Ik ga dapper doen en naar buitenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Het geeft ook niet, ik kan over een uur ook gaan, geen haast...![]()
dus ik zit het een beetje uit te stellen denk ik
quote:Het eerste afspraakje van Elle (30) en Mark (38) in de Britse tv-show 'First Dates' leek prima te verlopen, tot het koppel de rekening gepresenteerd kreeg en de blondine die weigerde te delen. ,,Ik betaal nooit de rekening na een date. Waarom zou ik?'' is Elle's uitleg.
Ik las het hele verhaal en de rekening was ¤ 190,-.quote:
Het is hartstikke lekker weer eigenlijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:07 schreef chufi het volgende:
Ik was al buiten... Niks bijzonders te zien trouwens... Maar sterkte dames..
190 euro?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las het hele verhaal en de rekening was ¤ 190,-.
Betekent als je die betaald dat je zonder dat ze verder nog gaat klagen voor de hele rit betaald hebt of taait ze na het eten af?
Vragen, vragen, vragen......
3 gangen in romantisch restaurant in Londen....quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:36 schreef FANN het volgende:
[..]
190 euro?dan hebben ze flink zitten bunkeren
ah...... romantisch enzoquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
3 gangen in romantisch restaurant in Londen....
Ik heb het niet gezien hoor dus geen idee hoe slim ze warenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
ik heb het ook niet gezien ik ken dat hele programma niet eens, of misschien ook wel misschienquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien hoor dus geen idee hoe slim ze waren
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou zo werkt het echt niet altijd hoor.....quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De man die de rekening betaald is dan ook de aangewezen persoon voor de invulling van het menu.
Nou, maar mooi niet dat ik bij een eerste date ¤ 190,- ga dokken voor een hapje vreten, in geen 190 jaar ga ik dat doen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou zo werkt het echt niet altijd hoor.....
Ik zou verwachten als het een TV-programma is dat dat vergoedt wordtquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, maar mooi niet dat ik bij een eerste date ¤ 190,- ga dokken voor een hapje vreten, in geen 190 jaar ga ik dat doen.
Zou je denken, maar ik behandel zoiets als een test, al zou ik stinkend rijk zijn, zou ik daar niet te koop mee lopen, wat moet je in hemelsnaam met een golddigger?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou verwachten als het een TV-programma is dat dat vergoedt wordt
Nou, daar zeg je zo wat,dat zou ook eigenlijk moeten toch? Heb je ook nog eens die helequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou verwachten als het een TV-programma is dat dat vergoedt wordt
Ik zou ten eerste niet gaan naar een etablissement waar het zo duur uit zou kunnen pakken...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou je denken, maar ik behandel zoiets als een test, al zou ik stinkend rijk zijn, zou ik daar niet te koop mee lopen, wat moet je in hemelsnaam met een golddigger?
Dat sowieso, maar ik wil wel graag weten welk soort ik financieel gezien in de kuip heb.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou ten eerste niet gaan naar een etablissement waar het zo duur uit zou kunnen pakken...
Ja tuurlijk en logisch... Maar er zijn nog een hele hoop vrouwen die er standaard vanuit gaan dat de man betaald...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik wil wel graag weten welk soort ik financieel gezien in de kuip heb.
Ben gekke Henkie niet.
Weet ik, dat is eigenlijk ook raar, maar ik heb meegemaakt dat een vriendin op de eerste date meteen betaalde voor beiden terwijl ik even pissen was, zo kan het dus ook, ik was ook zeer verbaasd en heb haar later thuis betaald en gezegd dat ik dat niet wilde. Keer daarna gingen we naar een concert van Eels, daar had zij de kaartjes voor besteld omdat ze wist dat ik er graag heen wilde, maar ook die heb ik terugbetaald.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk en logisch... Maar er zijn nog een hele hoop vrouwen die er standaard vanuit gaan dat de man betaald...
Ja zo kan het ook... Tis maar net met wie je te maken krijgt ...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik, dat is eigenlijk ook raar, maar ik heb meegemaakt dat een vriendin op de eerste date meteen betaalde voor beiden terwijl ik even pissen was, zo kan het dus ook, ik was ook zeer verbaasd en heb haar later thuis betaald en gezegd dat ik dat niet wilde. Keer daarna gingen we naar een concert van Eels, daar had zij de kaartjes voor besteld omdat ze wist dat ik er graag heen wilde, maar ook die heb ik terugbetaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |