Nouja, ze hebben er alles wat je zou willen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga echt niet alleen pizza eten. Moet wel aan de lijn denken. :$
Je kan alles lopen als je een beetje 'slim' loopt. En afhankelijk van waar je hotel oid zit. Dan loop je het er echt wel vanaf.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het zou zonde zijn als ik alle verloren kilo's in drie dagen weer terug heb.
Fera jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
haha fera en ik zijn #fitlife nu
Hoeft niet per se hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor Italianen wel![]()
6 uur spaghetti. 8 uur hoofdgerecht. 10 uur aan de vino
jawel. anders land uit tochquote:
Alleen ik hoor. Jou maakt het nog steeds niets uit. Don't pretend to care.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
haha fera en ik zijn #fitlife nu
Echt bizar hoeveel gangen zij etenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor Italianen wel![]()
6 uur spaghetti. 8 uur hoofdgerecht. 10 uur aan de vino
Ik moet even kijken of ik nog een studentenpas heb.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan alles lopen als je een beetje 'slim' loopt. En afhankelijk van waar je hotel oid zit. Dan loop je het er echt wel vanaf.en ik raad je aan om een studentenpas oid mee te nemen of als je onder 25 bent, dan kun je ook nog met korting overal naar binnen.
klopt ja. Die blijven maar gaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt bizar hoeveel gangen zij eten
ssstquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen ik hoor. Jou maakt het nog steeds niets uit. Don't pretend to care.
Dan kun je bijv. voor 7,50 forum Romanum in en het Colosseumquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet even kijken of ik nog een studentenpas heb.
Snap ik. Heeft Italiaanse ijssalon hier ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
In Italië was ik helemaal weg van de milkshakes in alle smaken
Italiaans schepijs.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
In Italië was ik helemaal weg van de milkshakes in alle smaken
O nice, bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kun je bijv. voor 7,50 forum Romanum in en het ColosseumD en dat pasje geldt 48u dus ne kan ook ene dag Colosseum doen en andere dag forum romanum
Wel vrij debiel om dat niet op dezelfde dag te doen als je maar 3 dagen hebtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kun je bijv. voor 7,50 forum Romanum in en het ColosseumD en dat pasje geldt 48u dus ne kan ook ene dag Colosseum doen en andere dag forum romanum
Dat ligt 40-45 meter van elkaar af jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel vrij debiel om dat niet op dezelfde dag te doen als je maar 3 dagen hebt
Klopt, het zit ook echt tegenover elkaar, maar je weet maar nooit hoe zij hun dag inplannen oid. Dus ik denk ik zeg het maarquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel vrij debiel om dat niet op dezelfde dag te doen als je maar 3 dagen hebt
Hele dag internettenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt, het zit ook echt tegenover elkaar, maar je weet maar nooit hoe zij hun dag inplannen oid. Dus ik denk ik zeg het maar
Paxcon zit ook de hele dag te internetten en zit ook in het buitenlandquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk als ie in het buitenland zit.
Pax moet natuurlijk al zijn matches warm houden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paxcon zit ook de hele dag te internetten en zit ook in het buitenland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |