SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2015 18:38:40 ]“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
ja en?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry maar dit soort reacties
Echt kansloos hoor
Je bent verdomme een nederlander man
Waarom zou je het dan jammer vinden als ze winnen? Zo`n onzinquote:
Is Typisch zijnschuldquote:
Sony Xperia Z3 Compact.quote:
oooh mooi! welke kleur?quote:
Typisch jij om zo vervelend te doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles is Typisch zijn schuld.
Typisch
Pls #rtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles is Typisch zijn schuld.
Typisch
Ik wilde een witte, maar die was inderdaad ook niet leverbaar. Toen maar contact opgenomen met Telfort via Facebook en zo kunnen ruilen voor een zwarte. Dat was drie dagen geleden of zo. En hij is nu net aangekomen. Netjes gedaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hee die wil ik ook dat ding is overal uitverkocht
Met een abo dus?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde een witte, maar die was inderdaad ook niet leverbaar. Toen maar contact opgenomen met Telfort via Facebook en zo kunnen ruilen voor een zwarte. Dat was drie dagen geleden of zo. En hij is nu net aangekomen. Netjes gedaan.
Nsberquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb ook even in Fok-its notes gezet dat hij doelbewust de OP heeft vernield
Goed zo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, verlenging van mijn huidige abo.quote:
Ik hbe nog geen betaalde dingen gedaan, wel allemaal van die onzinquote:
Ah jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, verlenging van mijn huidige abo.
Ging met Huntelaar en Ghazi alleen op de goal af en faalt jammerlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, wat deed Depay dan?
Mijn tv doet het niet dus ik kan niet kijken
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het niet jammer dat ze winnen, maar wel is t leuk als ze in een moeilijke situatie zittenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je het dan jammer vinden als ze winnen? Zo`n onzin
Eerste 3x is ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hbe nog geen betaalde dingen gedaan, wel allemaal van die onzin
In grunn maar even thee op de foto zetten denk ik, tenzij het echt te awkward is
Jammerlijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging met Huntelaar en Ghazi alleen op de goal af en faalt jammerlijk
Oh ik vind die opdrachten voor thuis ook wel leuk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hbe nog geen betaalde dingen gedaan, wel allemaal van die onzin
In grunn maar even thee op de foto zetten denk ik, tenzij het echt te awkward is
Dat zitten ze na een overwinning nog steeds. Als ze naar het EK gaan alsnog ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het niet jammer dat ze winnen, maar wel is t leuk als ze in een moeilijke situatie zitten
Ik vind het wel leuk dat je steeds een persoonlijke reactie krijgt op wat je instuurtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik vind die opdrachten voor thuis ook wel leuk.
Ik vond het niet echt ongemakkelijk. Alleen bang dat het opvalt :'Dquote:
2 goals nog maar gemaakt en niet bijzonder nee. Die Martial die ze hebben gekocht bewijst zich wel meteen en die is 18quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammerlijk.
Ik heb begrepen dat hij nog niet bepaald in vorm is bij Manure.
Die beurtbalkjes in een supermarkt. Dat is pas erg. Gelukkig was er een dichte kassaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik geef er nu al geen fuck meer om dat ik het op de foto moet zetten.
Ja maar dat is te makkelijk, het zou leuk zijn als wij gelijkspelen en de Turken winnenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zitten ze na een overwinning nog steeds. Als ze naar het EK gaan alsnog ook
Nee. Ik heb geen lieve notes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die avond dat we een kwartier ofzo toegang hadden tot alle notes, heb ik toen ook lieve notes bij Flips gezet?
Ik weet het niet meer.
Hij is er serieus echt net, heb hem nog niet opgestart. Moet sowieso even aan de lader liggen. Maar ik denk dat ik nog even ga werken en er daarna uitgebreid mee ga spelen.quote:
Het werkt ook niet echt mee dat ik nu een grootte telefoon hebquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt ongemakkelijk. Alleen bang dat het opvalt :'D
Dan is het sowieso afgelopenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja maar dat is te makkelijk, het zou leuk zijn als wij gelijkspelen en de Turken winnen
Oh leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is er serieus echt net, heb hem nog niet opgestart. Moet sowieso even aan de lader liggen. Maar ik denk dat ik nog even ga werken en er daarna uitgebreid mee ga spelen.Ik zal wel een review plaatsen.
Ja dat is echt leuk. Ik had er 5 in behandeling en die man heeft gewoon bij alle vijf er wat bij gezetquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat je steeds een persoonlijke reactie krijgt op wat je instuurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |