Lolquote:
Wel mooiquote:
Hoezo?quote:
Het is ff niet daar. Maar ach beter dan de vorige ttquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:49 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik zoek me rot maar niet te vinden.
Moest even kijken, was 'm alweer vergetenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ff niet daar. Maar ach beter dan de vorige tt
quote:
Geen idee wat je zocht maar ik ben blij voor jequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:07 schreef PP_Sound het volgende:
We zijn zo blij, blij blij. Kan 'm niet meer vinden.
We zijn zo blij, Koot en Bie achter de piano.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wat je zocht maar ik ben blij voor je
Heet dat niet anders dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
We zijn zo blij, Koot en Bie achter de piano.
Geen ideequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Neutrone korrelsquote:
Ik roep je wel op .quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:12 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik ook niet, wanneer gaan we neuken?
Werk je dan?quote:
Ik mag ook weer aan de bakquote:
Niet dus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:28 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Behang stomen weer? Of het echte sloop werk?
Woningen die ik opknap worden verkocht. Dat ligt nu even stilquote:
Dus iets anders aan het zoeken ..quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Woningen die ik opknap worden verkocht. Dat ligt nu even stil
Ik heb er nog 1 te koop.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Woningen die ik opknap worden verkocht. Dat ligt nu even stil
Ja nou werk ligt stil nu. mag even nietquote:
Het is renoveren alles ligt platquote:
De woningmarkt schijnt weer aan te trekken...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:33 schreef PP_Sound het volgende:
Onderhandelen met makelaars is lachen, ze willen allemaal voor dubbeltje 1e rang.
Ik werk in de onderbouw van de huur markt. nu gaat dat niet meer door ivm mensen die voorrang hebben. Daar doen we niks aan. Ik heb nu geen werkquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
De woningmarkt schijnt weer aan te trekken...
De tuin heeft beurt nodig en kun je wat latjes plaatsen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werk in de onderbouw van de huur markt. nu gaat dat niet meer door ivm mensen die voorrang hebben. Daar doen we niks aan. Ik heb nu geen werk
Ah duidelijk....quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werk in de onderbouw van de huur markt. nu gaat dat niet meer door ivm mensen die voorrang hebben. Daar doen we niks aan. Ik heb nu geen werk
Ik denk dat je het niet snapt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:38 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De tuin heeft beurt nodig en kun je wat latjes plaatsen?
Ja best kut. Waar ik voor werkte was ook opknappen en verkopen. Dat mag even nietquote:
Steek maar waar de zon niet schijntquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:40 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hoezo niet?. Ik heb klus voor je.
Op een goede dag ga je voor de bijl.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Steek maar waar de zon niet schijnt
Ik ben voor een actie, 'Help Soury snel aan de bak'!!quote:
Die is al gekomenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Op een goede dag ga je voor de bijl.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben voor een actie, 'Help Soury snel aan de bak'!!
Als dat mens teveel tijd te doden heeft, ik moet er niet aan denken......
Mijn worst van vandaag was overigens een echte Duitse bokworst, gegeten in Duitsland en het was niet zo'n ding van de Lidl maar een lekkere van een worstkraam.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Op een goede dag ga je voor de bijl.
Mit oder ohne brotchenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn worst van vandaag was overigens een echte Duitse bokworst, gegeten in Duitsland en het was niet zo'n ding van de Lidl maar een lekkere van een worstkraam.
Gadverdammequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn worst van vandaag was overigens een echte Duitse bokworst, gegeten in Duitsland en het was niet zo'n ding van de Lidl maar een lekkere van een worstkraam.
Dat snap ik.quote:
Ik heb in principe meer overeenkomsten met Duitsers hier uit het grensgebied dan met Randstedelingen. Mijn baardaap merkt hetzelfde als ie met zijn band on the road is, al die 'Hollanders' denken overigens altijd dat hij een Belg is, geen idee waarom, zal wel door de zachte 'G' komen...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 02:01 schreef PP_Sound het volgende:
Uhh, ik ben beter thuis in Duitsland dan iedereen hier , Mo, die kent de weg wel en Piet voor het culinaire, die weet waar die over lult.
Ik heb ook zo mijn ervaringen
Wat prettigquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb in principe meer overeenkomsten met Duitsers hier uit het grensgebied dan met Randstedelingen. Mijn baardaap merkt hetzelfde als ie met zijn band on the road is, al die 'Hollanders' denken overigens altijd dat hij een Belg is, geen idee waarom, zal wel door de zachte 'G' komen...
Zou ie er al in liggen dan? Het is nog geen 3 uur.quote:
Wanneer het wakker blijft hier dan is Sjoef het ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 02:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou ie er al in liggen dan? Het is nog geen 3 uur.
Tsja 2 muziekjes tegelijk gaat niet.quote:
Ik zit daarom ook nog bij de GOA.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 03:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Tsja 2 muziekjes tegelijk gaat niet.
Eggs is goed bezig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 03:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit daarom ook nog bij de GOA.
Dat nummer gooide ik ook alleen voor de titel erin.![]()
DE ROLLING STONESquote:
Goeiemorgen Sjoefquote:
was ook weer iets te laat gisterenavondquote:
Vertel mij wat... Bij mij was het zelfs vroegquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:50 schreef just me het volgende:
[..]
was ook weer iets te laat gisterenavond
je bent wel vroeg opquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertel mij wat... Bij mij was het zelfs vroeg
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:07 schreef PP_Sound het volgende:
We zijn zo blij, blij blij. Kan 'm niet meer vinden.
ik kan hem ook niet vinden, tenminste... niet van Kooten en de Biequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
quote:
Ja maar daar klopt niks vanquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:32 schreef chufi het volgende:
Je moet wel de ondertiteling lezen hoor...
buiten is eng en koudquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het isik neem nog 1 koffie en dan waag ik mezelf buiten...
nah nee dat niet, maar binnen is het wél lekker warmquote:
Heb je de kachel aan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:47 schreef FANN het volgende:
[..]
nah nee dat niet, maar binnen is het wél lekker warm![]()
en ik kom een beetje moeilijk op gang vandaag
Ik ook maar dat geeft nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:47 schreef FANN het volgende:
[..]
nah nee dat niet, maar binnen is het wél lekker warm![]()
en ik kom een beetje moeilijk op gang vandaag
Ja dat klopt iddquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:49 schreef FANN het volgende:
volgens mij wordt je van die verwarming ook duf hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |