Zoals het een echt multi-tasker betaamt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ben je nu aan het fokken in de keuken?
Zou ie de muziek ophebben staan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoals het een echt multi-tasker betaamt.
Dat kan ik niet horen, misschien krijg ie dan ook een crisis.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zou ie de muziek ophebben staan?
Het is wel heftig voor de vroege zaterdagavond.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet horen, misschien krijg ie dan ook een crisis.
Smakelijks.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:48 schreef chufi het volgende:
Ja sorry, mijn ritme ligt iets anders dan die van jullie... Maar inmiddels zit ik aan tafel... Foto doe ik straks wel
Heb jij nog ritme na zo lang thuis?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:48 schreef chufi het volgende:
Ja sorry, mijn ritme ligt iets anders dan die van jullie... Maar inmiddels zit ik aan tafel... Foto doe ik straks wel
Ik kan de radio niet aanzetten, die Griek ligt te maffen op de bankquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:33 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het is wel heftig voor de vroege zaterdagavond.
Schijt aan die Griek.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan de radio niet aanzetten, die Griek ligt te maffen op de bankof ik moet mijn koptelefoon op maar heb ik geen zin in
Afharden die handel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... hij had nachtdienstdus dat zou lullig zijn ineens die knalharde muziek van jou
The Fall.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... hij had nachtdienstdus dat zou lullig zijn ineens die knalharde muziek van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:18 schreef chufi het volgende:
Ok dan komt ie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ok dan komt ie...Gevaarlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Keramisch mes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:20 schreef FANN het volgende:
Heb je nou een plastic mes tussen je tanden?
Dat wordt een reeks.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Het vuilniszakkentopic deed het ook goed dus.............
Die zie je tegenwoordig overal... In een kleurtje of in het wit...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ow... oké,nooit zo eentje gezien...
en dat zijn goeie messen? ik heb een zooitje wat messen betreft, ik moet eens een keer een paar goeie aan gaan schaffen denk ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zie je tegenwoordig overal... In een kleurtje of in het wit...
Dubbel Kerstpakket iddquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Zal je wel ergens gratis bij hebben gekregen ofzo
Waarom ik er nu 2 had weet ik niet meer... Maar zoveel zat er niet in geloof ik... kadobon, schort en een recepten boekje dacht ik...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.. ja daar stoppen ze zulke dingen indingen die je zelf nooit zou kopen
Ok dan komt ie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat zijn goeie messen? ik heb een zooitje wat messen betreft, ik moet eens een keer een paar goeie aan gaan schaffen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |