Bezoek kijkt toch lekker mee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik mag je niet meer. Overigens ga ik zelf zo niet kijken. Krijg bezoek.
Wanneer?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd wat jullie gaan eten.
Daar heb je me.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een contract niet tekenen =/= niet krijgen.
Jaja.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:40 schreef Cavaliers het volgende:
Heracles gaat volgens hafcfan voor Europees voetbal.
Beste Conrad, het slaat toch nergens op dat je je beste speler thuislaat en dat terwijl hij niet eens geblesseerd is.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik mag je niet meer. Overigens ga ik zelf zo niet kijken. Krijg bezoek.
Ik gun die jongen gewoon het allerbeste nadat hij mijn poule had gered in de Vuelta.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo enerverend dat Rodolfo niet naar de WT gaat?
Wie laten ze thuis dan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste Conrad, het slaat toch nergens op dat je je beste speler thuislaat en dat terwijl hij niet eens geblesseerd is.
Het is geen teamplayer.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste Conrad, het slaat toch nergens op dat je je beste speler thuislaat en dat terwijl hij niet eens geblesseerd is.
Albergquote:
Roland Alberg. Na Kramer vorig seizoen wel de belangrijkste speler. Sterk in standaardsituaties, bereidt goals voor, heeft regelmatig weer leven in wedstrijden gebracht toen ADO op een doodpunt zat.quote:
Er zijn heel veel leukere filmpjes van Vitesse - Ajaxquote:
Zijn wisselbeleid klopt ook van geen hol.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind die Fraser sowieso een raar mannetje. Bakt er helemaal niks van dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |