Watquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
Fok-it weet je die weddenschap nog over studeren enzo. Ja ik heb tot nu toe alleen maar voldoendes gehaald, wat voor voldoendes het zijn wil ik het niet over hebben maar zeg maar alvast doei tegen je 500 euro.
Dat zou ik ook zeggen. Ondertussen leef je op straat tegenwoordigquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
Fok-it weet je die weddenschap nog over studeren enzo. Ja ik heb tot nu toe alleen maar voldoendes gehaald, wat voor voldoendes het zijn wil ik het niet over hebben maar zeg maar alvast doei tegen je 500 euro.
Niveau van eredivisie. Als zelfs AZ het beste is in Europa en het Nederlands elftal heeft geen enkele speler uit AZ dan zie ik wel waar het fout gaat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar de vraag is eigenlijk waarom ze nu niet meer scoren.
Nog niet. Misschien ooit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heet jij Cruijf van je achternaam?
Nee hoor, ik woon helaas nog bij mijn ouders en moet heel veel uur in het OV zitten, wat helaas mijn studie belemmerd, maar als ik straks ga verhuizen dan kaboem, ineens betere voldoendes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen. Ondertussen leef je op straat tegenwoordig
*belemmertquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee hoor, ik woon helaas nog bij mijn ouders en moet heel veel uur in het OV zitten, wat helaas mijn studie belemmerd, maar als ik straks ga verhuizen dan kaboem, ineens betere voldoendes.
Wowwquote:
welke studie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee hoor, ik woon helaas nog bij mijn ouders en moet heel veel uur in het OV zitten, wat helaas mijn studie belemmerd, maar als ik straks ga verhuizen dan kaboem, ineens betere voldoendes.
Ik vraag me wel eens af hoe het is om een vrouw met penis (trans of hoe ze zich ook willen noemen) te daten.quote:
Molecular Science & Technologyquote:
ja heel cool jij ook?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Molecular Science & Technology
Hoi Sof lang niet gezien alles goed ben je nog steeds cool?
Lijkt me ook lastig, maar volgens mij is het bij de meeste mtf wel te zien aan de buitenkant.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe het is om een vrouw met penis (trans of hoe ze zich ook willen noemen) te daten.
Wanneer zeg je het? Het niet zeggen is natuurlijk kut voor je partner, maar is natuurlijk wel iets moeilijks om te vertellen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Woww
naj, op een ouwe fiets moet je het leren dan maar
Er zullen er vast wel meer Cruijf heten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met welke Cruijf zou je willen trouwen dan, die oude?
Ik denk niet dat er ooit een goed moment is. Beter speelt zo iemand van begin af aan open kaart. Denk dat mannen dat meer waarderen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe het is om een vrouw met penis (trans of hoe ze zich ook willen noemen) te daten.
Wanneer zeg je het? Het niet zeggen is natuurlijk kut voor je partner, maar is natuurlijk wel iets moeilijks om te vertellen.
Ja, misschien is er wel geen goed moment.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ooit een goed moment is. Beter speelt zo iemand van begin af aan open kaart. Denk dat mannen dat meer waarderen.
Ik waarschijnlijk wel, maar dan moet ze wel heel vrouwelijk zijn dat het echt een verassing is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, misschien is er wel geen goed moment.
Ik vraag me af of ik gay genoeg ben om het een plezante verrassing te vinden als ik het broekje uit doe.
en ben je dan top of bottomquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk wel, maar dan moet ze wel heel vrouwelijk zijn dat het echt een verassing is.
chill, met fera?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |