Zojuist ook ingeschreven voor de Groet uit Schoorl (Schoorl) Run op 14 februari 2016, voor de 10km.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:37 schreef Vinno het volgende:
Mag ik bij de Zevenheuvelenloop op 15 november erbij, met 15km
Precies evenveel denk ik, alleen relatief is dat meer in 2012quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:34 schreef GotC het volgende:
Wat, meer trail in 2012?!
Supertof om deze info zo te zien
Dat is waarquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Precies evenveel denk ik, alleen relatief is dat meer in 2012
en idd tof te zien.
Ik ga de lijst eerders maar eens door voor wat voorjaarsloopjes, twijfel nog een beetje over het doel. Veel knallen op kort of ook een HM er tussen doen.
Ja,precies! En die kaarten erbij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Misschien wel handig ja. Als backup voor mijn Suunto en telefoon, want je weet het maar nooit!
Nicequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:23 schreef Quoi het volgende:
De OP is bijgewerkt tot Groet uit Schoorl.
En sja, als het dan toch je laatste werkdag is voor je vakantie, hoort daar WOGgen bij
Ik ging eens kijken naar de WLWW van exact dezelfde datum 3 jaar geleden (2012) en pletterde dat even in excel. Kijk en huiver naar wat er allemaal is veranderd:
Aantal gerapporteerde loopjes in 2012: 49
Aantal gerapporteerde loopjes in 2015: 90
[ afbeelding ]
Note:
- Niet elk gerapporteerd loopjes is daadwerkelijk gelopen (bijv. DJMO en de Marathon in 2012)
- De chessrun in 2015 heb ik geīnterpreteerd als een 5 km.
- Er werd misschien in 2015 meer gerapporteerd?
Dat ligt niet aan het buitenland. Voor de meeste marathons in het buitenland kun je je bijna tot op het laatste moment opgeven; voor sommige zelfs op de dag zelf. Maar ja, iedereen wil natuurlijk naar dezelfde populaire evenementen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mooi dat het goed ging! Welke halve was dit nou ook alweer?
Ik vind het zelf ook wel lastig dat als je een marathon in het buitenland wilt lopen, dat je zo ver van tevoren al moet beslissen. Ik heb geen idee wat voor baan en hoeveel tijd ik dan heb..
Daar zit ook wat in ja....quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:28 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het buitenland. Voor de meeste marathons in het buitenland kun je je bijna tot op het laatste moment opgeven; voor sommige zelfs op de dag zelf. Maar ja, iedereen wil natuurlijk naar dezelfde populaire evenementen.
Leuk om te zien, dus minder korte afstanden en meer marathon plannen ;-) Wat zijn de doelstellingen voor de volgende 3 jaar ;-)?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:23 schreef Quoi het volgende:
De OP is bijgewerkt tot Groet uit Schoorl.
En sja, als het dan toch je laatste werkdag is voor je vakantie, hoort daar WOGgen bij
Ik ging eens kijken naar de WLWW van exact dezelfde datum 3 jaar geleden (2012) en pletterde dat even in excel. Kijk en huiver naar wat er allemaal is veranderd:
Aantal gerapporteerde loopjes in 2012: 49
Aantal gerapporteerde loopjes in 2015: 90
[ afbeelding ]
Note:
- Niet elk gerapporteerd loopjes is daadwerkelijk gelopen (bijv. DJMO en de Marathon in 2012)
- De chessrun in 2015 heb ik geīnterpreteerd als een 5 km.
- Er werd misschien in 2015 meer gerapporteerd?
Ja oke, de grote stadsmarathons bedoel ik dan..quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:28 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het buitenland. Voor de meeste marathons in het buitenland kun je je bijna tot op het laatste moment opgeven; voor sommige zelfs op de dag zelf. Maar ja, iedereen wil natuurlijk naar dezelfde populaire evenementen.
Doorverkopen mag ook niet?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:14 schreef Devv het volgende:
Ik vind het dan maar een suffe wijziging. Je kunt na inschrijving dus geen kant meer op, tenzij je bereid bent om eventueel je verlies van ¤98 nemen...
Natuurlijk, maar in een jaar tijd kan er een hoop gebeuren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:16 schreef Quoi het volgende:
Ja, ik kan wel raden waarom ze die maatregel hebben ingevoerd. Ze willen natuurlijk geen mensen die zich zomaar even inschrijven en wel zien. Beetje serieuze intentie tot het lopen van de marathon kan geen kwaad.
Tenzij je geblesseerd raakt t.z.t.
Dat zeker. Maar het andere uiterste is dat iemand zich voor 10 internationale marathons inschrijft en dan t.z.t. wel ziet welke gaat lukken qua training.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar in een jaar tijd kan er een hoop gebeuren.
Mja, daarom zou ik zeggen, voer deze maatregel van definitieve inschrijving in maar laat de inschrijvingen dan open tot april of zo. Maar goed, zal wel een lastig verhaal zijn met miljoenduizend deelnemers.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar het andere uiterste is dat iemand zich voor 10 internationale marathons inschrijft en dan t.z.t. wel ziet welke gaat lukken qua training.
Dit dusquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:25 schreef Devv het volgende:
Ik neem nog even bedenktijd maar misschien schrijf ik mij alsnog in voor Berlijn. Het is wel een hoop geld om zomaar weg te gooien maar mocht ik ingeloot worden voor Chicago dan ga ik toch echt die lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |