Al jaren, zeg maar decennia stikt het van de ellende. Een jaar John van den Brom als reanimatie.quote:
ik word zo moe van de mensen die zeggen 'Ado is een club met potentie, want het is een grote stad'. Zelfde geldt voor Utrecht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al jaren, zeg maar decennia stikt het van de ellende. Een jaar John van den Brom als reanimatie.
Bij ADO heb ik nooit het idee gehad dat we de komende jaren nog wat van ze gaan beleven. Ze hebben gewoon het imago van vecht- en beukvoetbal.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ik word zo moe van de mensen die zeggen 'Ado is een club met potentie, want het is een grote stad'. Zelfde geldt voor Utrecht.
We kunnen hopenquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:29 schreef Cavaliers het volgende:
Ik verwacht een groot pak slaag voor Ajax.
Groot pak slaagquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:29 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb 4-0 voorspeld.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groot pak slaag.
Ajax staat defensief niet slecht. Aanvallend is het hopeloos.
Staat genoteerd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Puur voor m'n manager hoop ik dat Ajax wint en de nul houdt.
Ik verwacht een kopie van Ajax-PSV, waar Vitesse in dit geval het meest de bal gaat hebben en de kansen, in tegenstelling tot PSV, wel goed benut.quote:
Ajax krijgt maximaal 2 goals tegen vandaag. Note it.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik verwacht een kopie van Ajax-PSV, waar Vitesse in dit geval het meest de bal gaat hebben en de kansen, in tegenstelling tot PSV, wel goed benut.
Lijkt me niet realistisch. Wereldtop keeper, toekomstige rechtsbuiten van Barca, linksbuiten is beter dan Jetro Willems en centraal de nieuwe Jaap Stam en de nieuwe Frank de Boer.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:29 schreef Cavaliers het volgende:
Opdoeken die boel, uit dat licht, weg met die handel.twitter:AFCAjax twitterde op zondag 25-10-2015 om 11:33:41Aanvaller @AElGhazi7 is ziek en reist niet met #Ajax mee naar Arnhem. Sam Hendriks is zijn vervanger. #vitaja https://t.co/7M8PjPuUhj reageer retweet
Ik durf hier wel een weddenschap voor aan te gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax krijgt maximaal 2 goals tegen vandaag. Note it.
Ron Jans UI.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik durf hier wel een weddenschap voor aan te gaan.
DEAL.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij in dat geval een John van den Brom UI en je hebt een deal.
Sam Hendriks. Is dat de nieuwe Kluivert of de nieuwe Bergkamp?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Opdoeken die boel, uit dat licht, weg met die handel.twitter:AFCAjax twitterde op zondag 25-10-2015 om 11:33:41Aanvaller @AElGhazi7 is ziek en reist niet met #Ajax mee naar Arnhem. Sam Hendriks is zijn vervanger. #vitaja https://t.co/7M8PjPuUhj reageer retweet
goed voor de totoquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Barney.gifquote:
De nieuwe Viscaal.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sam Hendriks. Is dat de nieuwe Kluivert of de nieuwe Bergkamp?
twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 25-10-2015 om 11:44:22ADO doet het vandaag zonder Roland Alberg. Fraser denkt dat er een andere selectie nodig is om vandaag te winnen. Alberg is dus niet mee. reageer retweet
Ik denk dat Fraser hier gelijk heeft, maar waar haal je zo snel 18 nieuwe spelers vandaan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 25-10-2015 om 11:44:22ADO doet het vandaag zonder Roland Alberg. Fraser denkt dat er een andere selectie nodig is om vandaag te winnen. Alberg is dus niet mee. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |