Hopelijk kan Depay beter. Nederland was hij ontgroeid.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 goals nog maar gemaakt en niet bijzonder nee. Die Martial die ze hebben gekocht bewijst zich wel meteen en die is 18
Ook geen vuige?quote:
Nee het verschil is nu 2 toch? Dus geljkspelen en Turken winnen maakt het verschil 4quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan is het verschil toch 3? Dan kan het nog
Nein. Wel een discussie tussen stevenmac en monopoly over de vraag of ik een vrouw ben of over het feit dat ik een bedrieger oid ben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk kan Depay beter. Nederland was hij ontgroeid.
[..]
Ook geen vuige?
Jij hebt verstand van voetbal toch. Kun jij mij toevallig uitleggen hoe het komt dat een team zoals het Nederlands elftal, dat niet lang geleden nummer 3 was op het WK, nu ineens zo slecht speelt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee het verschil is nu 2 toch? Dus geljkspelen en Turken winnen maakt het verschil 4
Dat komt door Louis.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hebt verstand van voetbal toch. Kun jij mij toevallig uitleggen hoe het komt dat een team zoals het Nederlands elftal, dat niet lang geleden nummer 3 was op het WK, nu ineens zo slecht speelt?
Omkoping.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hebt verstand van voetbal toch. Kun jij mij toevallig uitleggen hoe het komt dat een team zoals het Nederlands elftal, dat niet lang geleden nummer 3 was op het WK, nu ineens zo slecht speelt?
Als ik het mij goed herinner ben jij een vrouw met kort haar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nein. Wel een discussie tussen stevenmac en monopoly over de vraag of ik een vrouw ben of over het feit dat ik een bedrieger oid ben.
Vonden ze het jammer dat je uiteindelijk een vrouw was?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nein. Wel een discussie tussen stevenmac en monopoly over de vraag of ik een vrouw ben of over het feit dat ik een bedrieger oid ben.
Ze scoren niet en toen wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het ken vriezen, het ken dooienquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar de vraag is eigenlijk waarom ze nu niet meer scoren.
Half lang.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinner ben jij een vrouw met kort haar.
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vonden ze het jammer dat je uiteindelijk een vrouw was?
Heet jij Cruijf van je achternaam?quote:
Moeite om de spits te bereiken. En spits is niet meer in vorm.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is gewoon net ff wat te moeilijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |