Jep maar goed niet heel verrassend.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Amateuristisch gedekt ook
Wel kut dat Ijsland Niet gewonnen heeft. Maakt Tsjechie weer wat gemakzuchtiger om groepshoofd te willen wordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jep maar goed niet heel verrassend.
Drommel heet hij geloof ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of hoe heet dat ventje van de Graafschap. Jurjus?
Of anders die van Twente. Trommel of iets.
Maar euhm. Hoe /wat moet er nu gebeuren wil Nederland door gaan ? Ik heb het eigenlijk beetje gemist omdat ik het stiekem niet meer zag gebeuren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel kut dat Ijsland Niet gewonnen heeft. Maakt Tsjechie weer wat gemakzuchtiger om groepshoofd te willen worden
Als Turkije wint hangt vanavond moeten ze punten vrspelen tegen Ijsland volgende week en Nederland winnen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar euhm. Hoe /wat moet er nu gebeuren? Ik heb het eigenlijk beetje gemist omdat ik het stiekem niet meer zag gebeuren.
Drama die 2 jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan Stevens en Marsman
Hallo wp.quote:
Thanks, dan is het voor mij een stuk duidelijker.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Turkije wint hangt vanavond moeten ze punten vrspelen tegen Ijsland volgende week en Nederland winnen.
Als Turkije punten verspilt moet Nederland winnen maar zijn ze wel meteen zeker `geloof ik''
gaan we nog prinsesjes kussenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hallo wp.
[..]
Thanks, dan ks het voor mij een stuk duidelijker.
Moet je niet naar de shoppa dan? Dan kan ik zo wel prinsesjes kussen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gaan we nog prinsesjes kussen
Ed de Goeijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anders gewoon Fred Grim opstellen.
voordat hij hier is is het 10 uur johquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je niet naar de shoppa dan? Dan kan ik zo wel prinsesjes kussen.
Ohhhh. Puick. Wil je nu al? Dan start ik mijn laptopquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voordat hij hier is is het 10 uur joh
ja ik wil nu welquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhhh. Puick. Wil je nu al? Dan start ik mijn laptop
Wat. 5km lopen. Que.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik wil nu wel![]()
![]()
![]()
![]()
start jij je laptop even op dan ga ik 5 km lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |