Lolquote:
Wel mooiquote:
Hoezo?quote:
Het is ff niet daar. Maar ach beter dan de vorige ttquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:49 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik zoek me rot maar niet te vinden.
Moest even kijken, was 'm alweer vergetenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ff niet daar. Maar ach beter dan de vorige tt
quote:
Geen idee wat je zocht maar ik ben blij voor jequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:07 schreef PP_Sound het volgende:
We zijn zo blij, blij blij. Kan 'm niet meer vinden.
We zijn zo blij, Koot en Bie achter de piano.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wat je zocht maar ik ben blij voor je
Heet dat niet anders dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
We zijn zo blij, Koot en Bie achter de piano.
Geen ideequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Neutrone korrelsquote:
Ik roep je wel op .quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:12 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik ook niet, wanneer gaan we neuken?
Werk je dan?quote:
Ik mag ook weer aan de bakquote:
Niet dus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:28 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Behang stomen weer? Of het echte sloop werk?
Woningen die ik opknap worden verkocht. Dat ligt nu even stilquote:
Dus iets anders aan het zoeken ..quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Woningen die ik opknap worden verkocht. Dat ligt nu even stil
Ik heb er nog 1 te koop.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Woningen die ik opknap worden verkocht. Dat ligt nu even stil
Ja nou werk ligt stil nu. mag even nietquote:
Het is renoveren alles ligt platquote:
De woningmarkt schijnt weer aan te trekken...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:33 schreef PP_Sound het volgende:
Onderhandelen met makelaars is lachen, ze willen allemaal voor dubbeltje 1e rang.
Ik werk in de onderbouw van de huur markt. nu gaat dat niet meer door ivm mensen die voorrang hebben. Daar doen we niks aan. Ik heb nu geen werkquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
De woningmarkt schijnt weer aan te trekken...
De tuin heeft beurt nodig en kun je wat latjes plaatsen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werk in de onderbouw van de huur markt. nu gaat dat niet meer door ivm mensen die voorrang hebben. Daar doen we niks aan. Ik heb nu geen werk
Ah duidelijk....quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werk in de onderbouw van de huur markt. nu gaat dat niet meer door ivm mensen die voorrang hebben. Daar doen we niks aan. Ik heb nu geen werk
Ik denk dat je het niet snapt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:38 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De tuin heeft beurt nodig en kun je wat latjes plaatsen?
Ja best kut. Waar ik voor werkte was ook opknappen en verkopen. Dat mag even nietquote:
Steek maar waar de zon niet schijntquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:40 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hoezo niet?. Ik heb klus voor je.
Op een goede dag ga je voor de bijl.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Steek maar waar de zon niet schijnt
Ik ben voor een actie, 'Help Soury snel aan de bak'!!quote:
Die is al gekomenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Op een goede dag ga je voor de bijl.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben voor een actie, 'Help Soury snel aan de bak'!!
Als dat mens teveel tijd te doden heeft, ik moet er niet aan denken......
Mijn worst van vandaag was overigens een echte Duitse bokworst, gegeten in Duitsland en het was niet zo'n ding van de Lidl maar een lekkere van een worstkraam.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Op een goede dag ga je voor de bijl.
Mit oder ohne brotchenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn worst van vandaag was overigens een echte Duitse bokworst, gegeten in Duitsland en het was niet zo'n ding van de Lidl maar een lekkere van een worstkraam.
Gadverdammequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn worst van vandaag was overigens een echte Duitse bokworst, gegeten in Duitsland en het was niet zo'n ding van de Lidl maar een lekkere van een worstkraam.
Dat snap ik.quote:
Ik heb in principe meer overeenkomsten met Duitsers hier uit het grensgebied dan met Randstedelingen. Mijn baardaap merkt hetzelfde als ie met zijn band on the road is, al die 'Hollanders' denken overigens altijd dat hij een Belg is, geen idee waarom, zal wel door de zachte 'G' komen...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 02:01 schreef PP_Sound het volgende:
Uhh, ik ben beter thuis in Duitsland dan iedereen hier , Mo, die kent de weg wel en Piet voor het culinaire, die weet waar die over lult.
Ik heb ook zo mijn ervaringen
Wat prettigquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb in principe meer overeenkomsten met Duitsers hier uit het grensgebied dan met Randstedelingen. Mijn baardaap merkt hetzelfde als ie met zijn band on the road is, al die 'Hollanders' denken overigens altijd dat hij een Belg is, geen idee waarom, zal wel door de zachte 'G' komen...
Zou ie er al in liggen dan? Het is nog geen 3 uur.quote:
Wanneer het wakker blijft hier dan is Sjoef het ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 02:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou ie er al in liggen dan? Het is nog geen 3 uur.
Tsja 2 muziekjes tegelijk gaat niet.quote:
Ik zit daarom ook nog bij de GOA.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 03:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Tsja 2 muziekjes tegelijk gaat niet.
Eggs is goed bezig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 03:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit daarom ook nog bij de GOA.
Dat nummer gooide ik ook alleen voor de titel erin.![]()
DE ROLLING STONESquote:
Goeiemorgen Sjoefquote:
was ook weer iets te laat gisterenavondquote:
Vertel mij wat... Bij mij was het zelfs vroegquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:50 schreef just me het volgende:
[..]
was ook weer iets te laat gisterenavond
je bent wel vroeg opquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertel mij wat... Bij mij was het zelfs vroeg
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:07 schreef PP_Sound het volgende:
We zijn zo blij, blij blij. Kan 'm niet meer vinden.
ik kan hem ook niet vinden, tenminste... niet van Kooten en de Biequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
quote:
Ja maar daar klopt niks vanquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:32 schreef chufi het volgende:
Je moet wel de ondertiteling lezen hoor...
buiten is eng en koudquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het isik neem nog 1 koffie en dan waag ik mezelf buiten...
nah nee dat niet, maar binnen is het wél lekker warmquote:
Heb je de kachel aan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:47 schreef FANN het volgende:
[..]
nah nee dat niet, maar binnen is het wél lekker warm![]()
en ik kom een beetje moeilijk op gang vandaag
Ik ook maar dat geeft nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat klopt iddquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:49 schreef FANN het volgende:
volgens mij wordt je van die verwarming ook duf hoor...
Het geeft ook niet, ik kan over een uur ook gaan, geen haast...quote:
Ik ga dapper doen en naar buitenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Het geeft ook niet, ik kan over een uur ook gaan, geen haast...![]()
dus ik zit het een beetje uit te stellen denk ik
quote:Het eerste afspraakje van Elle (30) en Mark (38) in de Britse tv-show 'First Dates' leek prima te verlopen, tot het koppel de rekening gepresenteerd kreeg en de blondine die weigerde te delen. ,,Ik betaal nooit de rekening na een date. Waarom zou ik?'' is Elle's uitleg.
Ik las het hele verhaal en de rekening was ¤ 190,-.quote:
Het is hartstikke lekker weer eigenlijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:07 schreef chufi het volgende:
Ik was al buiten... Niks bijzonders te zien trouwens... Maar sterkte dames..
190 euro?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las het hele verhaal en de rekening was ¤ 190,-.
Betekent als je die betaald dat je zonder dat ze verder nog gaat klagen voor de hele rit betaald hebt of taait ze na het eten af?
Vragen, vragen, vragen......
3 gangen in romantisch restaurant in Londen....quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:36 schreef FANN het volgende:
[..]
190 euro?dan hebben ze flink zitten bunkeren
ah...... romantisch enzoquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
3 gangen in romantisch restaurant in Londen....
Ik heb het niet gezien hoor dus geen idee hoe slim ze warenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
ik heb het ook niet gezien ik ken dat hele programma niet eens, of misschien ook wel misschienquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien hoor dus geen idee hoe slim ze waren
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou zo werkt het echt niet altijd hoor.....quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De man die de rekening betaald is dan ook de aangewezen persoon voor de invulling van het menu.
Nou, maar mooi niet dat ik bij een eerste date ¤ 190,- ga dokken voor een hapje vreten, in geen 190 jaar ga ik dat doen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou zo werkt het echt niet altijd hoor.....
Ik zou verwachten als het een TV-programma is dat dat vergoedt wordtquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, maar mooi niet dat ik bij een eerste date ¤ 190,- ga dokken voor een hapje vreten, in geen 190 jaar ga ik dat doen.
Zou je denken, maar ik behandel zoiets als een test, al zou ik stinkend rijk zijn, zou ik daar niet te koop mee lopen, wat moet je in hemelsnaam met een golddigger?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou verwachten als het een TV-programma is dat dat vergoedt wordt
Nou, daar zeg je zo wat,dat zou ook eigenlijk moeten toch? Heb je ook nog eens die helequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou verwachten als het een TV-programma is dat dat vergoedt wordt
Ik zou ten eerste niet gaan naar een etablissement waar het zo duur uit zou kunnen pakken...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou je denken, maar ik behandel zoiets als een test, al zou ik stinkend rijk zijn, zou ik daar niet te koop mee lopen, wat moet je in hemelsnaam met een golddigger?
Dat sowieso, maar ik wil wel graag weten welk soort ik financieel gezien in de kuip heb.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou ten eerste niet gaan naar een etablissement waar het zo duur uit zou kunnen pakken...
Ja tuurlijk en logisch... Maar er zijn nog een hele hoop vrouwen die er standaard vanuit gaan dat de man betaald...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik wil wel graag weten welk soort ik financieel gezien in de kuip heb.
Ben gekke Henkie niet.
Weet ik, dat is eigenlijk ook raar, maar ik heb meegemaakt dat een vriendin op de eerste date meteen betaalde voor beiden terwijl ik even pissen was, zo kan het dus ook, ik was ook zeer verbaasd en heb haar later thuis betaald en gezegd dat ik dat niet wilde. Keer daarna gingen we naar een concert van Eels, daar had zij de kaartjes voor besteld omdat ze wist dat ik er graag heen wilde, maar ook die heb ik terugbetaald.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk en logisch... Maar er zijn nog een hele hoop vrouwen die er standaard vanuit gaan dat de man betaald...
Ja zo kan het ook... Tis maar net met wie je te maken krijgt ...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik, dat is eigenlijk ook raar, maar ik heb meegemaakt dat een vriendin op de eerste date meteen betaalde voor beiden terwijl ik even pissen was, zo kan het dus ook, ik was ook zeer verbaasd en heb haar later thuis betaald en gezegd dat ik dat niet wilde. Keer daarna gingen we naar een concert van Eels, daar had zij de kaartjes voor besteld omdat ze wist dat ik er graag heen wilde, maar ook die heb ik terugbetaald.
Ik vond het iig tof, en daarna maakt het me ook niet uit of ik af en toe betaal, maar als je beide qua inkomen in dezelfde situatie zit is er niks mis mee om het even te 'levelen'.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo kan het ook... Tis maar net met wie je te maken krijgt ...
Dat zijn we, wat is een leven nou zonder af en toe een beetje te zemelen?quote:
Hoe deed je dat vroeger dan, toen je huisman was, nam je vrouw je wel eens mee uit eten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond het iig tof, en daarna maakt het me ook niet uit of ik af en toe betaal, maar als je beide qua inkomen in dezelfde situatie zit is er niks mis mee om het even te 'levelen'.
Wie zegt dat het een probleem is?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:42 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik ken die problemen gelukkig ook niet
Niemand, ik lees gewoon even mee met jullie ervaringen, daar leer ik vanquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een probleem is?
Nee, toen de kinderen klein waren gingen we zelden nog weg, alleen af en toe voor een concertje en zeer sporadisch een hapje eten, nooit met de kinderen erbij, dat is niks.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe deed je dat vroeger dan, toen je huisman was, nam je vrouw je wel eens mee uit eten?
Fijn dat je 'leergierig' bent, hopelijk komt er dan ook iets positiefs uit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Niemand, ik lees gewoon even mee met jullie ervaringen, daar leer ik van
ow... okéquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, toen de kinderen klein waren gingen we zelden nog weg, alleen af en toe voor een concertje en zeer sporadisch een hapje eten, nooit met de kinderen erbij, dat is niks.
Mijn dochter ging altijd mee overal naar toe.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, toen de kinderen klein waren gingen we zelden nog weg, alleen af en toe voor een concertje en zeer sporadisch een hapje eten, nooit met de kinderen erbij, dat is niks.
Als je 3 kleine kinderen hebt gaat bijna alle aandacht naar hun. Dat gaat eigenlijk helemaal vanzelf, dus als ouder zijnde cijfer je jezelf veelal weg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... oké
ik ga Macaroni maken in elk geval ik heb honger
Ik nam ze vanaf ongeveer een jaar of 5 mee naar concertjes overdag, zo hebben ze alle drie Herman Brood nog live gezien in 1998, toen waren ze 5 en 6 jaar, maar als we samen een hapje gingen eten dan gingen de kinderen nooit mee, die waren dan bij oma.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:47 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn dochter ging altijd mee overal naar toe.
Valt het op?quote:
Doe je goed.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:34 schreef minilot het volgende:
Zit ik door het lurken hier nu al de hele middag op kantoor Laibach te luisteren..![]()
Herfstmuzak!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:49 schreef PP_Sound het volgende:
Kleine PP zat op Shetlander vandaag, op tijd beginnen.
He Bos... Ik kijk even voetbal als dat magquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:30 schreef Bos81 het volgende:
Leuk concertregistratie van The Beach Boys op Ned 2
![]()
Nee, dat mag nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
He Bos... Ik kijk even voetbal als dat mag
Is alleen nog niet begonnen.. Voetbal bijna rust maar de wedstraijden zijn alweer beslist.. Maar de BB vond ik er niet erg fris uitzien op 2quote:
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik dacht eerst ook super leuk, het is niet dat het heel slecht is, maar het mist toch net even de wow factorquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Is alleen nog niet begonnen.. Voetbal bijna rust maar de wedstraijden zijn alweer beslist.. Maar de BB vond ik er niet erg fris uitzien op 2
Geef me dan maar een ouwe video van zequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik dacht eerst ook super leuk, het is niet dat het heel slecht is, maar het mist toch net even de wow factor
Moet je nog lang?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:34 schreef minilot het volgende:
Zit ik door het lurken hier nu al de hele middag op kantoor Laibach te luisteren..![]()
Herfstmuzak!
Dat is geen straf.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:34 schreef minilot het volgende:
Herfstmuzak!
Ik weet meestal wel van tevoren of het een dure of goedkope week wordt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:56 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Aan het einde van de week kijk ik hoeveel ik nog over heb.
Hier een graad of 20quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf niet rijdt...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb hier al veel maffe Fiat 500's gezien, maar die nog niet. Het verkeer is sowieso gestoord in Rome, levensgevaarlijk
Mij niet gezien, ik wil nog levend naar huis, dus pak ik de bus welquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf niet rijdt...
Hij was niet voor mezelf, ik heb hem gebakken voor een maat met wie ik gisteren met zijn auto in Duitsland een paar kratten bier ben gaan halen. Hij is al jaren fan van mijn pannenkoeken, op die manier levelen we dat, de ene hand wast de andere principe.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:17 schreef Deisyy het volgende:
Die pannekoek zag er goed uit. Eet smakelijk!
Tof!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij was niet voor mezelf, ik heb hem gebakken voor een maat met wie ik gisteren met zijn auto in Duitsland een paar kratten bier ben gaan halen. Hij is al jaren fan van mijn pannenkoeken, op die manier levelen we dat, de ene hand wast de andere principe.
Heb je ook gelijk zijn voorraad wiet opgerookt?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij was niet voor mezelf, ik heb hem gebakken voor een maat met wie ik gisteren met zijn auto in Duitsland een paar kratten bier ben gaan halen. Hij is al jaren fan van mijn pannenkoeken, op die manier levelen we dat, de ene hand wast de andere principe.
Nee, zo goedkoop nu ook weer niet, we hadden elk een aantal kratten en ieder betaald zijn eigen. Maar hij rijdt en dat kost mij niks, behalve dan een pannenkoek. Dat is goed geregeld vind ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:24 schreef chufi het volgende:
Hij betaalt het bier en jij maakt hem een pannenkoek.. Goedkope week is dit
Nee, maar je zit er niet ver naast, ik rook best vaak van zijn wiet, maar hij rookt weer van mijn hasj, dus ook dat is goed verdeeld.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:28 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk zijn voorraad wiet opgerookt?
Als het bier lekker is wel ja ....quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, zo goedkoop nu ook weer niet, we hadden elk een aantal kratten en ieder betaald zijn eigen. Maar hij rijdt en dat kost mij niks, behalve dan een pannenkoek. Dat is goed geregeld vind ik.
Oettinger is prima Duits bier, heel lekker qua smaak.quote:
Ja, we hebben het heel gezellig samen, al heel veel gezien en vreeeeeselijk veel gelopen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Bofkont![]()
Ik hoop dat jullie het gezellig hebben daar, maar dat zal vast wel
Waarschijnlijk ook meteen nieuwe schoenen gekocht.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, we hebben het heel gezellig samen, al heel veel gezien en vreeeeeselijk veel gelopen.
Héérlijk man, klinkt goedquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, we hebben het heel gezellig samen, al heel veel gezien en vreeeeeselijk veel gelopen.
Ik hou niet van shoppen en gelukkig lijkt mijn dochter op mequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook meteen nieuwe schoenen gekocht.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook meteen nieuwe schoenen gekocht.
Ja, als je zoveel moet lopen is dat geen overbodige luxe..... Lijkt me een prima excuus.quote:
Ja weet ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nouhou... Italië is volgens mij wel hét land om schoenen te kopen denk ik, alleen reteduur
Nou en of, ontbijten hier om de hoekquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Héérlijk man, klinkt goeden lekker uit eten natuurlijk?
niks te zien!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou en of, ontbijten hier om de hoek![]()
Welke kerel heeft dan iets negatiefs gezegd?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:37 schreef FANN het volgende:
Dees als je er nog bent, lekker shoppen hoor met die dochter van je!
La maar lulen die kerels
och niemandquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welke kerel heeft dan iets negatiefs gezegd?
Ik geloof jequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Het lukt me nog steeds niet om mobiel vanuit imgur te linken, maar het was lekker in ieder geval
Shoppen en schoenen Mo... Pijnlijk onderwerp voor vrouwenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welke kerel heeft dan iets negatiefs gezegd?
Welke kast bedoel je nu alweer?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
och niemandga niet meteen zo op de kast
Geloof het of niet, maar we houden niet van shoppenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:37 schreef FANN het volgende:
Dees als je er nog bent, lekker shoppen hoor met die dochter van je!
La maar lulen die kerels
Ik kon het zien en zag er lekker uitquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Het lukt me nog steeds niet om mobiel vanuit imgur te linken, maar het was lekker in ieder geval
Ik draag alleen nog maar sportschoenen eigenlijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Shoppen en schoenen Mo... Pijnlijk onderwerp voor vrouwen
Pics.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
och niemandga niet meteen zo op de kast
Mijn Nikes voldoen primaquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, als je zoveel moet lopen is dat geen overbodige luxe..... Lijkt me een prima excuus.
Ik eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar we houden niet van shoppen
Ik zwijg....quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Shoppen en schoenen Mo... Pijnlijk onderwerp voor vrouwen
Van mijn kast?quote:
Maar niet voor Dees en dr dochter dus ... OK ik vind het prima... Zie je tenminste nog iets van de stadquote:
Zo is dat! Winkels heb je hier ook, Rome zal wel veel te zien zijn...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar niet voor Dees en dr dochter dus ... OK ik vind het prima... Zie je tenminste nog iets van de stad
Daarom. Shoppen kunnen we thuis ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar niet voor Dees en dr dochter dus ... OK ik vind het prima... Zie je tenminste nog iets van de stad
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom. Shoppen kunnen we thuis ook.
dat zeg ik!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo is dat! Winkels heb je hier ook, Rome zal wel veel te zien zijn...
Als ik samen met de baardaap iets onderneem zorg ik (en hij ook) dat we fun hebben, een mooie dag samen is onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit zo heel lang, dat ligt niet in mijn aard.quote:
Of online...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom. Shoppen kunnen we thuis ook.
Het ergste zijn die pashokjes... dat je je aan en uit moet kleden en dan soms ook nog naar buitenquote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hu_(achternaam)quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Chinezen kennen de letter u niet.
Hu of Hoeh , in de Egyptische mythologie de verpersoonlijking van het eerste woordquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hu_(achternaam)
ik weet het niet Pietquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:57 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hu of Hoeh , in de Egyptische mythologie de verpersoonlijking van het eerste woord
ja als het écht moet gaat het dus zo!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag een zwarte broek geshopt en dat gaat als volgt. Winkel in, linea recta naar de zwarte broeken 3 gepakt, gepast, 1 gekozen, betaald en wegwezen uit die hell
De r toch ook niet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Chinezen kennen de letter u niet.
Ik kan je ook alles wijsmaken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet het niet Pietmaar ik geloof je direct....
Klopt! Daarom 3 verschillende modellen en 1 was perfect. Dat wist ik al want ik heb dezelfde ook in het blauw en grijsquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:00 schreef FANN het volgende:
Broeken is trouwens wel lastig om on line te kopenkán bijna niet... of je moet dezelfde soort
broek kopen zodat je de maat al weet, die maten kloppen voor geen meter...
Ik geef me over.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]
het boeide me niet genoeg, dan geef ik een man altijd gelijk, werkt ook goed bij de mijnese
zie je?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klopt! Daarom 3 verschillende modellen en 1 was perfect. Dat wist ik al want ik heb dezelfde ook in het blauw en grijs
Ik durf het bijna niet te vragen?quote:
Zo ja! dan willen we een fotoquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen?maar ik ga er vanuit dat je niet in je blote kont achter
het fornuis kruipt
Ja daar komt het op neerquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ben je nu aan het fokken in de keuken?
Zoals het een echt multi-tasker betaamt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ben je nu aan het fokken in de keuken?
Zou ie de muziek ophebben staan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoals het een echt multi-tasker betaamt.
Dat kan ik niet horen, misschien krijg ie dan ook een crisis.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zou ie de muziek ophebben staan?
Het is wel heftig voor de vroege zaterdagavond.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet horen, misschien krijg ie dan ook een crisis.
Smakelijks.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:48 schreef chufi het volgende:
Ja sorry, mijn ritme ligt iets anders dan die van jullie... Maar inmiddels zit ik aan tafel... Foto doe ik straks wel
Heb jij nog ritme na zo lang thuis?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:48 schreef chufi het volgende:
Ja sorry, mijn ritme ligt iets anders dan die van jullie... Maar inmiddels zit ik aan tafel... Foto doe ik straks wel
Ik kan de radio niet aanzetten, die Griek ligt te maffen op de bankquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:33 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het is wel heftig voor de vroege zaterdagavond.
Schijt aan die Griek.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan de radio niet aanzetten, die Griek ligt te maffen op de bankof ik moet mijn koptelefoon op maar heb ik geen zin in
Afharden die handel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... hij had nachtdienstdus dat zou lullig zijn ineens die knalharde muziek van jou
The Fall.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... hij had nachtdienstdus dat zou lullig zijn ineens die knalharde muziek van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:18 schreef chufi het volgende:
Ok dan komt ie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ok dan komt ie...Gevaarlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Keramisch mes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:20 schreef FANN het volgende:
Heb je nou een plastic mes tussen je tanden?
Dat wordt een reeks.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Het vuilniszakkentopic deed het ook goed dus.............
Die zie je tegenwoordig overal... In een kleurtje of in het wit...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ow... oké,nooit zo eentje gezien...
en dat zijn goeie messen? ik heb een zooitje wat messen betreft, ik moet eens een keer een paar goeie aan gaan schaffen denk ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zie je tegenwoordig overal... In een kleurtje of in het wit...
Dubbel Kerstpakket iddquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Zal je wel ergens gratis bij hebben gekregen ofzo
Waarom ik er nu 2 had weet ik niet meer... Maar zoveel zat er niet in geloof ik... kadobon, schort en een recepten boekje dacht ik...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.. ja daar stoppen ze zulke dingen indingen die je zelf nooit zou kopen
Ok dan komt ie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat zijn goeie messen? ik heb een zooitje wat messen betreft, ik moet eens een keer een paar goeie aan gaan schaffen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |