Baker ookquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Solanke heeft meer talent dan wie dan ook bij Ajax.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:01 schreef Makamba_ het volgende:
Havenaar kan niet zo heel goed voetballen
Compleet in lijn met de huidige narcistische samenleving.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo maar eens fijn wat eten. Deze wedstrijd valt zwaar op de maag.
Beter geen risico nemen tochquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado speelt in het blauw omdat de scheidsrechter de Groen/rode shirts van Ado niet kon onderscheiden van dat van cambuur....
Oké
Dit lijkt zowaar op een logische opstellingquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Schøne speelt niet.
[ afbeelding ]
Ik kan hier mee levenquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Schøne speelt niet.
[ afbeelding ]
Dat hoor je mij ook niet zeggen. Maar de shirts niet van elkaar kunnen onderscheiden. Dan ben je echt blindquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Beter geen risico nemen toch
En het maakt toch geen hol uit
Higler is scheids, hè.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hoor je mij ook niet zeggen. Maar de shirts niet van elkaar kunnen onderscheiden. Dan ben je echt blind
Jaquote:
Ik gun het Vitesse ook van hartequote:Op zondag 25 oktober 2015 13:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja
Zorg eens voor die overwinning straks! Ik gun het vitesse van harte
Ik hoef alleen maar de brug overquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je niet? Of woon je zo dichtbij het Gelredome?
Degradatie voetbal JONGUH!quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:25 schreef hafcfan het volgende:
Dit is de aller slechtste wedstrijd die ik dit seizoen zie.
Meestal is dat knotsgek.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Degradatie voetbal JONGUH!
Ideetje van Wang zeker?quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overigens zijn er geruchten dat Havenaar in de winter verkast naar een club in China.
JE UIquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ado kwam vaker voor dit seizoen.
Meijers is geen schim meer van de Meijers die het voorgaande seizoenen was.quote:
Of het valt meer op dat ie er niet veel van kanquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meijers is geen schim meer van de Meijers die het voorgaande seizoenen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |