Over die Montferlandrun, die is niet zwaarder dan de Posbankloop, ongeveer vergelijkbaar met de 7^^ alleen dan nog iets geleidelijker qua heuvels. Meer echt een beetje op en neer en niet één gemene stijging, zeg maar. Als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:00 schreef xMissi het volgende:
[..]
Mag ik bij de Montferlandrun . 7,5 km
Kan deze in de lijst? Het was in een vorige post niet gelukt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:07 schreef Quoi het volgende:
Iemand nog leuke loopjes die in de WLWW mogen?
1 2 | [b]3 april 2016 - [url=http://www.schneiderelectricparismarathon.com]Schneider Electric Marathon de Paris[/url][/b] [*] schaal_10 - marathon |
Daar moet je flink wat kilometers voor lopen om die eraf te krijgenquote:Op maandag 19 oktober 2015 19:54 schreef Quoi het volgende:
Gaat ik later doenZit nu zoete broodjes te eten op Schiphol.
Wavoor bietensap? Maakt dat nog uit? Moet wel flink wat nitriet of zo inzitten toch?quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:04 schreef Guard het volgende:
Zoete broodjes zijn het geheime wapen van een Fok! hardloper.
wegspoelen met een glaasje bietensap
Rode bietensapquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:06 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Wavoor bietensap? Maakt dat nog uit? Moet wel flink wat nitriet of zo inzitten toch?
Je er wel wat voor over hebben, he?quote:
Ik moest nog doorrijden ook vorig jaarquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:25 schreef Gogo83 het volgende:
Mijn rondje zit er ook weer op. Vanavond was zo'n typische avond waarop ik meestal afhaak. Kutdag op het werk en pas 19.15 thuis. Maar toch gegaan, discipline, I has it.
Montferlandrun begint idioot vroeg trouwens! Dat wordt vroeg opstaan op zondagochtend!
de mijne zakken af, ik heb er een touwtje in moeten maken.......quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Er staat weer damessportkleding van Leontien in de Kruidvat folder! Ziet er best oké uit weer
Je bent gekrompenquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:51 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
de mijne zakken af, ik heb er een touwtje in moeten maken.......
klopt maar dat was niet in een week na aankoop.quote:
Ik ook voor jou.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:03 schreef xMissi het volgende:
Okay thnx Guppy!
Vanaaf weer lekker getraind. Op de hartslag letten lukte me niet helemaal. Maar maakt niet uit. Knie was wel keivervelend vooral tijdens het wandelen. Alleen niet gestopt. Zelfs nog een eindsprintje gedaan en toen voelde ik weinig.
Ik ben blij![]()
http://app.endomondo.com/workouts/620502125/19432788
Daarom eet ik. Om te kunnen lopenquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:01 schreef RunWithTheWind het volgende:
[..]
Daar moet je flink wat kilometers voor lopen om die eraf te krijgen
En om lekkere biertjes te drinken, toch?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Daarom eet ik. Om te kunnen lopenOf daarom loop ik --> om te eten. Whatever.
Oja!quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:36 schreef GotC het volgende:
[..]
En om lekkere biertjes te drinken, toch?
Ik meen mij te herinneren dat jij spellen best vaak wint.quote:
volgens mij gebruiken aardig wat mensen hardloopkalender.nlquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:53 schreef Dyprax het volgende:
Waar kan ik de meest complete hardloopkalender vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |