SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2015 18:38:40 ]“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
ja en?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry maar dit soort reacties
Echt kansloos hoor
Je bent verdomme een nederlander man
Waarom zou je het dan jammer vinden als ze winnen? Zo`n onzinquote:
Is Typisch zijnschuldquote:
Sony Xperia Z3 Compact.quote:
oooh mooi! welke kleur?quote:
Typisch jij om zo vervelend te doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles is Typisch zijn schuld.
Typisch
Pls #rtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles is Typisch zijn schuld.
Typisch
Ik wilde een witte, maar die was inderdaad ook niet leverbaar. Toen maar contact opgenomen met Telfort via Facebook en zo kunnen ruilen voor een zwarte. Dat was drie dagen geleden of zo. En hij is nu net aangekomen. Netjes gedaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hee die wil ik ook dat ding is overal uitverkocht
Met een abo dus?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde een witte, maar die was inderdaad ook niet leverbaar. Toen maar contact opgenomen met Telfort via Facebook en zo kunnen ruilen voor een zwarte. Dat was drie dagen geleden of zo. En hij is nu net aangekomen. Netjes gedaan.
Nsberquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb ook even in Fok-its notes gezet dat hij doelbewust de OP heeft vernield
Goed zo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, verlenging van mijn huidige abo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|