIVENTIL.
Vast wel ergens op de wereld maar in nederland om half 3.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:30 schreef bamibij het volgende:
vitesse ajax om 12h30 right? bne beneiuwd.
oh:')quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vast wel ergens op de wereld maar in nederland om half 3.
Is al afgelopen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:31 schreef bamibij het volgende:
vitesse-ajax is toch om 12h30 (nu)? Ben wel benieuwd namelijk. Typte het wat krom (kater enzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |