SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2015 18:38:40 ]“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
ja en?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry maar dit soort reacties
Echt kansloos hoor
Je bent verdomme een nederlander man
Waarom zou je het dan jammer vinden als ze winnen? Zo`n onzinquote:
Is Typisch zijnschuldquote:
Sony Xperia Z3 Compact.quote:
oooh mooi! welke kleur?quote:
Typisch jij om zo vervelend te doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles is Typisch zijn schuld.
Typisch
Pls #rtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles is Typisch zijn schuld.
Typisch
Ik wilde een witte, maar die was inderdaad ook niet leverbaar. Toen maar contact opgenomen met Telfort via Facebook en zo kunnen ruilen voor een zwarte. Dat was drie dagen geleden of zo. En hij is nu net aangekomen. Netjes gedaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hee die wil ik ook dat ding is overal uitverkocht
Met een abo dus?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde een witte, maar die was inderdaad ook niet leverbaar. Toen maar contact opgenomen met Telfort via Facebook en zo kunnen ruilen voor een zwarte. Dat was drie dagen geleden of zo. En hij is nu net aangekomen. Netjes gedaan.
Nsberquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb ook even in Fok-its notes gezet dat hij doelbewust de OP heeft vernield
Goed zo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, verlenging van mijn huidige abo.quote:
Ik hbe nog geen betaalde dingen gedaan, wel allemaal van die onzinquote:
Ah jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, verlenging van mijn huidige abo.
Ging met Huntelaar en Ghazi alleen op de goal af en faalt jammerlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, wat deed Depay dan?
Mijn tv doet het niet dus ik kan niet kijken
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het niet jammer dat ze winnen, maar wel is t leuk als ze in een moeilijke situatie zittenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je het dan jammer vinden als ze winnen? Zo`n onzin
Eerste 3x is ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hbe nog geen betaalde dingen gedaan, wel allemaal van die onzin
In grunn maar even thee op de foto zetten denk ik, tenzij het echt te awkward is
Jammerlijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging met Huntelaar en Ghazi alleen op de goal af en faalt jammerlijk
Oh ik vind die opdrachten voor thuis ook wel leuk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hbe nog geen betaalde dingen gedaan, wel allemaal van die onzin
In grunn maar even thee op de foto zetten denk ik, tenzij het echt te awkward is
Dat zitten ze na een overwinning nog steeds. Als ze naar het EK gaan alsnog ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het niet jammer dat ze winnen, maar wel is t leuk als ze in een moeilijke situatie zitten
Ik vind het wel leuk dat je steeds een persoonlijke reactie krijgt op wat je instuurtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik vind die opdrachten voor thuis ook wel leuk.
Ik vond het niet echt ongemakkelijk. Alleen bang dat het opvalt :'Dquote:
2 goals nog maar gemaakt en niet bijzonder nee. Die Martial die ze hebben gekocht bewijst zich wel meteen en die is 18quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammerlijk.
Ik heb begrepen dat hij nog niet bepaald in vorm is bij Manure.
Die beurtbalkjes in een supermarkt. Dat is pas erg. Gelukkig was er een dichte kassaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik geef er nu al geen fuck meer om dat ik het op de foto moet zetten.
Ja maar dat is te makkelijk, het zou leuk zijn als wij gelijkspelen en de Turken winnenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zitten ze na een overwinning nog steeds. Als ze naar het EK gaan alsnog ook
Nee. Ik heb geen lieve notes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die avond dat we een kwartier ofzo toegang hadden tot alle notes, heb ik toen ook lieve notes bij Flips gezet?
Ik weet het niet meer.
Hij is er serieus echt net, heb hem nog niet opgestart. Moet sowieso even aan de lader liggen. Maar ik denk dat ik nog even ga werken en er daarna uitgebreid mee ga spelen.quote:
Het werkt ook niet echt mee dat ik nu een grootte telefoon hebquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt ongemakkelijk. Alleen bang dat het opvalt :'D
Dan is het sowieso afgelopenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja maar dat is te makkelijk, het zou leuk zijn als wij gelijkspelen en de Turken winnen
Oh leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is er serieus echt net, heb hem nog niet opgestart. Moet sowieso even aan de lader liggen. Maar ik denk dat ik nog even ga werken en er daarna uitgebreid mee ga spelen.Ik zal wel een review plaatsen.
Ja dat is echt leuk. Ik had er 5 in behandeling en die man heeft gewoon bij alle vijf er wat bij gezetquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat je steeds een persoonlijke reactie krijgt op wat je instuurt
Hopelijk kan Depay beter. Nederland was hij ontgroeid.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 goals nog maar gemaakt en niet bijzonder nee. Die Martial die ze hebben gekocht bewijst zich wel meteen en die is 18
Ook geen vuige?quote:
Nee het verschil is nu 2 toch? Dus geljkspelen en Turken winnen maakt het verschil 4quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan is het verschil toch 3? Dan kan het nog
Nein. Wel een discussie tussen stevenmac en monopoly over de vraag of ik een vrouw ben of over het feit dat ik een bedrieger oid ben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk kan Depay beter. Nederland was hij ontgroeid.
[..]
Ook geen vuige?
Jij hebt verstand van voetbal toch. Kun jij mij toevallig uitleggen hoe het komt dat een team zoals het Nederlands elftal, dat niet lang geleden nummer 3 was op het WK, nu ineens zo slecht speelt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee het verschil is nu 2 toch? Dus geljkspelen en Turken winnen maakt het verschil 4
Dat komt door Louis.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hebt verstand van voetbal toch. Kun jij mij toevallig uitleggen hoe het komt dat een team zoals het Nederlands elftal, dat niet lang geleden nummer 3 was op het WK, nu ineens zo slecht speelt?
Omkoping.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hebt verstand van voetbal toch. Kun jij mij toevallig uitleggen hoe het komt dat een team zoals het Nederlands elftal, dat niet lang geleden nummer 3 was op het WK, nu ineens zo slecht speelt?
Als ik het mij goed herinner ben jij een vrouw met kort haar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nein. Wel een discussie tussen stevenmac en monopoly over de vraag of ik een vrouw ben of over het feit dat ik een bedrieger oid ben.
Vonden ze het jammer dat je uiteindelijk een vrouw was?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nein. Wel een discussie tussen stevenmac en monopoly over de vraag of ik een vrouw ben of over het feit dat ik een bedrieger oid ben.
Ze scoren niet en toen wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het ken vriezen, het ken dooienquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar de vraag is eigenlijk waarom ze nu niet meer scoren.
Half lang.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinner ben jij een vrouw met kort haar.
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vonden ze het jammer dat je uiteindelijk een vrouw was?
Heet jij Cruijf van je achternaam?quote:
Moeite om de spits te bereiken. En spits is niet meer in vorm.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is gewoon net ff wat te moeilijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Watquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
Fok-it weet je die weddenschap nog over studeren enzo. Ja ik heb tot nu toe alleen maar voldoendes gehaald, wat voor voldoendes het zijn wil ik het niet over hebben maar zeg maar alvast doei tegen je 500 euro.
Dat zou ik ook zeggen. Ondertussen leef je op straat tegenwoordigquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
Fok-it weet je die weddenschap nog over studeren enzo. Ja ik heb tot nu toe alleen maar voldoendes gehaald, wat voor voldoendes het zijn wil ik het niet over hebben maar zeg maar alvast doei tegen je 500 euro.
Niveau van eredivisie. Als zelfs AZ het beste is in Europa en het Nederlands elftal heeft geen enkele speler uit AZ dan zie ik wel waar het fout gaat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nog niet. Misschien ooit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heet jij Cruijf van je achternaam?
Nee hoor, ik woon helaas nog bij mijn ouders en moet heel veel uur in het OV zitten, wat helaas mijn studie belemmerd, maar als ik straks ga verhuizen dan kaboem, ineens betere voldoendes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen. Ondertussen leef je op straat tegenwoordig
*belemmertquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee hoor, ik woon helaas nog bij mijn ouders en moet heel veel uur in het OV zitten, wat helaas mijn studie belemmerd, maar als ik straks ga verhuizen dan kaboem, ineens betere voldoendes.
Wowwquote:
welke studie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee hoor, ik woon helaas nog bij mijn ouders en moet heel veel uur in het OV zitten, wat helaas mijn studie belemmerd, maar als ik straks ga verhuizen dan kaboem, ineens betere voldoendes.
Ik vraag me wel eens af hoe het is om een vrouw met penis (trans of hoe ze zich ook willen noemen) te daten.quote:
Molecular Science & Technologyquote:
ja heel cool jij ook?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Molecular Science & Technology
Hoi Sof lang niet gezien alles goed ben je nog steeds cool?
Lijkt me ook lastig, maar volgens mij is het bij de meeste mtf wel te zien aan de buitenkant.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe het is om een vrouw met penis (trans of hoe ze zich ook willen noemen) te daten.
Wanneer zeg je het? Het niet zeggen is natuurlijk kut voor je partner, maar is natuurlijk wel iets moeilijks om te vertellen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Woww
naj, op een ouwe fiets moet je het leren dan maar
Er zullen er vast wel meer Cruijf heten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met welke Cruijf zou je willen trouwen dan, die oude?
Ik denk niet dat er ooit een goed moment is. Beter speelt zo iemand van begin af aan open kaart. Denk dat mannen dat meer waarderen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe het is om een vrouw met penis (trans of hoe ze zich ook willen noemen) te daten.
Wanneer zeg je het? Het niet zeggen is natuurlijk kut voor je partner, maar is natuurlijk wel iets moeilijks om te vertellen.
Ja, misschien is er wel geen goed moment.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ooit een goed moment is. Beter speelt zo iemand van begin af aan open kaart. Denk dat mannen dat meer waarderen.
Ik waarschijnlijk wel, maar dan moet ze wel heel vrouwelijk zijn dat het echt een verassing is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, misschien is er wel geen goed moment.
Ik vraag me af of ik gay genoeg ben om het een plezante verrassing te vinden als ik het broekje uit doe.
en ben je dan top of bottomquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk wel, maar dan moet ze wel heel vrouwelijk zijn dat het echt een verassing is.
chill, met fera?quote:
ja met mijn kruisvaarderbroedersquote:
yaquote:
ahh leuk! Waarheen? En eerste vakantie samen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja met mijn kruisvaarderbroeders
[..]
ya
Skinnydippen in de Trevifonteinquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja met mijn kruisvaarderbroeders
[..]
ya
Rome.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ahh leuk! Waarheen? En eerste vakantie samen?
Lieeeeef, met vliegtuig? en hoelang?quote:
Was een anderequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die zat maandje terug nog achter schermen.
Ja, drie nachten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Lieeeeef, met vliegtuig? en hoelang?
omg zo leukquote:
Jaaa.quote:
Ik ga echt niet alleen pizza eten. Moet wel aan de lijn denken. :$quote:
Gewoon 3 dagen naar Rome en dan naar Macdonalds tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga echt niet alleen pizza eten. Moet wel aan de lijn denken. :$
Fok-it, kneusje. Dat weet ik. Ik doel dan ook echt op trevi. Met die onder aan de trappen was niks mis meer mee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was een andere
De Trevi staat niet naast de Spaanse trappen x
Ohquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fok-it, kneusje. Dat weet ik. Ik doel dan ook echt op trevi. Met die onder aan de trappen was niks mis meer mee.
Zonde.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Mac is steeds minder aantrekkelijk voor me.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon 3 dagen naar Rome en dan naar Macdonalds toch
Nee zo snugger ben ik atm niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhIk dacht een Feyenoordhooligan-grapje
Maar het zou zonde zijn als ik alle verloren kilo's in drie dagen weer terug heb.quote:
Nee, je hebt genoeg lekkers in Italie. Maar als voorafje een dik bord spaghetti hakt er ook inquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Mac is steeds minder aantrekkelijk voor me.
Haha Sof is goed bezig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:20 schreef supersof het volgende:
ik ga weer even twee opdrachten doen ciao
Dat is toch geen voorafje. Neem dan een salade of zo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je hebt genoeg lekkers in Italie. Maar als voorafje een dik bord spaghetti hakt er ook in
Voor Italianen welquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is toch geen voorafje. Neem dan een salade of zo.
haha fera en ik zijn #fitlife nuquote:
Nouja, ze hebben er alles wat je zou willen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan alles lopen als je een beetje 'slim' loopt. En afhankelijk van waar je hotel oid zit. Dan loop je het er echt wel vanaf.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het zou zonde zijn als ik alle verloren kilo's in drie dagen weer terug heb.
Fera jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
haha fera en ik zijn #fitlife nu
Hoeft niet per se hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor Italianen wel![]()
6 uur spaghetti. 8 uur hoofdgerecht. 10 uur aan de vino
jawel. anders land uit tochquote:
Alleen ik hoor. Jou maakt het nog steeds niets uit. Don't pretend to care.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
haha fera en ik zijn #fitlife nu
Echt bizar hoeveel gangen zij etenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor Italianen wel![]()
6 uur spaghetti. 8 uur hoofdgerecht. 10 uur aan de vino
Ik moet even kijken of ik nog een studentenpas heb.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan alles lopen als je een beetje 'slim' loopt. En afhankelijk van waar je hotel oid zit. Dan loop je het er echt wel vanaf.en ik raad je aan om een studentenpas oid mee te nemen of als je onder 25 bent, dan kun je ook nog met korting overal naar binnen.
klopt ja. Die blijven maar gaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt bizar hoeveel gangen zij eten
ssstquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen ik hoor. Jou maakt het nog steeds niets uit. Don't pretend to care.
Dan kun je bijv. voor 7,50 forum Romanum in en het Colosseumquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet even kijken of ik nog een studentenpas heb.
Snap ik. Heeft Italiaanse ijssalon hier ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
In Italië was ik helemaal weg van de milkshakes in alle smaken
Italiaans schepijs.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
In Italië was ik helemaal weg van de milkshakes in alle smaken
O nice, bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kun je bijv. voor 7,50 forum Romanum in en het ColosseumD en dat pasje geldt 48u dus ne kan ook ene dag Colosseum doen en andere dag forum romanum
Wel vrij debiel om dat niet op dezelfde dag te doen als je maar 3 dagen hebtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kun je bijv. voor 7,50 forum Romanum in en het ColosseumD en dat pasje geldt 48u dus ne kan ook ene dag Colosseum doen en andere dag forum romanum
Dat ligt 40-45 meter van elkaar af jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel vrij debiel om dat niet op dezelfde dag te doen als je maar 3 dagen hebt
Klopt, het zit ook echt tegenover elkaar, maar je weet maar nooit hoe zij hun dag inplannen oid. Dus ik denk ik zeg het maarquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel vrij debiel om dat niet op dezelfde dag te doen als je maar 3 dagen hebt
Hele dag internettenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt, het zit ook echt tegenover elkaar, maar je weet maar nooit hoe zij hun dag inplannen oid. Dus ik denk ik zeg het maar
Paxcon zit ook de hele dag te internetten en zit ook in het buitenlandquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk als ie in het buitenland zit.
Pax moet natuurlijk al zijn matches warm houden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paxcon zit ook de hele dag te internetten en zit ook in het buitenland
Als we samen zijn zit ik nooit op het internet.quote:
Ik zit ook nooit op internet als ik met mijn vriendin benquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Als we samen zijn zit ik nooit op het internet.
Groningen is toch al jaren het buitenland.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zit ook nooit op internet als ik met mijn vriendin ben
Ja dat was de grap Flipsquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Groningen is toch al jaren het buitenland.
DANKJEWEL DAN KAN IK MIJN HAAR NU WEER BRUIN VERVENquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat was de grap FlipsLEUK DAT JE HEM SNAPT
En op het internet zitten geen vrouwen, dus wat doe je hier nog?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Helaas ontbreekt die vriendin nog waardoor ik de hele dag zit te internetten
Geen ideequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
En op het internet zitten geen vrouwen, dus wat doe je hier nog?
Altijd die Groningenhaatquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Limburg heeft wel mooier landschap dan Groningenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter dan in Limburg wonen.
???quote:
Ik heb geen tv he. Op ipad tv kijkenquote:
Sloeberleefquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen tv he. Op ipad tv kijken
Dat weet ik niet. Ben in Groningen nog nooit geweest en als ik door Limburg reisde sliep ik meestal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Limburg heeft wel mooier landschap dan Groningen
Koop 'n tv danquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh dacht dat je bedoelde dat de nos weer iets doms zeiquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja heb wel een tv. Alleen geen tvaansluitingquote:
hoe kan datquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja heb wel een tv. Alleen geen tvaansluiting
Zit hier nietquote:
Achja, is allemaal geen ramp verderquote:
Ik zou het wel een ramp vinden, moet er niet aan denken om mn voetbal ofzo op een kutstreampje te kijkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Achja, is allemaal geen ramp verder
Je had toch nog huizen te huur staan daar waar jij woont?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou het wel een ramp vinden, moet er niet aan denken om mn voetbal ofzo op een kutstreampje te kijken
Vooralsnog staat er nog leeg ja, maar zal wel gevuld moeten worden de komende tijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had toch nog huizen te huur staan daar waar jij woont?Als het nog leeg staat volgend jaar trek ik er in
Marsijs is ook wel goed weg te krijgenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een Marstoetje.
Het smaakt totaal niet naar Mars.
Jammer.
Lijkt me ook. Wel jammer dat mijn contract niet al te flexibel isquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Vooralsnog staat er nog leeg ja, maar zal wel gevuld moeten worden de komende tijd
Zekerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Marsijs is ook wel goed weg te krijgen
Tsja, je weet waar je voor tekentquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Wel jammer dat mijn contract niet al te flexibel is
Ikvind het ook niet erg om te blijven hoorquote:
Treurig welquote:
Je moet altijd blijven kijken naar beterquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ikvind het ook niet erg om te blijven hoor![]()
Maar na het eerste jaar ga ik wel kijken naar beter
Echt he.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus de Cil en Krul geblesseerd op 1 avond.
Lol.
Lijkt FM wel.
Eerst even kijken of ze beiden volgende wedstrijd halen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he.
Ben benieuwd wie de vervangers zijn. Vermeer lijkt me evident maar als 3de keeper?
Stekelenburg
Of Muldergod
Pietjequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he.
Ben benieuwd wie de vervangers zijn. Vermeer lijkt me evident maar als 3de keeper?
Stekelenburg
Of Muldergod
Inderdaad. Amateuristisch gedekt ookquote:
Jep maar goed niet heel verrassend.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Amateuristisch gedekt ook
Wel kut dat Ijsland Niet gewonnen heeft. Maakt Tsjechie weer wat gemakzuchtiger om groepshoofd te willen wordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jep maar goed niet heel verrassend.
Drommel heet hij geloof ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of hoe heet dat ventje van de Graafschap. Jurjus?
Of anders die van Twente. Trommel of iets.
Maar euhm. Hoe /wat moet er nu gebeuren wil Nederland door gaan ? Ik heb het eigenlijk beetje gemist omdat ik het stiekem niet meer zag gebeuren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel kut dat Ijsland Niet gewonnen heeft. Maakt Tsjechie weer wat gemakzuchtiger om groepshoofd te willen worden
Als Turkije wint hangt vanavond moeten ze punten vrspelen tegen Ijsland volgende week en Nederland winnen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar euhm. Hoe /wat moet er nu gebeuren? Ik heb het eigenlijk beetje gemist omdat ik het stiekem niet meer zag gebeuren.
Drama die 2 jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan Stevens en Marsman
Hallo wp.quote:
Thanks, dan is het voor mij een stuk duidelijker.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Turkije wint hangt vanavond moeten ze punten vrspelen tegen Ijsland volgende week en Nederland winnen.
Als Turkije punten verspilt moet Nederland winnen maar zijn ze wel meteen zeker `geloof ik''
gaan we nog prinsesjes kussenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hallo wp.
[..]
Thanks, dan ks het voor mij een stuk duidelijker.
Moet je niet naar de shoppa dan? Dan kan ik zo wel prinsesjes kussen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gaan we nog prinsesjes kussen
Ed de Goeijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anders gewoon Fred Grim opstellen.
voordat hij hier is is het 10 uur johquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je niet naar de shoppa dan? Dan kan ik zo wel prinsesjes kussen.
Ohhhh. Puick. Wil je nu al? Dan start ik mijn laptopquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voordat hij hier is is het 10 uur joh
ja ik wil nu welquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhhh. Puick. Wil je nu al? Dan start ik mijn laptop
Wat. 5km lopen. Que.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik wil nu wel![]()
![]()
![]()
![]()
start jij je laptop even op dan ga ik 5 km lopen
:squote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:15 schreef wietparkiet het volgende:
zo jammer als je grapjes moet uitleggen
hai skedquote:
wat test jequote:
oh vreemdquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Of ik weer foutmelding krijg waardoor pagina opnieuw gaat herladen
Ik snap nu waarom je mislukt bent als conferencierquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:15 schreef wietparkiet het volgende:
zo jammer als je grapjes moet uitleggen
lekker hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:18 schreef supersof het volgende:
in totaal vandaag 31,50 met roamler verdiend
Een goed begin van je eerste miljoenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:18 schreef supersof het volgende:
in totaal vandaag 31,50 met roamler verdiend
jij al veel gedaan?quote:
preciesquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een goed begin van je eerste miljoen
Nee, ze zit in Groningen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
precies
is loka er niet dit weekend?
Oh jammerquote:
Het heeft zijn voor- en nadelen.quote:
uhhh?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:33 schreef supersof het volgende:
kijk uit
toto raakt verslaafd aan dit soort dingen heb ik het idee
fokquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:34 schreef Toto69 het volgende:
ik ben nog nooit ergens verslaafd aan geweest
oke niet verslaafd, maar je vind het denk ik wel heel leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:34 schreef Toto69 het volgende:
ik ben nog nooit ergens verslaafd aan geweest
Family Guy, Probleemwijken.quote:
Badooquote:
seksquote:
vindtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
oke niet verslaafd, maar je vind het denk ik wel heel leuk
nee, zoek maar eens opquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vindt
kut ik ben verslaafd aan grammar nazi zijn![]()
is dat met van die opdrachten doen zoals fiets 25 km? want dan raak ik er nooit verslaafd aan want ik kan niet fietsen
Maar hoe krijg je een invite voor Roamler dan? Of is het niet meer invite only?quote:
Lief vragen op de facebooksquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je een invite voor Roamler dan? Of is het niet meer invite only?
ik zie dat je bijv naar winkels moet om te kijken of dingen op voorraad zijnquote:
Ik heb het via een facebookgroep gefixtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je een invite voor Roamler dan? Of is het niet meer invite only?
Kun jij er niet een sturen? :$quote:
kan pas bij level 3quote:
Ik heb er niet zoveel verstand van.quote:
Dank je.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:38 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/groups/667190250039773/
gewoon hier even kijken
Best leuk hoor. maar dit moet niet het standaard gespreksonderwerp worden hierquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
ik ga geen roamler doen #uniekingrtd
hee fokkie heb jij de flesjes yakult al geteld vandaag haha hier hadden ze er maar 7 makkelijk sticker verdiend zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best leuk hoor. maar dit moet niet het standaard gespreksonderwerp worden hier
Anale seks dan maar?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee want voetbal is leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
waar zullen we het nu over gaan hebbenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
iemand zei anale seks, vertel jij daar eens wat overquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waar zullen we het nu over gaan hebben
wat een ordinair onderwerpquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
iemand zei anale seks, vertel jij daar eens wat over
Misschien kun je wat pics plaatsen hoe hij bij je staatquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:53 schreef supersof het volgende:
ik heb mijn eigen bh bij de hunkemoller ;s
https://www.hunkemoller.n(...)-black-110588-1.html
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waar zullen we het nu over gaan hebben
Ik denk dat jij het hier wel mee eens bentquote:
ik heb hem zelf nog niet aangeschaftquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien kun je wat pics plaatsen hoe hij bij je staat
Misschien moet je bijbaantje nemen als ondergoed model. Verdient prima, weinig werk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:53 schreef supersof het volgende:
ik heb mijn eigen bh bij de hunkemoller ;s
https://www.hunkemoller.n(...)-black-110588-1.html
neeeeeeeeequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat jij het hier wel mee eens bent
Hoe weet jij de verdienste van een bikini-modelquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je bijbaantje nemen als ondergoed model. Verdient prima, weinig werk.
Kun je in je eigen bh poseren
zozoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien kun je wat pics plaatsen hoe hij bij je staat
Meisje gedate die dat deedquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe weet jij de verdienste van een bikini-model
Die zag er vast appetijtelijk uitquote:
thx maar had al via dm gefixedquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik doe het voor jullie he zonder dat jullie als creeps hoeven over te komen
caring is sharingquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:59 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
thx maar had al via dm gefixed
Tof van je.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik doe het voor jullie he zonder dat jullie als creeps hoeven over te komen
Dat zeker.quote:
Ja. Waarschijnlijk 31 oktober.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Feer, vier je je verjaardag nog?
Niet goed?quote:
lolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |