te weinig ultrasquote:
ik ben bijna toe aan mijn off season...., alleen nog even de Kepler afwerken.quote:
Gekkie! Volgende keer kan harder dusquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:25 schreef wyccie het volgende:
Intervaltraining/heuveltraining gehad. Was flink zwaar, maar het ging erg goed. Heuvelop zo'n 11km/h, en dat 7 keer.
Voel me echt fit, heb het gevoel dat ik zo weer een marathon zou kunnen lopen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:25 schreef wyccie het volgende:
Intervaltraining/heuveltraining gehad. Was flink zwaar, maar het ging erg goed. Heuvelop zo'n 11km/h, en dat 7 keer.
Voel me echt fit, heb het gevoel dat ik zo weer een marathon zou kunnen lopen.
1 2 | [b]10 januari 2016 - [url=http://www.denhaagstrandmarathon.nl/]Den Haag strandmarathon (Scheveningen)[/url][/b] [*] YUR - Marathon |
Zee aan de juiste kant houden, dan verdwaal je nooitquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 07:50 schreef YUR het volgende:
In het kader van de voorbereiding op Schotland toch maar een lastige marathon als LDL uitgekozen.
Quoi, mag deze erbij in de OP?
[ code verwijderd ]
Verdwalen wordt lastig, lekker 36 kilometer mentale training op het strand
Op de heenweg moet de zee aan mijn linkerkant blijven, op de terugweg rechts. Toch ga ik dat bij de Meuwen Makrelenloop even oefenen...al moet ik daar eerst de zee rechts houden, en later weer links.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Zee aan de juiste kant houden, dan verdwaal je nooit
Verwarrend allemaalquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Op de heenweg moet de zee aan mijn linkerkant blijven, op de terugweg rechts. Toch ga ik dat bij de Meuwen Makrelenloop even oefenen...al moet ik daar eerst de zee rechts houden, en later weer links.
Als dat maar goed gaat...
Achter de andere lopers aan, dan kan zelfs jij het. Misschienquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Op de heenweg moet de zee aan mijn linkerkant blijven, op de terugweg rechts. Toch ga ik dat bij de Meuwen Makrelenloop even oefenen...al moet ik daar eerst de zee rechts houden, en later weer links.
Als dat maar goed gaat...
Bij de strandmarathon zijn dat er maar een stuk of 50. Ik vind het spannend!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Achter de andere lopers aan, dan kan zelfs jij het. Misschien
Oeh ja. Dat snap ik! Je mag mijn garmin wel lenen om de route erin te zetten hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Bij de strandmarathon zijn dat er maar een stuk of 50. Ik vind het spannend!
Misschien wel handig ja. Als backup voor mijn Suunto en telefoon, want je weet het maar nooit!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oeh ja. Dat snap ik! Je mag mijn garmin wel lenen om de route erin te zetten hoor
plastificieer gewoon een stapel a4tjes ;-) een route boekje voor onderweg:P Schijf er dan ook nog wat leuke weetjes op, dan heb je wat te doen onderwegquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Misschien wel handig ja. Als backup voor mijn Suunto en telefoon, want je weet het maar nooit!
De meeste wedstrijden hier in de buurt(montferland) beginnen om 9.00-9.30 de 7,5km van de montferlandrun begint pas om 10.30quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:25 schreef Gogo83 het volgende:
Mijn rondje zit er ook weer op. Vanavond was zo'n typische avond waarop ik meestal afhaak. Kutdag op het werk en pas 19.15 thuis. Maar toch gegaan, discipline, I has it.
Montferlandrun begint idioot vroeg trouwens! Dat wordt vroeg opstaan op zondagochtend!
Paar pagina's met puzzeltjes enzo erinquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:08 schreef mytec het volgende:
[..]
plastificieer gewoon een stapel a4tjes ;-) een route boekje voor onderweg:P Schijf er dan ook nog wat leuke weetjes op, dan heb je wat te doen onderweg
Of een fotospeurtochtquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Paar pagina's met puzzeltjes enzo erin
Mooi dat het goed ging! Welke halve was dit nou ook alweer?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:28 schreef Devv het volgende:
Ik heb de laatste wedstrijd van mijn marathontraining overleeft. Er zaten wel een paar flinke stukken vals plat in ondanks dat ze gezegd hadden dat het een snel en vlak parcours zou zijn. Het was dus een goede voorbereiding op New York, wat ook erg verraderlijke stukken heeft. Ik heb ook voor het eerst met meerdere lagen bovenkleding gelopen, want het was echt koud. Niet normaal.
De race ging op zich wel lekker. Het streven was om rustig te lopen en onder de twee uur te blijven en dat is op zich gelukt. Het had alleen wel iets rustiger gemogen, want het was eigenlijk nog 7 minuten te snel. En ik heb nagenoeg geen pijn gehad dus dat is een goed teken.
Het belangrijkste is om nu gewoon heel te blijven en goed te rusten. En dan kijk ik in de dagen voor de marathon op welk wedstrijdtempo ik mij ga richten. Het is echt moeilijk voor te stellen dat ik volgende week woensdag alweer naar New York ga. Ik hoef mijn koffer niet eens helemaal uit te pakken.
Ik zit nog te twijfelen over de Berlijn. Je krijgt daar volgens mij geen bedenktijd. Dus ingeloot is betalen, toch? En ik wil volgend jaar eigenlijk de marathon van Chicago lopen. Keuzes...
ik dacht dat je na het inloten 2 weken hebt om te betalen, EDIT: lijkt dat de informatie van dit jaar anders is dan de oude. Meteen bankgegevens opgeven en cancelen niet mogelijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:28 schreef Devv het volgende:
Ik heb de laatste wedstrijd van mijn marathontraining overleeft. Er zaten wel een paar flinke stukken vals plat in ondanks dat ze gezegd hadden dat het een snel en vlak parcours zou zijn. Het was dus een goede voorbereiding op New York, wat ook erg verraderlijke stukken heeft. Ik heb ook voor het eerst met meerdere lagen bovenkleding gelopen, want het was echt koud. Niet normaal.
De race ging op zich wel lekker. Het streven was om rustig te lopen en onder de twee uur te blijven en dat is op zich gelukt. Het had alleen wel iets rustiger gemogen, want het was eigenlijk nog 7 minuten te snel. En ik heb nagenoeg geen pijn gehad dus dat is een goed teken.
Het belangrijkste is om nu gewoon heel te blijven en goed te rusten. En dan kijk ik in de dagen voor de marathon op welk wedstrijdtempo ik mij ga richten. Het is echt moeilijk voor te stellen dat ik volgende week woensdag alweer naar New York ga. Ik hoef mijn koffer niet eens helemaal uit te pakken.
Ik zit nog te twijfelen over de Berlijn. Je krijgt daar volgens mij geen bedenktijd. Dus ingeloot is betalen, toch? En ik wil volgend jaar eigenlijk de marathon van Chicago lopen. Keuzes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |