ahh leuk! Waarheen? En eerste vakantie samen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja met mijn kruisvaarderbroeders
[..]
ya
Skinnydippen in de Trevifonteinquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja met mijn kruisvaarderbroeders
[..]
ya
Rome.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ahh leuk! Waarheen? En eerste vakantie samen?
Lieeeeef, met vliegtuig? en hoelang?quote:
Was een anderequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die zat maandje terug nog achter schermen.
Ja, drie nachten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Lieeeeef, met vliegtuig? en hoelang?
omg zo leukquote:
Jaaa.quote:
Ik ga echt niet alleen pizza eten. Moet wel aan de lijn denken. :$quote:
Gewoon 3 dagen naar Rome en dan naar Macdonalds tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga echt niet alleen pizza eten. Moet wel aan de lijn denken. :$
Fok-it, kneusje. Dat weet ik. Ik doel dan ook echt op trevi. Met die onder aan de trappen was niks mis meer mee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was een andere
De Trevi staat niet naast de Spaanse trappen x
Ohquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fok-it, kneusje. Dat weet ik. Ik doel dan ook echt op trevi. Met die onder aan de trappen was niks mis meer mee.
Zonde.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga echt niet alleen pizza eten. Moet wel aan de lijn denken. :$
Mac is steeds minder aantrekkelijk voor me.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon 3 dagen naar Rome en dan naar Macdonalds toch
Nee zo snugger ben ik atm niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhIk dacht een Feyenoordhooligan-grapje
Maar het zou zonde zijn als ik alle verloren kilo's in drie dagen weer terug heb.quote:
Nee, je hebt genoeg lekkers in Italie. Maar als voorafje een dik bord spaghetti hakt er ook inquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Mac is steeds minder aantrekkelijk voor me.
Haha Sof is goed bezig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:20 schreef supersof het volgende:
ik ga weer even twee opdrachten doen ciao
Dat is toch geen voorafje. Neem dan een salade of zo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je hebt genoeg lekkers in Italie. Maar als voorafje een dik bord spaghetti hakt er ook in
Voor Italianen welquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is toch geen voorafje. Neem dan een salade of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |