Zelfde voor Italie, viel me nog mee het medisch certificaat (+ organisatie formulier) goedgekeurd te laten krijgen. Moest wel 5x een andere mail achter andere probleempjes aansturen. nu maar hopen dat ik vrijdag mijn startbewijs zonder problemen krijg.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:21 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
In werkelijkheid is de maatregel bedoeld als winstmaximalisatie. Ze weten dat er een bepaald percentage niet komt opdagen, en daar stemmen ze het maximale aantal inschrijvingen op af.
Je mag het zelfs niet doorverkopen en laten overschrijven is meestal geen optie. In het ergste geval kun je worden uitgesloten van deelname bij toekomstige edities. En in Frankrijk heb je het beruchte en tamelijk nutteloze certificat médical nodig (ook voor een 5 km!), je kunt je startbewijs dan pas ophalen rond de dag van de wedstrijd.
Haha zal die eens beluisteren http://www.rtvnoord.nl/ni(...)Mijl-samen-met-Henky wel grappigquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Je hebt ook een Groningse versie 'Henky' ingesproken door Henk de Haan
Dat lijkt me nog veel ergerquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:50 schreef Quoi het volgende:
Ieuw Guard. Take care!
Hier sla ik de training van vanavond over. Even too much na een dagje werken en nog moeten wassen/inpakken. Morgen dus voor 8 dgn naar het zonnige Vila Nova de Gaia/Porto and i feel like it
zoals hier boven al gepost.... lopen is een kunstquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:23 schreef heywoodu het volgende:
29:57 op 5km vandaag, drie van de laatste vier keer dus onder de 30 terwijl ik een week of 2 geleden nog hoopte om dat aan het eind van oktober eens te proberen
Beetje bij beetje dichter bij de 5km achter elkaar hardlopen ook
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nooit naar geluisterd maar het zal mij niks verbazen. Verder zal ik er waarschijnlijk ook nooit naar luisteren want ik vind het maar een irritant mannetjequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Hoor je dan steeds "Pom pom pom" en "Broez'n"?![]()
En waarschijnlijk wordt je iedere training naar Veendam geleidquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:00 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nooit naar geluisterd maar het zal mij niks verbazen. Verder zal ik er waarschijnlijk ook nooit naar luisteren want ik vind het maar een irritant mannetje
Dat scheelt dan weer dat ik daar al woonquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:02 schreef luckass het volgende:
[..]
En waarschijnlijk wordt je iedere training naar Veendam geleid
Dat klinkt erg gezellig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Bij de strandmarathon zijn dat er maar een stuk of 50. Ik vind het spannend!
Kun je mij nog even in de WLWW frotten voordat je vertrekt?quote:
1 2 | [b]10 januari 2016 - [url=http://www.poortnaarhetheuvelland.avcaesar.nl/]Poort naar het Heuvelland Trailrun (Beek)[/url][/b] [*] Guard - 30 km |
"Lopen is geen sport maar een manier van reizen, waarbij geest en lichaam zich voortdurend verplaatsen. Lopen is daarom kunst en geen middel ter bestrijding van welvaartskwaaltjes"quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zoals hier boven al gepost.... lopen is een kunst
Als ik dit soort citaten lees wil ik stoppen met hardlopen, op de bank gaan liggen en mijn aderen laten dichtslibben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:05 schreef GotC het volgende:
[..]
"Lopen is geen sport maar een manier van reizen, waarbij geest en lichaam zich voortdurend verplaatsen. Lopen is daarom kunst en geen middel ter bestrijding van welvaartskwaaltjes"
^^quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als ik dit soort citaten lees wil ik stoppen met hardlopen, op de bank gaan liggen en mijn aderen laten dichtslibben.
DIt, echt barre nonsens.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als ik dit soort citaten lees wil ik stoppen met hardlopen, op de bank gaan liggen en mijn aderen laten dichtslibben.
Als je denkt: He lekker, ff een half uurtje fijn lopen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:20 schreef Schanulleke het volgende:
Ik krijg allerlei verschillende adviezen over lopen na de marathon. Wat is gangbaar? Een hele week of een halve week wachten? Dat het lage zones gaat worden staat wel al vast.
als ik het in een of ander glossy lifestyle magazine had gelezen dan had ik me in je gedachtegang kunnen schikken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
1 dag rust....alles langer is overrated...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:20 schreef Schanulleke het volgende:
Ik krijg allerlei verschillende adviezen over lopen na de marathon. Wat is gangbaar? Een hele week of een halve week wachten? Dat het lage zones gaat worden staat wel al vast.
Als het een wedstrijd was. In training kun je volgens mij zonder problemen zaterdag en zondag back-to-back marathons lopen. Toch ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
1 dag rust....alles langer is overrated...
absoluut, in een rustig tempo kan dit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als het een wedstrijd was. In training kun je volgens mij zonder problemen zaterdag en zondag back-to-back marathons lopen. Toch ?
Vooruit dan, 10x liever Knippenberg dan dat moderne lifestylegeneuzel waarmee het internet volgescheten wordt door hippe blogmeisjes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik het in een of ander glossy lifestyle magazine had gelezen dan had ik me in je gedachtegang kunnen schikken.
Ik heb me echter redelijk verdiept in de man achter de uitspraak en kan niets anders zeggen dat hij een intressante kijk op hardlopen had en wist waar hij het over had.
Ik vind hem beter te behappen dan bijvoorbeeld een Klaas Lok. Hij past wat meer in mijn gedachte gang over hardlopen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik het in een of ander glossy lifestyle magazine had gelezen dan had ik me in je gedachtegang kunnen schikken.
Ik heb me echter redelijk verdiept in de man achter de uitspraak en kan niets anders zeggen dat hij een intressante kijk op hardlopen had en wist waar hij het over had.
Cijfersquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:23 schreef Quoi het volgende:
De OP is bijgewerkt tot Groet uit Schoorl.
En sja, als het dan toch je laatste werkdag is voor je vakantie, hoort daar WOGgen bij
Ik ging eens kijken naar de WLWW van exact dezelfde datum 3 jaar geleden (2012) en pletterde dat even in excel. Kijk en huiver naar wat er allemaal is veranderd:
Aantal gerapporteerde loopjes in 2012: 49
Aantal gerapporteerde loopjes in 2015: 90
[ afbeelding ]
Note:
- Niet elk gerapporteerd loopjes is daadwerkelijk gelopen (bijv. DJMO en de Marathon in 2012)
- De chessrun in 2015 heb ik geļnterpreteerd als een 5 km.
- Er werd misschien in 2015 meer gerapporteerd?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:38 schreef Schanulleke het volgende:
Het kriebelt alweer, dus morgen maar even banjeren
Leuk. Als het een beetje in de buurt is kom ik wel supporterenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:40 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb vanavond een stuk van bijna 5km hardgelopen met manlief. Hij wil eigk per week, met beleid, een kilometer opbouwen en een doel om naar te werken om samen te lopen (een run met medaille). De Montferland run zou in aanmerking komen, welk 5 tot 10km loopje zou nog meer in aanmerking kunnen komen de komende maanden?
rond deze tijd heb je cross wedstrijden, vaak zijn dat rondjes van 3 km.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:40 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb vanavond een stuk van bijna 5km hardgelopen met manlief. Hij wil eigk per week, met beleid, een kilometer opbouwen en een doel om naar te werken om samen te lopen (een run met medaille). De Montferland run zou in aanmerking komen, welk 5 tot 10km loopje zou nog meer in aanmerking kunnen komen de komende maanden?
Eringefrotquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Kun je mij nog even in de WLWW frotten voordat je vertrekt?
[ code verwijderd ]
Begin dit jaar de "korte" gedaan dus volgend jaar het dubbele, zowel qua afstand als qua modder (hopelijk)
Dat denk ik ook. Dezelfde steekproef twee maanden terug en de cijfers zijn andersquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:42 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Cijfers
Denk dat het percentage trails in werkelijkheid veel hoger ligt dan in 2012.
@D'n YUR: 36 km strand. Zesendertig ki-lo-me-ter zand. Alleen maar rechtdoor. Volgens mij is dit een martelmethode die zelfs Noord Korea te ver vindt gaan.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:54 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
rond deze tijd heb je cross wedstrijden, vaak zijn dat rondjes van 3 km.
Op oudjaarsdag bijvoorbeeld de beroemde Sylvestercross (geen medaille maar een tegeltje als aandenken).
Warandeloop Tilburg, 5km / 10 km. Eind november. Ideetje?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]ook mooi! Ik zie het inderdaad, erg veel crossjes en trimloopjes. Lastig...
Het is ook geen funrun type, anders hadden we een Santarun kunnen doen![]()
![]()
Leuk, wou dat ik mijn vriendin zo ver kreeg, ben al blij als ze soms op de fiets meegaat ;-). Je gaat je man hazen dus ;-) Wie weet volgen er langere loopjes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:40 schreef SEMTEX het volgende:
Edit: gaat niet, dan loop ik zelf mijn laatste marathon...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:21 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Warandeloop Tilburg, 5km / 10 km. Eind november. Ideetje?
Is een leuk, redelijk kleinschalig loopje. Is in een bos, maar redelijk harde paden.
Cool! Gefeliciteerd! Ik zit te denken over de kwart marathon in Egmond dit jaar..quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:55 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb trouwens een LT'tje gedaan. Doordat ik de winnende tijd voor de HM van Egmond goed voorspeld had, krijg ik komende editie mijn startnummer gratis.
Was ik een beetje vergeten, maar na een mailtje is toch alles geregeld.
Ik wil ook veel 5-10km wedstrijden gaan doen de komende tijd, dus als ik wat interessants weet laat ik het weten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]ook mooi! Ik zie het inderdaad, erg veel crossjes en trimloopjes. Lastig...
Het is ook geen funrun type, anders hadden we een Santarun kunnen doen![]()
![]()
Je laatste marathon? In de zin van: daarna nooit meer een marathon?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Edit: gaat niet, dan loop ik zelf mijn laatste marathon...
Dat wou ik ook net vragen, klinkt zo definitiefquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:41 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Je laatste marathon? In de zin van: daarna nooit meer een marathon?
De kwart is ook wel ver genoeg. Ik kon de afgelopen 2 jaar als gewoon lid zonder wedstrijdlicentie in het wedstrijdvak starten, dan is het wel heel goed te doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Cool! Gefeliciteerd! Ik zit te denken over de kwart marathon in Egmond dit jaar..
[..]
Ik wil ook veel 5-10km wedstrijden gaan doen de komende tijd, dus als ik wat interessants weet laat ik het weten.
De BAV wintercup cross is wel een redelijk makkelijke cross met rondjes van 2.5km, is op 3 data. En op 2 januari is in Giessen een nieuwjaarsrun.
Als het een weekenddag was geweest... had ik het best leuk gevonden, echt!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:06 schreef Jero_nimo het volgende:
Er wou vandaag niemand met me mee (van FB), dus heb maar een lekker eenzaam rondje gelopen, zoals altijd. Eigenlijk was dit een 'rustweek' voor mij, maar aangezien ik van het weekend last van een spiertje in mijn rug kreeg heb ik toen de lange duurlopen niet kunnen doen. Dus vandaag maar lekker 26km gerend over de trails. Heerlijk gelopen, 20km lang (mot)regen, overal blubber en bagger. Maar mijn schoentjes hadden daar geen moeite mee. Geen pijntjes en had nog wel een paar km verder kunnen lopen als ik de tijd had. Lekker!![]()
https://www.strava.com/activities/416729338
@Quoi, geniet van je vakantie!Klinkt erg goed!
Haha, 25-30km ja?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Als het een weekenddag was geweest... had ik het best leuk gevonden, echt!
Thanks
Ja, en hij gaat ook meteen als een speerquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:37 schreef Murmeli het volgende:
Leuk semmie, dat je man mee gaat hobbelen! Gezellig
Van 2015quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:41 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Je laatste marathon? In de zin van: daarna nooit meer een marathon?
Kleinschalig? Allerminstquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:21 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Warandeloop Tilburg, 5km / 10 km. Eind november. Ideetje?
Is een leuk, redelijk kleinschalig loopje. Is in een bos, maar redelijk harde paden.
Nu voel ik me ondergewaardeerd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha, 25-30km ja?![]()
Had al niet verwacht om iemand mee te krijgen, 1 dag vantevoren en doordeweeks inderdaad. Maar proberen kan altijd natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies.. mijn plan is om op zijn vroegst in maart weer een halve te gaan doen.. even afwachten of de trainer het ook een goed plan vindt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De kwart is ook wel ver genoeg. Ik kon de afgelopen 2 jaar als gewoon lid zonder wedstrijdlicentie in het wedstrijdvak starten, dan is het wel heel goed te doen.
En met de kwart doen de bussen het best goed. Alleen terug moet je even in de gaten houden dat ze pas vanaf een bepaalde tijd rijden, anders sta je heel lang te wachten
Nog nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Maar eh hoe heb jij je ingeschreven? Ik kom nog steeds uit op de editie van juli 2015.
Mijn trainer heeft het inmiddels opgegeven om me "goed" te laten trainen, maar is nu maar gaan focussen op dat ik er lol in heb. Bevalt een stuk beterquote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Precies.. mijn plan is om op zijn vroegst in maart weer een halve te gaan doen.. even afwachten of de trainer het ook een goed plan vindt.
En ook wel chill dat het wat minder massaal is ja!
Dat is ook het beste, dat jullie allebei op eenzelfde lijn zitten! Mijn trainer zal ook nooit dingen opleggen of verbieden hoor. Ik wil alleen even checken of mijn plan om de hele winter op kortere afstanden te focussen niet teveel afbraak doet aan het duurvermogen, mocht ik volgend najaar weer een goede marathon willen lopen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mijn trainer heeft het inmiddels opgegeven om me "goed" te laten trainen, maar is nu maar gaan focussen op dat ik er lol in heb. Bevalt een stuk beter
Ik heb net 1,5 week geleden de Zaanse Schansloop gelopen. Maar de kans bestaat dat ik 1 november wel weer de Boerenkoolloop ga hobbelen, want dat boerenkoolpakket is altijd primaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is ook het beste, dat jullie allebei op eenzelfde lijn zitten! Mijn trainer zal ook nooit dingen opleggen of verbieden hoor. Ik wil alleen even checken of mijn plan om de hele winter op kortere afstanden te focussen niet teveel afbraak doet aan het duurvermogen, mocht ik volgend najaar weer een goede marathon willen lopen.
Maar heb je al een wedstrijd op het oog?
Waar zit dat pijntje dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:17 schreef Murmeli het volgende:
dat het plezier weer een beetje terugkomt hatsa!
Ik ga vanmiddag weer even bij mijn grote vriend de fysio langs Heb een pijntje dat ik niet snap en dat volgens mij niet is ontstaan door hardlopen maar het wordt er wel slechter van als ik hardloop.
De vermoeidheid die ik dit weekend had is wel weg trouwens. Alleen door het pijntje slaap ik slecht want ik kan niet pijnvrij liggen. Stom gedoe!
mooie dingen is dit de nieuwe?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:43 schreef BK. het volgende:
Mijn verjaardagscadeau.![]()
[ afbeelding ]
Het is alleen nog niet leverbaar.
November is tijd van de voedselloopjesquote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb net 1,5 week geleden de Zaanse Schansloop gelopen. Maar de kans bestaat dat ik 1 november wel weer de Boerenkoolloop ga hobbelen, want dat boerenkoolpakket is altijd prima
December ook, Meeuwen Makrelenloop en Oliebollencrossquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
November is tijd van de voedselloopjes. Krollen, nomnomnom
Ik vond het boek zeker interessant, maar de hardloopbijbel die sommigen ervan maken is het voor mij niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ja! Niet lopen voor de lol, maar voor voedsel. Zoals het hoortquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
November is tijd van de voedselloopjes. Krollen, nomnomnom
Ik liep vorig jaar op zaterdag de 5km, mijn eerste wedstrijdje. Kleinschalig is misschien niet het goede woord, 'gezellig druk' is misschien beter. Omdat het voor mij vlakbij is, gaat alles lekker makkelijk. Dit jaar ga ik denk ik zaterdag de 5km doen en zondag de 10km. Op zaterdag is er ook een leuke mini run trouwens. Deed mijn dochter vorig jaar aan mee, dit jaar ga ik ook mijn zoon opgeven (al mag hij officieel nog niet, want nog geen 4 jaar, maar 3,5).quote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Kleinschalig? Allerminst
5000 deelnemers, vele (inter)nationale toppers.
Op het gebied van de crossjes is dit toch een van de grotere hoor.
Als je op vrijdagavond of zaterdag meedoet zal het wat kleinschaliger aanvoelen, maar op zondag ben je zeker niet alleen in de Oude Warande.
Heb er zelf nog nooit kunnen lopen, maar of ik dat heel erg vind weet ik niet: het blijven rondjes en daarbij zijn het rondjes die ik al heel goed ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |