Ik draag alleen nog maar sportschoenen eigenlijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Shoppen en schoenen Mo... Pijnlijk onderwerp voor vrouwen
Pics.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
och niemandga niet meteen zo op de kast
Mijn Nikes voldoen primaquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, als je zoveel moet lopen is dat geen overbodige luxe..... Lijkt me een prima excuus.
Ik eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar we houden niet van shoppen
Ik zwijg....quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Shoppen en schoenen Mo... Pijnlijk onderwerp voor vrouwen
Van mijn kast?quote:
Maar niet voor Dees en dr dochter dus ... OK ik vind het prima... Zie je tenminste nog iets van de stadquote:
Zo is dat! Winkels heb je hier ook, Rome zal wel veel te zien zijn...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar niet voor Dees en dr dochter dus ... OK ik vind het prima... Zie je tenminste nog iets van de stad
Daarom. Shoppen kunnen we thuis ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar niet voor Dees en dr dochter dus ... OK ik vind het prima... Zie je tenminste nog iets van de stad
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom. Shoppen kunnen we thuis ook.
dat zeg ik!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo is dat! Winkels heb je hier ook, Rome zal wel veel te zien zijn...
Als ik samen met de baardaap iets onderneem zorg ik (en hij ook) dat we fun hebben, een mooie dag samen is onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit zo heel lang, dat ligt niet in mijn aard.quote:
Of online...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom. Shoppen kunnen we thuis ook.
Het ergste zijn die pashokjes... dat je je aan en uit moet kleden en dan soms ook nog naar buitenquote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hu_(achternaam)quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Chinezen kennen de letter u niet.
Hu of Hoeh , in de Egyptische mythologie de verpersoonlijking van het eerste woordquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hu_(achternaam)
ik weet het niet Pietquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:57 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hu of Hoeh , in de Egyptische mythologie de verpersoonlijking van het eerste woord
ja als het écht moet gaat het dus zo!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag een zwarte broek geshopt en dat gaat als volgt. Winkel in, linea recta naar de zwarte broeken 3 gepakt, gepast, 1 gekozen, betaald en wegwezen uit die hell
De r toch ook niet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Chinezen kennen de letter u niet.
Ik kan je ook alles wijsmaken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet het niet Pietmaar ik geloof je direct....
Klopt! Daarom 3 verschillende modellen en 1 was perfect. Dat wist ik al want ik heb dezelfde ook in het blauw en grijsquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:00 schreef FANN het volgende:
Broeken is trouwens wel lastig om on line te kopenkán bijna niet... of je moet dezelfde soort
broek kopen zodat je de maat al weet, die maten kloppen voor geen meter...
Ik geef me over.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]
het boeide me niet genoeg, dan geef ik een man altijd gelijk, werkt ook goed bij de mijnese
zie je?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klopt! Daarom 3 verschillende modellen en 1 was perfect. Dat wist ik al want ik heb dezelfde ook in het blauw en grijs
Ik durf het bijna niet te vragen?quote:
Zo ja! dan willen we een fotoquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen?maar ik ga er vanuit dat je niet in je blote kont achter
het fornuis kruipt
Ja daar komt het op neerquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ben je nu aan het fokken in de keuken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |