Ik vond het iig tof, en daarna maakt het me ook niet uit of ik af en toe betaal, maar als je beide qua inkomen in dezelfde situatie zit is er niks mis mee om het even te 'levelen'.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo kan het ook... Tis maar net met wie je te maken krijgt ...
Dat zijn we, wat is een leven nou zonder af en toe een beetje te zemelen?quote:
Hoe deed je dat vroeger dan, toen je huisman was, nam je vrouw je wel eens mee uit eten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond het iig tof, en daarna maakt het me ook niet uit of ik af en toe betaal, maar als je beide qua inkomen in dezelfde situatie zit is er niks mis mee om het even te 'levelen'.
Wie zegt dat het een probleem is?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:42 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik ken die problemen gelukkig ook niet
Niemand, ik lees gewoon even mee met jullie ervaringen, daar leer ik vanquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een probleem is?
Nee, toen de kinderen klein waren gingen we zelden nog weg, alleen af en toe voor een concertje en zeer sporadisch een hapje eten, nooit met de kinderen erbij, dat is niks.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe deed je dat vroeger dan, toen je huisman was, nam je vrouw je wel eens mee uit eten?
Fijn dat je 'leergierig' bent, hopelijk komt er dan ook iets positiefs uit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Niemand, ik lees gewoon even mee met jullie ervaringen, daar leer ik van
ow... okéquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, toen de kinderen klein waren gingen we zelden nog weg, alleen af en toe voor een concertje en zeer sporadisch een hapje eten, nooit met de kinderen erbij, dat is niks.
Mijn dochter ging altijd mee overal naar toe.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, toen de kinderen klein waren gingen we zelden nog weg, alleen af en toe voor een concertje en zeer sporadisch een hapje eten, nooit met de kinderen erbij, dat is niks.
Als je 3 kleine kinderen hebt gaat bijna alle aandacht naar hun. Dat gaat eigenlijk helemaal vanzelf, dus als ouder zijnde cijfer je jezelf veelal weg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... oké
ik ga Macaroni maken in elk geval ik heb honger
Ik nam ze vanaf ongeveer een jaar of 5 mee naar concertjes overdag, zo hebben ze alle drie Herman Brood nog live gezien in 1998, toen waren ze 5 en 6 jaar, maar als we samen een hapje gingen eten dan gingen de kinderen nooit mee, die waren dan bij oma.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:47 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn dochter ging altijd mee overal naar toe.
Valt het op?quote:
Doe je goed.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:34 schreef minilot het volgende:
Zit ik door het lurken hier nu al de hele middag op kantoor Laibach te luisteren..![]()
Herfstmuzak!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:49 schreef PP_Sound het volgende:
Kleine PP zat op Shetlander vandaag, op tijd beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |