He Bos... Ik kijk even voetbal als dat magquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:30 schreef Bos81 het volgende:
Leuk concertregistratie van The Beach Boys op Ned 2
![]()
Nee, dat mag nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
He Bos... Ik kijk even voetbal als dat mag
Is alleen nog niet begonnen.. Voetbal bijna rust maar de wedstraijden zijn alweer beslist.. Maar de BB vond ik er niet erg fris uitzien op 2quote:
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik dacht eerst ook super leuk, het is niet dat het heel slecht is, maar het mist toch net even de wow factorquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Is alleen nog niet begonnen.. Voetbal bijna rust maar de wedstraijden zijn alweer beslist.. Maar de BB vond ik er niet erg fris uitzien op 2
Geef me dan maar een ouwe video van zequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik dacht eerst ook super leuk, het is niet dat het heel slecht is, maar het mist toch net even de wow factor
Moet je nog lang?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:34 schreef minilot het volgende:
Zit ik door het lurken hier nu al de hele middag op kantoor Laibach te luisteren..![]()
Herfstmuzak!
Dat is geen straf.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:34 schreef minilot het volgende:
Zit ik door het lurken hier nu al de hele middag op kantoor Laibach te luisteren..![]()
Herfstmuzak!
Ik weet meestal wel van tevoren of het een dure of goedkope week wordt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:56 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Aan het einde van de week kijk ik hoeveel ik nog over heb.
Hier een graad of 20quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:47 schreef FANN het volgende:
[..]
nah nee dat niet, maar binnen is het wél lekker warm![]()
en ik kom een beetje moeilijk op gang vandaag
Ik neem aan dat je zelf niet rijdt...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb hier al veel maffe Fiat 500's gezien, maar die nog niet. Het verkeer is sowieso gestoord in Rome, levensgevaarlijk
Mij niet gezien, ik wil nog levend naar huis, dus pak ik de bus welquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf niet rijdt...
Hij was niet voor mezelf, ik heb hem gebakken voor een maat met wie ik gisteren met zijn auto in Duitsland een paar kratten bier ben gaan halen. Hij is al jaren fan van mijn pannenkoeken, op die manier levelen we dat, de ene hand wast de andere principe.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:17 schreef Deisyy het volgende:
Die pannekoek zag er goed uit. Eet smakelijk!
Tof!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij was niet voor mezelf, ik heb hem gebakken voor een maat met wie ik gisteren met zijn auto in Duitsland een paar kratten bier ben gaan halen. Hij is al jaren fan van mijn pannenkoeken, op die manier levelen we dat, de ene hand wast de andere principe.
Heb je ook gelijk zijn voorraad wiet opgerookt?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij was niet voor mezelf, ik heb hem gebakken voor een maat met wie ik gisteren met zijn auto in Duitsland een paar kratten bier ben gaan halen. Hij is al jaren fan van mijn pannenkoeken, op die manier levelen we dat, de ene hand wast de andere principe.
Nee, zo goedkoop nu ook weer niet, we hadden elk een aantal kratten en ieder betaald zijn eigen. Maar hij rijdt en dat kost mij niks, behalve dan een pannenkoek. Dat is goed geregeld vind ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:24 schreef chufi het volgende:
Hij betaalt het bier en jij maakt hem een pannenkoek.. Goedkope week is dit
Nee, maar je zit er niet ver naast, ik rook best vaak van zijn wiet, maar hij rookt weer van mijn hasj, dus ook dat is goed verdeeld.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:28 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk zijn voorraad wiet opgerookt?
Als het bier lekker is wel ja ....quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, zo goedkoop nu ook weer niet, we hadden elk een aantal kratten en ieder betaald zijn eigen. Maar hij rijdt en dat kost mij niks, behalve dan een pannenkoek. Dat is goed geregeld vind ik.
Oettinger is prima Duits bier, heel lekker qua smaak.quote:
Ja, we hebben het heel gezellig samen, al heel veel gezien en vreeeeeselijk veel gelopen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Bofkont![]()
Ik hoop dat jullie het gezellig hebben daar, maar dat zal vast wel
Waarschijnlijk ook meteen nieuwe schoenen gekocht.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, we hebben het heel gezellig samen, al heel veel gezien en vreeeeeselijk veel gelopen.
Héérlijk man, klinkt goedquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, we hebben het heel gezellig samen, al heel veel gezien en vreeeeeselijk veel gelopen.
Ik hou niet van shoppen en gelukkig lijkt mijn dochter op mequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook meteen nieuwe schoenen gekocht.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook meteen nieuwe schoenen gekocht.
Ja, als je zoveel moet lopen is dat geen overbodige luxe..... Lijkt me een prima excuus.quote:
Ja weet ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nouhou... Italië is volgens mij wel hét land om schoenen te kopen denk ik, alleen reteduur
Nou en of, ontbijten hier om de hoekquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Héérlijk man, klinkt goeden lekker uit eten natuurlijk?
niks te zien!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou en of, ontbijten hier om de hoek![]()
Welke kerel heeft dan iets negatiefs gezegd?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:37 schreef FANN het volgende:
Dees als je er nog bent, lekker shoppen hoor met die dochter van je!
La maar lulen die kerels
och niemandquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welke kerel heeft dan iets negatiefs gezegd?
Ik geloof jequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Het lukt me nog steeds niet om mobiel vanuit imgur te linken, maar het was lekker in ieder geval
Shoppen en schoenen Mo... Pijnlijk onderwerp voor vrouwenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welke kerel heeft dan iets negatiefs gezegd?
Welke kast bedoel je nu alweer?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
och niemandga niet meteen zo op de kast
Geloof het of niet, maar we houden niet van shoppenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:37 schreef FANN het volgende:
Dees als je er nog bent, lekker shoppen hoor met die dochter van je!
La maar lulen die kerels
Ik kon het zien en zag er lekker uitquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Het lukt me nog steeds niet om mobiel vanuit imgur te linken, maar het was lekker in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |