Tenenkaasquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ook, eetze! Wat zit er op je brood?
De Drechtstadloop op 1 november staat er dubbel inquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:07 schreef Quoi het volgende:
Iemand nog leuke loopjes die in de WLWW mogen?
Dat wordt uitzoeken wie dat er foutief in heeft gezet en een maatregel verzinnen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De Drechtstadloop op 1 november staat er dubbel in
Verder wel loopjes gepland, maar nog nergens ingeschreven....
Succesquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat wordt uitzoeken wie dat er foutief in heeft gezet en een maatregel verzinnen.
op hardloopkalender ook al nauwelijkquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Succes![]()
Irritant trouwens dat er op dutchrunners hardloopagenda nog nauwelijks loopjes voor 2016 instaan....
Ergens in de laatste maanden van het jaar komt de hardloopagenda van de Atletiekunie altijd uit. En daarmee wordt de database van Dutchrunners en hardloopkalender.nl gevuld. Vanaf dat moment staat het merendeel van de 2016se loopjes dus op de kalender.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Is het geen policy dat het er begin november er allemaal opstaat? Ik meende dat ik dat vorig jaar een keer gelezen had
Eddy is een irritant ventjequote:Op maandag 19 oktober 2015 14:22 schreef Oceanonix het volgende:
Grenzen bij OS zijn toch niet nodig, Eddy was cool en de held van die spelen.
[ afbeelding ]
Wist ik niet. Handig om te wetenquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:37 schreef pijll het volgende:
[..]
Ergens in de laatste maanden van het jaar komt de hardloopagenda van de Atletiekunie altijd uit. En daarmee wordt de database van Dutchrunners en hardloopkalender.nl gevuld. Vanaf dat moment staat het merendeel van de 2016se loopjes dus op de kalender.
Mag ik in de OP bij de zevenheuvelenloop?quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:07 schreef Quoi het volgende:
Staat het er echt?quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:19 schreef xMissi het volgende:
Zo, ik heb lekker (..) op de loopband gerend.
Gelukkig maar, ik maakte me al zorgen.quote:Ik ren toch echt veel liever buiten.
Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen. Zelf zou ik allang zijn afgehaakt als ik telkens zoveel klachten en gedoe zou hebben bij/door het hardlopen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:19 schreef xMissi het volgende:
Zo, ik heb lekker 9 minuutjes op de loopband gerend. Ik ren toch echt veel liever buiten. Maar om een vaste snelheid aan te houden is het wel fijn. Max. hartslag hebben we dus niet berekend. Ik moest in zone 1 blijven. Dat lukte de eerste 7 minuten goed. Daarna ging de hartslag boven zone 1. Nog even paar balans oefeningen gedaan en ook een met gewicht en allemaal zonder steun. Ging ook al best goed volgens hem.
Hij zei ook dat ik een derde keer moet gana hardlopen. Ik keek hem echt verschrikt aan en dacht huh, ik mag niet opbouwen en nu opeens dit? Maargoed we gaan het maar doen dan. Zaterdag 3x10 minuten en ik mag echt niet hoger dan zone 1. Dat word best moeilijk denk ik.
Nouja goed als de knie het goed volhoud vind ik het ook goed.
En en ik heb toestemming om met de montferlandrun mee te doen
Mag ik bij de Montferlandrun . 7,5 kmquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:07 schreef Quoi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |