SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Quoi op 20-10-2015 21:54:33 ]![]()
Nog gewoon niks op de planning, of in ieder geval nergens voor ingeschrevenquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:07 schreef Quoi het volgende:
Iemand nog leuke loopjes die in de WLWW mogen?Dat is ook een gek idee, voor het eerst sinds januari of zo!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Quoi! Ik zit te lunchen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Klopt! Ik ben het daar ook mee eens, maar de discussie ging er ook over dat Butter en Choukoud er sowieso niks te zoeken hebben omdat ze toch niet kunnen winnen. En inderdaad, ze zullen niet in de medailles vallen, behalve als je alle snellere lopers een week lang rauwe kip voert.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat er een limiet is en die kun je niet zomaar steeds opschuiven, want waar leg je dan de grens? Zoals eerder gezegd, als je 2:11.07 dan toch maar accepteert, waarom 2:11.34 niet? En als je dat ook accepteert, waarom 2:12 dan niet? Etc
Ook Nageye zal niet winnen, maar het is wel tof dat hij meedoet.![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:07 schreef Quoi het volgende:
Iemand nog leuke loopjes die in de WLWW mogen?
1
2[b]1 november 2015 - [url=http://avcastricum.nl/strand-en-duinlopen/]AVC Strand- & Duinlopen(Castricum)[/url][/b]
[*] BK. - 8,8 kilometer (of 12,3 kilometer)
Je mag mij ook bij de Rotterdam Marathon (10 april 2016) neerzetten. En als je toch bezig bent mag de ]*] voor mijn username bij de Groet uit Schoorl Run van 14 februari een [*] worden, staat weer wat netter.![]()
![]()
Ik heb deze op de planning staanquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:07 schreef Quoi het volgende:
1
2[b]14 november 2015 - [url=http://oldambtgezond.nl/sinterklaasloop/informatie] Sinterklaasloop 2015 (Scheemda)[/url][/b]
[*] KolonelBroodje - 10km![]()
Staan erin!
Ik zie nu pas dat de LVML ook alweer snel is. Misschien dat ik die - in het kader van nostalgie - toch weer eens mee pak. Dat wordt een flinkje omslag, gezien de immer barre omstandigheden & mijn weekje Portugal daaraan voorafgaand.![]()
en de lvml staat bekend om de regen en windkracht 5 tegenquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:51 schreef Quoi het volgende:
Staan erin!
Ik zie nu pas dat de LVML ook alweer snel is. Misschien dat ik die - in het kader van nostalgie - toch weer eens mee pak. Dat wordt een flinkje omslag, gezien de immer barre omstandigheden & mijn weekje Portugal daaraan voorafgaand.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
En de inschrijving voor de Duinstrandloop is open
Lekker uitlooploopje, de dag na de MeijendelloopF means you're fucked![]()
ingeschrevenquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:07 schreef YUR het volgende:
Trek eens aan mijn vinger?
Ik ga jullie dan waarschijnlijk en hopelijk de goede kant op sturen. De dag na de Meijendelloop zie ik die toch best redelijk zware loop niet zo zitten. En zo heb ik ook weer aan mijn vrijwilligersverplichting voldaan![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:15 schreef Mr.B. het volgende:
Ik ga jullie dan waarschijnlijk en hopelijk de goede kant op sturen. De dag na de Meijendelloop zie ik die toch best redelijk zware loop niet zo zitten. En zo heb ik ook weer aan mijn vrijwilligersverplichting voldaan
F means you're fucked![]()
Zeg YUR: weet jij of die nieuwe outdoorzaak in DH ook nog workshops gaat geven oid binnenkort? Ze geven dit wel aan op hun website, maar nog niks concreets...
Het lijkt me nu zo leuk om op donderdagavond er een training bij te doen, meer gericht op kracht. Nu ben ik al voor bootcamp-groepjes aan het kijken. Dat wordt al snel een theekransje en er zitten ook vaak abonnementskosten aan vast (=duur!). Ik dacht: misschien doen zij iets?![]()
Er komen zeker workshops aan! Afgelopen weekend was er eentje vanuit de gesponsorde triatleten...trailrunners zijn binnenkort aan de beurt. Ik meen 6 novemberquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:18 schreef Quoi het volgende:
Zeg YUR: weet jij of die nieuwe outdoorzaak in DH ook nog workshops gaat geven oid binnenkort? Ze geven dit wel aan op hun website, maar nog niks concreets...
Het lijkt me nu zo leuk om op donderdagavond er een training bij te doen, meer gericht op kracht. Nu ben ik al voor bootcamp-groepjes aan het kijken. Dat wordt al snel een theekransje en er zitten ook vaak abonnementskosten aan vast (=duur!). Ik dacht: misschien doen zij iets?
Edit - 7 november dus. Raidlight Test TourF means you're fucked![]()
maar dat is wel de reden van grenzen bij de OS. Zo maar iedereen sturen omdat de beste van je land zijn resulteert in Cool Runnings en Eddy.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:26 schreef steffelonio het volgende:
Tja, om Michel en Khalid nu met eddy the eagle te vergelijken...![]()
Maar dat is geen workshop, maar om spullen te testen? Ik heb geen rugzakjes en hoofdlampen nodig, maar wil lekker trainen!quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Er komen zeker workshops aan! Afgelopen weekend was er eentje vanuit de gesponsorde triatleten...trailrunners zijn binnenkort aan de beurt. Ik meen 6 november
Edit - 7 november dus. Raidlight Test Tour
Nageeye en Choukoud, die komen waarschijnlijk over de finish als ik in mijn startvak sta te bibberen.![]()
Ze doen inderdaad niet een structurele wekelijkse training oid...quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Maar dat is geen workshop, maar om spullen te testen? Ik heb geen rugzakjes en hoofdlampen nodig, maar wil lekker trainen!
Nageeye en Choukoud, die komen waarschijnlijk over de finish als ik in mijn startvak sta te bibberen.F means you're fucked![]()
Maar geen workshops gericht op kracht oid toch? Hoogstens wat ze laatst voor een triatlon hebben gedaan denk ik?quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Er komen zeker workshops aan! Afgelopen weekend was er eentje vanuit de gesponsorde triatleten...trailrunners zijn binnenkort aan de beurt. Ik meen 6 november
Edit - 7 november dus. Raidlight Test Tour
En ze hebben een testcenter zodat mensen hun spullen kunnen testen![]()
![]()
Ik kan 'm dit jaar helaas niet lopen. Ieder jaar vervloek ik dat stuk op het strand met wind tegen en achterlijk mul zand, maar toch is het een hele mooie loop.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:51 schreef Quoi het volgende:
Ik zie nu pas dat de LVML ook alweer snel is. Misschien dat ik die - in het kader van nostalgie - toch weer eens mee pak. Dat wordt een flinkje omslag, gezien de immer barre omstandigheden & mijn weekje Portugal daaraan voorafgaand.Hee, niet zo haten jij. Ik dacht dat jouw vent een beetje raar was, maar dit is ook echt objectief gezien een vreemde mening van jou. Kook een keer voor me en ik vergeef je echter meteen je fouten.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:04 schreef GotC het volgende:
LVML. Ik ga hoogstens kijken, meer niet.
Ik vond dat vorig jaar echt een heel vreemd plan van jou, maar sinds jouw inschrijving voor de Hoka klinkt dit nog best goed te doen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:07 schreef YUR het volgende:
Lekker uitlooploopje, de dag na de MeijendelloopHebben zij wel ooit 43 minuten gelopen op de 15? Anders mogen ze niet meedoen hoorquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:39 schreef YUR het volgende:
Oh boy...concurrentie bij de Zevenheuvelenloop! Nageeye en Choukoud doen mee![]()
![]()
Vanaf volgende week eet ik voorlopig even vloeibaar i.v.m. een parodontologische ingreep![]()
En mag ik ook even niet sporten.![]()
Tenenkaasquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ook, eetze! Wat zit er op je brood?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De Drechtstadloop op 1 november staat er dubbel inquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:07 schreef Quoi het volgende:
Verder wel loopjes gepland, maar nog nergens ingeschreven....<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat wordt uitzoeken wie dat er foutief in heeft gezet en een maatregel verzinnen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De Drechtstadloop op 1 november staat er dubbel in
Verder wel loopjes gepland, maar nog nergens ingeschreven....![]()
Succesquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat wordt uitzoeken wie dat er foutief in heeft gezet en een maatregel verzinnen.![]()
Irritant trouwens dat er op dutchrunners hardloopagenda nog nauwelijks loopjes voor 2016 instaan....<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
op hardloopkalender ook al nauwelijkquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Succes![]()
Irritant trouwens dat er op dutchrunners hardloopagenda nog nauwelijks loopjes voor 2016 instaan....Trek eens aan mijn vinger?
Alleen de grote evenementen kondigen na afloop direct een volgende datum in 2016 aan. De rest nog niet. Dat wordt dan een los-zand-agenda als je die wel wilt vermelden, omdat je niet 100% zeker bent van de datum. Ik maak zelf de loopagenda voor de loopclub en ben daar maar gestopt met ver vooraf vermelden (m.u.v. de 7HL e.d.).![]()
Is het geen policy dat het er begin november er allemaal opstaat? Ik meende dat ik dat vorig jaar een keer gelezen had[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ergens in de laatste maanden van het jaar komt de hardloopagenda van de Atletiekunie altijd uit. En daarmee wordt de database van Dutchrunners en hardloopkalender.nl gevuld. Vanaf dat moment staat het merendeel van de 2016se loopjes dus op de kalender.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Is het geen policy dat het er begin november er allemaal opstaat? Ik meende dat ik dat vorig jaar een keer gelezen had![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Eddy is een irritant ventjequote:Op maandag 19 oktober 2015 14:22 schreef Oceanonix het volgende:
Grenzen bij OS zijn toch niet nodig, Eddy was cool en de held van die spelen.
[ afbeelding ]
Vooral vanwege die bijna verzuipende zwemmer moeten ook de wildcards tegenwoordig wel aan iets van minimale eisen voldoen
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Wist ik niet. Handig om te wetenquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:37 schreef pijll het volgende:
[..]
Ergens in de laatste maanden van het jaar komt de hardloopagenda van de Atletiekunie altijd uit. En daarmee wordt de database van Dutchrunners en hardloopkalender.nl gevuld. Vanaf dat moment staat het merendeel van de 2016se loopjes dus op de kalender.![]()
![]()
Zo, ik heb lekker 9 minuutjes op de loopband gerend. Ik ren toch echt veel liever buiten. Maar om een vaste snelheid aan te houden is het wel fijn. Max. hartslag hebben we dus niet berekend. Ik moest in zone 1 blijven. Dat lukte de eerste 7 minuten goed. Daarna ging de hartslag boven zone 1. Nog even paar balans oefeningen gedaan en ook een met gewicht en allemaal zonder steun. Ging ook al best goed volgens hem.
Hij zei ook dat ik een derde keer moet gana hardlopen. Ik keek hem echt verschrikt aan en dacht huh, ik mag niet opbouwen en nu opeens dit? Maargoed we gaan het maar doen dan. Zaterdag 3x10 minuten en ik mag echt niet hoger dan zone 1. Dat word best moeilijk denk ik.
Nouja goed als de knie het goed volhoud vind ik het ook goed.
En en ik heb toestemming om met de montferlandrun mee te doen![]()
![]()
Mag ik in de OP bij de zevenheuvelenloop?quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:07 schreef Quoi het volgende:
Iemand nog leuke loopjes die in de WLWW mogen?![]()
Staat het er echt?quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:19 schreef xMissi het volgende:
Zo, ik heb lekker (..) op de loopband gerend.![]()
![]()
Gelukkig maar, ik maakte me al zorgen.quote:Ik ren toch echt veel liever buiten.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen. Zelf zou ik allang zijn afgehaakt als ik telkens zoveel klachten en gedoe zou hebben bij/door het hardlopen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:19 schreef xMissi het volgende:
Zo, ik heb lekker 9 minuutjes op de loopband gerend. Ik ren toch echt veel liever buiten. Maar om een vaste snelheid aan te houden is het wel fijn. Max. hartslag hebben we dus niet berekend. Ik moest in zone 1 blijven. Dat lukte de eerste 7 minuten goed. Daarna ging de hartslag boven zone 1. Nog even paar balans oefeningen gedaan en ook een met gewicht en allemaal zonder steun. Ging ook al best goed volgens hem.
Hij zei ook dat ik een derde keer moet gana hardlopen. Ik keek hem echt verschrikt aan en dacht huh, ik mag niet opbouwen en nu opeens dit? Maargoed we gaan het maar doen dan. Zaterdag 3x10 minuten en ik mag echt niet hoger dan zone 1. Dat word best moeilijk denk ik.
Nouja goed als de knie het goed volhoud vind ik het ook goed.
En en ik heb toestemming om met de montferlandrun mee te doen![]()
Rustig maar Corniel. Was niet van plan om daar een gewoonte van te maken.. Buiten is veel fijner. Het rent ook zo anders. Het enige fijne is dat je de gewenste snelheid kan instellen. Maar voorderest.
@Steffelonio, Dankjewel, ik heb best vaak momenten dat ik denk, ik kan echt beter stoppen. Maar dan denk ik weer van ja dan geen conditie meer enzo. En tja ik vind dit gewoon leuk. Maar mijn knieklachten komen gelukkig niet door het hardlopen. Daarom mag ik denk ook blijven lopen. En daar ben ik blij om, ook al doet die knie tijdens ook zeer. Maar wel gewoon redelijk acceptabel, tot 40-50 minuten.![]()
Ik heb respect voor je xMissi. Ik hoop dat het ooit wat beter wordt
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Mag ik bij de Montferlandrun . 7,5 kmquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:07 schreef Quoi het volgende:
@DeLuna thnx. Ik hoop het ook. Hij zei dat de spieren wel sterker worden, ik val ook niet zo snel bijna meer om tijdens de oefeningen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: