Gelukkig zie je het ook.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn wisselbeleid klopt ook van geen hol.
Ik wilde hem nog het voordeel van de twijfel geven, maar het wordt steeds vreemder. Al zijn er maar weinig trainers die daadwerkelijk iets van die duiventil kunnen maken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig zie je het ook.
Weg met Fraser.
Ik heb bijzonder negatieve associaties met het woord 'duiventil' dus ik verzoek je dat woord niet meer te gebruikenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde hem nog het voordeel van de twijfel geven, maar het wordt steeds vreemder. Al zijn er maar weinig trainers die daadwerkelijk iets van die duiventil kunnen maken.
Dat wel misschien, maar met dit materiaal moet je wel van De Graafschap winnen en mag je nooit 4-1 bij NEC verliezen. Dat constante geklaag over spelers als ZUiverloon werkt ook lekker demotiverend.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde hem nog het voordeel van de twijfel geven, maar het wordt steeds vreemder. Al zijn er maar weinig trainers die daadwerkelijk iets van die duiventil kunnen maken.
Duiventil.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder negatieve associaties met het woord 'duiventil' dus ik verzoek je dat woord niet meer te gebruiken
watquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:30 schreef bamibij het volgende:
vitesse ajax om 12h30 right? bne beneiuwd.
Nee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duiventil.
Vertel eens waarom je moeite hebt met een DUIVENTIL.
Vast wel ergens op de wereld maar in nederland om half 3.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:30 schreef bamibij het volgende:
vitesse ajax om 12h30 right? bne beneiuwd.
oh:')quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vast wel ergens op de wereld maar in nederland om half 3.
Is al afgelopen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:31 schreef bamibij het volgende:
vitesse-ajax is toch om 12h30 (nu)? Ben wel benieuwd namelijk. Typte het wat krom (kater enzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |