oh dacht dat je bedoelde dat de nos weer iets doms zeiquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen tv he. Op ipad tv kijken
Nja heb wel een tv. Alleen geen tvaansluitingquote:
hoe kan datquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja heb wel een tv. Alleen geen tvaansluiting
Zit hier nietquote:
Achja, is allemaal geen ramp verderquote:
Ik zou het wel een ramp vinden, moet er niet aan denken om mn voetbal ofzo op een kutstreampje te kijkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Achja, is allemaal geen ramp verder
Je had toch nog huizen te huur staan daar waar jij woont?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou het wel een ramp vinden, moet er niet aan denken om mn voetbal ofzo op een kutstreampje te kijken
Vooralsnog staat er nog leeg ja, maar zal wel gevuld moeten worden de komende tijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had toch nog huizen te huur staan daar waar jij woont?Als het nog leeg staat volgend jaar trek ik er in
Marsijs is ook wel goed weg te krijgenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een Marstoetje.
Het smaakt totaal niet naar Mars.
Jammer.
Lijkt me ook. Wel jammer dat mijn contract niet al te flexibel isquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Vooralsnog staat er nog leeg ja, maar zal wel gevuld moeten worden de komende tijd
Zekerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Marsijs is ook wel goed weg te krijgen
Tsja, je weet waar je voor tekentquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Wel jammer dat mijn contract niet al te flexibel is
Ikvind het ook niet erg om te blijven hoorquote:
Treurig welquote:
Je moet altijd blijven kijken naar beterquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ikvind het ook niet erg om te blijven hoor![]()
Maar na het eerste jaar ga ik wel kijken naar beter
Echt he.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus de Cil en Krul geblesseerd op 1 avond.
Lol.
Lijkt FM wel.
Eerst even kijken of ze beiden volgende wedstrijd halen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he.
Ben benieuwd wie de vervangers zijn. Vermeer lijkt me evident maar als 3de keeper?
Stekelenburg
Of Muldergod
Pietjequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he.
Ben benieuwd wie de vervangers zijn. Vermeer lijkt me evident maar als 3de keeper?
Stekelenburg
Of Muldergod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |