Als het een weekenddag was geweest... had ik het best leuk gevonden, echt!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:06 schreef Jero_nimo het volgende:
Er wou vandaag niemand met me mee (van FB), dus heb maar een lekker eenzaam rondje gelopen, zoals altijd. Eigenlijk was dit een 'rustweek' voor mij, maar aangezien ik van het weekend last van een spiertje in mijn rug kreeg heb ik toen de lange duurlopen niet kunnen doen. Dus vandaag maar lekker 26km gerend over de trails. Heerlijk gelopen, 20km lang (mot)regen, overal blubber en bagger. Maar mijn schoentjes hadden daar geen moeite mee. Geen pijntjes en had nog wel een paar km verder kunnen lopen als ik de tijd had. Lekker!![]()
https://www.strava.com/activities/416729338
@Quoi, geniet van je vakantie!Klinkt erg goed!
Haha, 25-30km ja?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Als het een weekenddag was geweest... had ik het best leuk gevonden, echt!
Thanks
Ja, en hij gaat ook meteen als een speerquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:37 schreef Murmeli het volgende:
Leuk semmie, dat je man mee gaat hobbelen! Gezellig
Van 2015quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:41 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Je laatste marathon? In de zin van: daarna nooit meer een marathon?
Kleinschalig? Allerminstquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:21 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Warandeloop Tilburg, 5km / 10 km. Eind november. Ideetje?
Is een leuk, redelijk kleinschalig loopje. Is in een bos, maar redelijk harde paden.
Nu voel ik me ondergewaardeerd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha, 25-30km ja?![]()
Had al niet verwacht om iemand mee te krijgen, 1 dag vantevoren en doordeweeks inderdaad. Maar proberen kan altijd natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies.. mijn plan is om op zijn vroegst in maart weer een halve te gaan doen.. even afwachten of de trainer het ook een goed plan vindt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De kwart is ook wel ver genoeg. Ik kon de afgelopen 2 jaar als gewoon lid zonder wedstrijdlicentie in het wedstrijdvak starten, dan is het wel heel goed te doen.
En met de kwart doen de bussen het best goed. Alleen terug moet je even in de gaten houden dat ze pas vanaf een bepaalde tijd rijden, anders sta je heel lang te wachten
Nog nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Maar eh hoe heb jij je ingeschreven? Ik kom nog steeds uit op de editie van juli 2015.
Mijn trainer heeft het inmiddels opgegeven om me "goed" te laten trainen, maar is nu maar gaan focussen op dat ik er lol in heb. Bevalt een stuk beterquote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Precies.. mijn plan is om op zijn vroegst in maart weer een halve te gaan doen.. even afwachten of de trainer het ook een goed plan vindt.
En ook wel chill dat het wat minder massaal is ja!
Dat is ook het beste, dat jullie allebei op eenzelfde lijn zitten! Mijn trainer zal ook nooit dingen opleggen of verbieden hoor. Ik wil alleen even checken of mijn plan om de hele winter op kortere afstanden te focussen niet teveel afbraak doet aan het duurvermogen, mocht ik volgend najaar weer een goede marathon willen lopen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mijn trainer heeft het inmiddels opgegeven om me "goed" te laten trainen, maar is nu maar gaan focussen op dat ik er lol in heb. Bevalt een stuk beter
Ik heb net 1,5 week geleden de Zaanse Schansloop gelopen. Maar de kans bestaat dat ik 1 november wel weer de Boerenkoolloop ga hobbelen, want dat boerenkoolpakket is altijd primaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is ook het beste, dat jullie allebei op eenzelfde lijn zitten! Mijn trainer zal ook nooit dingen opleggen of verbieden hoor. Ik wil alleen even checken of mijn plan om de hele winter op kortere afstanden te focussen niet teveel afbraak doet aan het duurvermogen, mocht ik volgend najaar weer een goede marathon willen lopen.
Maar heb je al een wedstrijd op het oog?
Waar zit dat pijntje dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:17 schreef Murmeli het volgende:
dat het plezier weer een beetje terugkomt hatsa!
Ik ga vanmiddag weer even bij mijn grote vriend de fysio langs Heb een pijntje dat ik niet snap en dat volgens mij niet is ontstaan door hardlopen maar het wordt er wel slechter van als ik hardloop.
De vermoeidheid die ik dit weekend had is wel weg trouwens. Alleen door het pijntje slaap ik slecht want ik kan niet pijnvrij liggen. Stom gedoe!
mooie dingen is dit de nieuwe?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:43 schreef BK. het volgende:
Mijn verjaardagscadeau.![]()
[ afbeelding ]
Het is alleen nog niet leverbaar.
November is tijd van de voedselloopjesquote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb net 1,5 week geleden de Zaanse Schansloop gelopen. Maar de kans bestaat dat ik 1 november wel weer de Boerenkoolloop ga hobbelen, want dat boerenkoolpakket is altijd prima
December ook, Meeuwen Makrelenloop en Oliebollencrossquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
November is tijd van de voedselloopjes. Krollen, nomnomnom
Ik vond het boek zeker interessant, maar de hardloopbijbel die sommigen ervan maken is het voor mij niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik het in een of ander glossy lifestyle magazine had gelezen dan had ik me in je gedachtegang kunnen schikken.
Ik heb me echter redelijk verdiept in de man achter de uitspraak en kan niets anders zeggen dat hij een intressante kijk op hardlopen had en wist waar hij het over had.
Ja! Niet lopen voor de lol, maar voor voedsel. Zoals het hoortquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
November is tijd van de voedselloopjes. Krollen, nomnomnom
Ik liep vorig jaar op zaterdag de 5km, mijn eerste wedstrijdje. Kleinschalig is misschien niet het goede woord, 'gezellig druk' is misschien beter. Omdat het voor mij vlakbij is, gaat alles lekker makkelijk. Dit jaar ga ik denk ik zaterdag de 5km doen en zondag de 10km. Op zaterdag is er ook een leuke mini run trouwens. Deed mijn dochter vorig jaar aan mee, dit jaar ga ik ook mijn zoon opgeven (al mag hij officieel nog niet, want nog geen 4 jaar, maar 3,5).quote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Kleinschalig? Allerminst
5000 deelnemers, vele (inter)nationale toppers.
Op het gebied van de crossjes is dit toch een van de grotere hoor.
Als je op vrijdagavond of zaterdag meedoet zal het wat kleinschaliger aanvoelen, maar op zondag ben je zeker niet alleen in de Oude Warande.
Heb er zelf nog nooit kunnen lopen, maar of ik dat heel erg vind weet ik niet: het blijven rondjes en daarbij zijn het rondjes die ik al heel goed ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |