We kunnen hopenquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:29 schreef Cavaliers het volgende:
Ik verwacht een groot pak slaag voor Ajax.
Groot pak slaagquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:29 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb 4-0 voorspeld.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groot pak slaag.
Ajax staat defensief niet slecht. Aanvallend is het hopeloos.
Staat genoteerd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Puur voor m'n manager hoop ik dat Ajax wint en de nul houdt.
Ik verwacht een kopie van Ajax-PSV, waar Vitesse in dit geval het meest de bal gaat hebben en de kansen, in tegenstelling tot PSV, wel goed benut.quote:
Ajax krijgt maximaal 2 goals tegen vandaag. Note it.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik verwacht een kopie van Ajax-PSV, waar Vitesse in dit geval het meest de bal gaat hebben en de kansen, in tegenstelling tot PSV, wel goed benut.
Lijkt me niet realistisch. Wereldtop keeper, toekomstige rechtsbuiten van Barca, linksbuiten is beter dan Jetro Willems en centraal de nieuwe Jaap Stam en de nieuwe Frank de Boer.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:29 schreef Cavaliers het volgende:
Opdoeken die boel, uit dat licht, weg met die handel.twitter:AFCAjax twitterde op zondag 25-10-2015 om 11:33:41Aanvaller @AElGhazi7 is ziek en reist niet met #Ajax mee naar Arnhem. Sam Hendriks is zijn vervanger. #vitaja https://t.co/7M8PjPuUhj reageer retweet
Ik durf hier wel een weddenschap voor aan te gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax krijgt maximaal 2 goals tegen vandaag. Note it.
Ron Jans UI.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik durf hier wel een weddenschap voor aan te gaan.
DEAL.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij in dat geval een John van den Brom UI en je hebt een deal.
Sam Hendriks. Is dat de nieuwe Kluivert of de nieuwe Bergkamp?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Opdoeken die boel, uit dat licht, weg met die handel.twitter:AFCAjax twitterde op zondag 25-10-2015 om 11:33:41Aanvaller @AElGhazi7 is ziek en reist niet met #Ajax mee naar Arnhem. Sam Hendriks is zijn vervanger. #vitaja https://t.co/7M8PjPuUhj reageer retweet
goed voor de totoquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Barney.gifquote:
De nieuwe Viscaal.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sam Hendriks. Is dat de nieuwe Kluivert of de nieuwe Bergkamp?
twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 25-10-2015 om 11:44:22ADO doet het vandaag zonder Roland Alberg. Fraser denkt dat er een andere selectie nodig is om vandaag te winnen. Alberg is dus niet mee. reageer retweet
Ik denk dat Fraser hier gelijk heeft, maar waar haal je zo snel 18 nieuwe spelers vandaan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 25-10-2015 om 11:44:22ADO doet het vandaag zonder Roland Alberg. Fraser denkt dat er een andere selectie nodig is om vandaag te winnen. Alberg is dus niet mee. reageer retweet
haha en die bijna eigen goal van Zoetquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:44 schreef bamibij het volgende:
zit de samenvattingen van gister terug te kijken, die Ziyech op z'n muil na dat doelpunt
fuseren met katwijk.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat Fraser hier gelijk heeft, maar waar haal je zo snel 18 nieuwe spelers vandaan?
Ik vind dat gelul over ''ik heb andere spelers nodig om te winnen'' zo doodvermoeiend. Stel gewoon je beste spelers op die ook in moeilijke fases in een wedstrijd iets kunnen creëren.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat Fraser hier gelijk heeft, maar waar haal je zo snel 18 nieuwe spelers vandaan?
Ik werd hier in het begin van het seizoen nog uitgelachen toen ik zei dat dit ADO er helemaal niets van kon. Het is gewoon echt niet veel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat gelul over ''ik heb andere spelers nodig om te winnen'' zo doodvermoeiend. Stel gewoon je beste spelers op die ook in moeilijke fases in een wedstrijd iets kunnen creëren.
Het is inderdaad niet veel, maar dan helpt het ook niet om een van je weinige goede spelers thuis te laten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik werd hier in het begin van het seizoen nog uitgelachen toen ik zei dat dit ADO er helemaal niets van kon. Het is gewoon echt niet veel.
Ik werd uitgelachen toen ik zei dat Heerenveen er niks van kon.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik werd hier in het begin van het seizoen nog uitgelachen toen ik zei dat dit ADO er helemaal niets van kon. Het is gewoon echt niet veel.
Dat zei je ook over NEC.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik werd uitgelachen toen ik zei dat Heerenveen er niks van kon.
Daar zit itt Den Haag nog wel wat potentie in.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik werd uitgelachen toen ik zei dat Heerenveen er niks van kon.
Ja zonder die 3 nieuwe aankopen klopt dat ook.quote:
Ik heb 1 post geplaatst over Heracles en elke keer als ik je daar op wijs, reageer je er vervolgens niet meer op. Heel vreemd. Ik heb het idee dat jij een rode waas voor de ogen krijgt zodra het over Heracles gaat, kon dat een beetje kloppen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja zonder die 3 nieuwe aankopen klopt dat ook.
En jij steeds goedkoop proberen te scoren over HeraclesSta jij mooi voor lul dit seizoen.
Elke week ''Heracles gaat voor Europees voetbal volgens Hafcfan''quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb 1 post geplaatst over Heracles en elke keer als ik je daar op wijs, reageer je er vervolgens niet meer op. Heel vreemd. Ik heb het idee dat jij een rode waas voor de ogen krijgt zodra het over Heracles gaat, kon dat een beetje kloppen?
Ben jij bang voor Cavaliers?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Elke week ''Heracles gaat voor Europees voetbal volgens Hafcfan''
Eng figuur ben je toch. Gelukkig kun je er nu niet meer goedkoop mee scoren.
Mijn posts met betrekking tot Heracles in de afgelopen maanden:quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Elke week ''Heracles gaat voor Europees voetbal volgens Hafcfan''
Eng figuur ben je toch. Gelukkig kun je er nu niet meer goedkoop mee scoren.
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:16 schreef Cavaliers het volgende:
Nou, die mist ook Heracles. Tyfus.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:28 schreef Cavaliers het volgende:
Hendrix gebruikt zijn schouder.
Vrije trap Heracles.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 07:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat kan niet, want Heracles wint gewoon.
quote:
Hier klopt helemaal niks van.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn posts met betrekking tot Heracles in de afgelopen maanden:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hafcfan: Cavaliers zei ditquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn posts met betrekking tot Heracles in de afgelopen maanden:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn enige opmerking wat betreft NEC / Heracles in de afgelopen twee maanden:
[..]
Doei.
Ik krijg eenzelfde rode waas voor mijn ogen als iemand onwaarheden de wereld inslingert.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hafcfan: Cavaliers zei dit
Cavaliers: Nietes
Hafcfan: wel
Cavaliers: het enige wat ik postte over x is { quote }
Vaste recept. Hier gebeurt het nog een keer.
[..]
Je hebt helemaal gelijk, Mani.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:16 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we het over iets anders hebben dan Heracles? Zo interessant is dat allemaal niet, uiteindelijk.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik krijg eenzelfde rode waas voor mijn ogen als iemand onwaarheden de wereld inslingert.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het grootste deel zal terugkeren naar Colombia - waar ze ongetwijfeld plotseling om de prijzen mee kunnen doen - maar renners als Rodolfo Torres, Daniel Martinez, krijgen gewoon een contract bij een grote World Tour ploeg.
Ik mag je niet meer. Overigens ga ik zelf zo niet kijken. Krijg bezoek.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik juich voor SCC. Juicht u ook mee? Ik gun Fräser met zijn debiele instelling een nieuwe nederlaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |