We zijn amper een kwartier bezig joh.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit een slaapverwekkende wedstrijd.
Haags kwartiertjequote:Op zondag 25 oktober 2015 12:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Newcastle-Sunderland over een kwartiertje.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We zijn amper een kwartier bezig joh.
quote:
Ondanks dat het een derby is, sta ik niet te trappelen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Newcastle-Sunderland over een kwartiertje.
We worden allemaal weer 1.............quote:
Cerro - River Plate dan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondanks dat het een derby is, sta ik niet te trappelen.
Je gaat toch fucking Cambuur - ADO niet boven Sunderland - Newcastle verkiezen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondanks dat het een derby is, sta ik niet te trappelen.
Tuurlijk wel. Je bent toch niet gek!quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je gaat toch fucking Cambuur - ADO niet boven Sunderland - Newcastle verkiezen?
Stijn verkiest ADO - Excelsior boven Real Madrid - Barcelona.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Want Sunderland - Newcastle is buiten dat derbygedoe een boeiende clash? Er zitten totaal geen spelers tussen waarvoor ik graag naar voetbal kijk.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet waar.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Stijn verkiest ADO - Excelsior boven Real Madrid - Barcelona.
Oh.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet waar.
Feitelijke onjuistheden betreur ik
Geen wedstrijd verkies ik boven Real Madrid - Barcelona.quote:
Spaanse wedstrijden überhaupt > Eredivisie.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen wedstrijd verkies ik boven Real Madrid - Barcelona.
Ik denk dat de Spaanse toppers de enige wedstrijden zijn die ik liever kijk dan de Eredvisie.
Andere derby's/klassieke wedstrijden ook wel feest. Celtic - Rangers bijvoorbeeld, toen dat nog een ding was. Laatst Birmingham Derby gekeken met een vriend, ook mooiquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen wedstrijd verkies ik boven Real Madrid - Barcelona.
Ik denk dat de Spaanse toppers de enige wedstrijden zijn die ik liever kijk dan de Eredvisie.
Spaanse competitie is sowieso de enige competitie die zijn status ook in Europa waarmaakt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Spaanse wedstrijden überhaupt > Eredivisie.
De tweede keeper was geblesseerd geschorst twee weken geleden en sindsdien keept Nienhuis weer.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:54 schreef Makamba_ het volgende:
He, Niehuis is terug. Heeft De Jong zijn kansloze statement toch niet het gewenste effect geboekt?
Kanon en Beugelsdijk in het ziekenhuis en overblijven met Zuiverloon en Wormgoor. Dat heb je het zwaarquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer gaat Fraser die Zuiverloon eens een keer uit het eerste elftal pleuren
Meeste ploegen spelen ook gewoon leuk, technisch voetbal. Nagenoeg elk team heeft ook een speler waar je voor naar het stadion gaat. Alleen voor Barcelona - Las Palmas hoef je me niet wakker te maken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spaanse competitie is sowieso de enige competitie die zijn status ook in Europa waarmaakt.
Ondanks die schots en scheve geldverhouding is dat best knap of zeg maar leuk.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Meeste ploegen spelen ook gewoon leuk, technisch voetbal. Nagenoeg elk team heeft ook een speler waar je voor naar het stadion gaat. Alleen voor Barcelona - Las Palmas hoef je me niet wakker te maken.
Hier kan je toch niet van verliezen?quote:
Kap hiermee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier kan je toch niet van verliezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |