Het is nooit te vroeg voor Alison en Gillian.quote:
geen fashionpost, maar wel grappigquote:
Helemaal niks mis meequote:
Vroeger niet nee, maar tegenwoordig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee
[ afbeelding ]
Tja, we kunnen niet allemaal mooi oud wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vroeger niet nee, maar tegenwoordig.![]()
[ afbeelding ]
Er is gewoon belachelijk veel aan verbouwd. Ze had best mooi oud kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja, we kunnen niet allemaal mooi oud worden
Dat is alleen weggelegd voor deze prachtvrouw
[ afbeelding ]
Ja je hebt wel gelijk jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:47 schreef Bronson het volgende:
[..]
Er is gewoon belachelijk veel aan verbouwd. Ze had best mooi oud kunnen worden.
Met haar piepstem.quote:
Echt zo'n aidsnummer waarvan ik dus echt niet begrijp waarom het zovaak gedraaid moet worden. Zeker niet op 3fm.quote:
nee hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:13 schreef Bronson het volgende:
\
[..]
Echt zo'n aidsnummer waarvan ik dus echt niet begrijp waarom het zovaak gedraaid moet worden. Zeker niet op 3fm.
Maar dat zal wel aan mij liggen.
+1.quote:
Ehm, boodschappen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaaaaaaaaaaa mijn docent had weer wat te zeiken over mijn scriptie
Een keer raden wat ik dus vanmiddag weer moet doen
masturberen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Onder zijn bureau duiken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
In België betekent "buizen" zoiets als zakken voor je examen. Dubbel garpig.quote:
Vriend van mij vertelde ooit eens anekdote; een lerares had gezegd dat hij er wat harder aan moest trekken. 'Dat doe ik iedere avond, maar het helpt niet'quote:
Syteemplafond hierquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vriend van mij vertelde ooit eens anekdote; een lerares had gezegd dat hij er wat harder aan moest trekken. 'Dat doe ik iedere avond, maar het helpt niet'
das balen! is het wel bij te werken of?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:05 schreef wolfrolf het volgende:
De potten links en rechts van mij zijn een waar trombone concert
Wat een geluiden
Ja het is niet zo heelveel. Gewoon een paar kleine details.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das balen! is het wel bij te werken of?
(ja, ik geef wel een serieuze reactie, itt dat gespuis hier!)
he popje!quote:
Ik ben stiekem ook gewoon aan het werk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
he popje!
ja, ik kom hier niet meer zovaak..... en nu ga ik ook weer wat anders doen
Hoax.quote:
Mwa, vind het wel een prima concept die 1 minuut. Genoeg om de kijker te laten bepalen of het wat is om op te zoeken. En kort genoeg om uit te zitten bij een waardeloze artiest.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja, omdat ze een blik B-artiesten uitnodigen. Maar dan nodig je QOTSA of Joss Stone of ander groots artiest uit, laat ze dan ook gewoon een heel nummer spelen.
quote:
Jong, ik ben ook gewoon aan het werk. Tieten post je maar na 17.00quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
Kap eens met die serieuze praat op de vrijdagmiddag
TIETENquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jong, ik ben ook gewoon aan het werk. Tieten post je maar na 17.00
Ze doen weer een heul goeie Kings Of Leon imitatiequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
Kensington - Done with it
Toepasselijke titel hebben die gasten.
De neuk is Halsey?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:29 schreef ChatGirl het volgende:
Leuk leesvoer op de vrijdagmiddag: tweets die aan Melkweg worden gestuurd nadat het concert van Halsey binnen no time is uitverkocht
Die van New Americana.quote:
Zegt mij zo niets.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die van New Americana.
Een of andere Instagram/Youtube ster met miljoenen volgers die nu een zangcarrière heeft ofzo.
Vanmorgen nog gedraaid bij Paul, vlak voor 12 uur.quote:
De echt goede dingen wel. In Da Club heeft een vette deun, de rap van 50cent is lekker smooth, precies goede pakketje. Net als muziek van Snoop Dogg ook vaak wel te pruimen is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:33 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij was toch heul niet van de hiphop.
ook? ik ben vrij.....net als de komende 2 vrijdagmiddagenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook gewoon aan het werk.
Lucky you. Ik zit in m'n kantooroerwoudquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook? ik ben vrij.....net als de komende 2 vrijdagmiddagen
Ja de plant leeft nog?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lucky you. Ik zit in m'n kantooroerwoud
Volgens mij wel. En we hebben ook een nieuwe plant er bij sinds vanmorgen. Kan ik die ook weer verzuipenquote:
samen (ver)zuipen is toch leuker dan alleen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij wel. En we hebben ook een nieuwe plant er bij sinds vanmorgen. Kan ik die ook weer verzuipen
Tja, al die vette beats die jij bedoelt zijn gewoon van Dr. Dre. Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De echt goede dingen wel. In Da Club heeft een vette deun, de rap van 50cent is lekker smooth, precies goede pakketje. Net als muziek van Snoop Dogg ook vaak wel te pruimen is.
'Been hit with a few shells, but I don't walk with a limp'
Godverdomme, het is een fashiontopique... wat doe jequote:
Ik vind het prima dat er aandacht word besteed aan een bepaald onderwerp (in dit geval androgynie), maar door dit soort onzin slaat het de plank weer volledig mis m.i.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godverdomme, het is een fashiontopique... wat doe je
welke is het geworden?quote:
prima nummer, maar er was toch wel wat beters beschikbaarquote:
Die pruik lijkt best echtquote:
Ik dacht ook dat het gewoon een man was.quote:
quote:
Wat een bagger.quote:
Meer dan 12 uur niks gepostquote:
Heeft iedereen opeens een leven ofzo?quote:
Hai!quote:
Werk. Begin dat onderdeel (werken in het weekend) steeds minder tof te vindenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heeft iedereen opeens een leven ofzo?
Ik wil best met je ruilen hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:55 schreef minthy het volgende:
Werk. Begin dat onderdeel (werken in het weekend) steeds minder tof te vinden
Dat heb ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Als je je spw of sph hebt dan mag het!
Wel moeilijk zo'n besneeuwde topquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:21 schreef wolfrolf het volgende:
Ik had net de Mount Everest in huis
Zat wel een naar luchtje aan
Daarvoor ben je speciaal overgeschakeld naar 538 zeker?quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daarvoor ben je speciaal overgeschakeld naar 538 zeker?
Koopjequote:Op maandag 12 oktober 2015 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
Muis is zeker even ontbijt halen bij de AH?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik heb het even opgenomen. Kan ik het de hele dag terugluisteren
quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
Muis is zeker even ontbijt halen bij de AH?
[ afbeelding ]
Hansard.quote:
Neuh, vond het niet zo geweldig.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hansard.
Ik neem aan dat je de achternaam van de zanger wil weten?
wat ben je weer heerlijk recalcitrant vandaagquote:
Toetertjes.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja thesis nu echt klaar om te gaan printen
Als'ie dan uitgeprint is en op tafel legt, zeg je dan ook: "Ik geloof dat dit een thes is"?quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja thesis nu echt klaar om te gaan printen
Ik denk dat ik een scriptie.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als'ie dan uitgeprint is en op tafel legt, zeg je dan ook: "Ik geloof dat dit een thes is"?
XD
Wat een hipsters ook.quote:
Valt wel mee toch?quote:
Ik had deze foto gevonden:quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
Of komt het misschien omdat ze te jong zijn voor baardgroei?
Manmanman... Zelfs m'n oma draait zich om in haar graf om dat behangquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had deze foto gevonden:
[ afbeelding ]
I'm a snol, manquote:
quote:
Journey of Rick Astley. Moeilijke keuzequote:Uit-je-dip-tip
Journey - Don't stop believin'
Rick Astley - Never gonna give you up
George Michael - I want your sex
FIDLAR overdag op de radio, ik word er vrolijk van.quote:
Jij ook Wolfiequote:Op maandag 12 oktober 2015 14:09 schreef wolfrolf het volgende:
FOK! bestaat vandaag 16 jaar
Gefeliciteerd collega no-lifers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:09 schreef wolfrolf het volgende:
FOK! bestaat vandaag 16 jaar
Gefeliciteerd collega no-lifers
quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Dit ookquote:
Is dat die Brendan Flowers?quote:
Ja, met z'n kutstemquote:
Ja, het is weliswaar wel met The Killers, maar toch, dat gejank weerquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Is dat die Brendan Flowers?
Dan inderdaad ook kut.
Je bent een beetje zuur de laatste tijd. Doet J. het niet meer goed?quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, met z'n kutstem
[..]
Ja, het is weliswaar wel met The Killers, maar toch, dat gejank weer
Nee hoor. Het lijkt alleen alsof ze alle kutplaten weer tevoorschijn hebben gehaald bij 3FM....quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent een beetje zuur de laatste tijd. Doet J. het niet meer goed?
Tja geen hoogtepunten zonder dieptepunten.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor. Het lijkt alleen alsof ze alle kutplaten weer tevoorschijn hebben gehaald bij 3FM....
Tevens fax
Zal ik jouw hoogtepunt even verder uitdiepen?quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja geen hoogtepunten zonder dieptepunten.
Ja vanavond weer even luisteren.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:27 schreef ChatGirl het volgende:
Zeg Bronson, kijk eens in het Elbow-topic
quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens mij is het trouwens Fashionzeit
quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zal ik jouw hoogtepunt even verder uitdiepen?
Giel zal het nog wel een keer pluggen bij DWDD.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:33 schreef Pandaplint het volgende:
Frank en Giel zitten wel erg omhoog met hun festival kaartjes, niet?
Zo te zien is het programma niet bepaald wereldschokkend en om dan de 013 vol te krijgen... Tja. Tikje ambitieus.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:33 schreef Pandaplint het volgende:
Frank en Giel zitten wel erg omhoog met hun festival kaartjes, niet?
ik moest wel lachen vorige week. Na Lowlands hebben al die dj's het liveoptreden wat zo vals was als een kraai van Y&Y belachelijk gemaakt en dan afgelopen week met droge ogen kaarten weggevenquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Can Years & Years niet voor eeuwig verbannen worden van de radio?
Inb4 SC met dat andere hoepelgifjequote:
Jezusquote:
lekker lekkerquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:24 schreef Cee het volgende:
Zometeen op de fiets naar de Stereophonics.
Ik kon hem niet vinden maar moest mijn frustratie kwijt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
TV / NPO Radio 2 #9 Twee luisteraars horen Gijs de Tweespraak doen...
Daar zitten we.
Mijne komt er zo aan, 5 minuten geef ik het...quote:
quote:
zal wel een flinke flabberfax zijn dan, zo snel achter elkaarquote:
Hier ook!quote:
Ach, fappen kan altijd... ze is niet onaantrekkelijk ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:04 schreef wolfrolf het volgende:
Nicole Ekdom fapperdefap fap fap
SilentChaos doet nu
Er is gewoon iets ondefinieerbaar spannend aan haarquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, fappen kan altijd... ze is niet onaantrekkelijk ofzo
Dat mag je pas zeggen als Sinterklaas het land weer uit is.quote:
Sinterklaas staat op uitsterven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat mag je pas zeggen als Sinterklaas het land weer uit is.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze is een moeder dus het mag.
Eens, maar ik begrijp wel wat wolfje bedoelt... Sommige vrouwen, ondanks dat ze iets te fors zijn, hebben gewoon iets.quote:
Wat een redenering.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze is een moeder dus het mag.
Het is de uitstraling gewoon. Misschien is het wel gewoon mijn dirty mindquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens, maar ik begrijp wel wat wolfje bedoelt... Sommige vrouwen, ondanks dat ze iets te fors zijn, hebben gewoon iets.
Vreemd genoeg heb ik dat met Amy Schumer
Goedemorgen Jimmy.quote:
Ja dus?quote:
Op de grond, naast het bed. Dieren in bed laten slapenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dus?
Waarschijnlijk komt de hond van mijn ouders dit weekend ergens logeren. Hij moet toch ergens slapen?
Kan ik denk ik wel willen, maar ik denk dat hij mijn bed wel in kruipt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op de grond, naast het bed. Dieren in bed laten slapen
En geef hem eens ongelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik denk ik wel willen, maar ik denk dat hij mijn bed wel in kruipt.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op de grond, naast het bed. Dieren in bed laten slapen
Fucking ranzigquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dus?
Waarschijnlijk komt de hond van mijn ouders dit weekend ergens logeren. Hij moet toch ergens slapen?
Mijn kat slaapt ook altijd bij ons op bedquote:
Op z'n hondjesquote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Hallo.
[..]
Ja hoor. Uitstekend.
Neen zeer zeker niet. De boiler van mijn quooker was kaduuk. Nu gaf de monteur aan er tussen 8-10 te zijn, maar die knuppel kwam pas om 11 uur opdagen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Akkoord.
Waarom zo laat pas online?
Dagje verlof?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Neen zeer zeker niet. De boiler van mijn quooker was kaduuk. Nu gaf de monteur aan er tussen 8-10 te zijn, maar die knuppel kwam pas om 11 uur opdagen.
Monteursquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Neen zeer zeker niet. De boiler van mijn quooker was kaduuk. Nu gaf de monteur aan er tussen 8-10 te zijn, maar die knuppel kwam pas om 11 uur opdagen.
Het is maar een geit. Heb je haar verteld dat je heerlijke stoofpot van haar kan maken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
Pandaplintje was er bijna niet meer aangezien hij bijna omver geramd werd door een geit
Het was een bok. En een heule grote.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is maar een geit. Heb je haar verteld dat je heerlijke stoofpot van haar kan maken?
Wat zei je?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het was een bok. En een heule grote.
Daar denkt Minthy heel anders over als ze weer eens in de garage zit!quote:
De quookerquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wie niet hoorn wil moet maar voelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat zei je?
"Opbokken!"
[..]
Daar denkt Minthy heel anders over als ze weer eens in de garage zit!
De dichtbij gaan staan met een cameraquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat heb je gedaan dat je een bok boos hebt gemaakt?
Ik vind je wel een watje dat je een bok niet aan kuntquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De dichtbij gaan staan met een camera
Hier was hij nog liefquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind je wel een watje dat je een bok niet aan kunt
Geef die bok bier, maak je vrienden meequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hier was hij nog lief
[ afbeelding ]
Och wat een schatjequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hier was hij nog lief
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De quookerHipster die je er bent, Jimmy.
Die heeft Sherlock ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb een glazen waterkoker met een blauwe LEDring
Ben ik nu ook een hipster?
Dat is toch voor geen meter kalkvrij te houden?quote:
Ach, of je nou in 1 minuut 1800W gebruikt of in een 2 minuten 900W....quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar zo'n quooker ding is toch een energievreter?
Wel als je zoals ik BRITA waterfilters gebruiktquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is toch voor geen meter kalkvrij te houden?
verbruikt een Quooker niet dag en nacht stroom?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, of je nou in 1 minuut 1800W gebruikt of in een 2 minuten 900W....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |