Goedemorgen Jimmy.quote:
Ja dus?quote:
Op de grond, naast het bed. Dieren in bed laten slapenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dus?
Waarschijnlijk komt de hond van mijn ouders dit weekend ergens logeren. Hij moet toch ergens slapen?
Kan ik denk ik wel willen, maar ik denk dat hij mijn bed wel in kruipt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op de grond, naast het bed. Dieren in bed laten slapen
En geef hem eens ongelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik denk ik wel willen, maar ik denk dat hij mijn bed wel in kruipt.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op de grond, naast het bed. Dieren in bed laten slapen
Fucking ranzigquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dus?
Waarschijnlijk komt de hond van mijn ouders dit weekend ergens logeren. Hij moet toch ergens slapen?
Mijn kat slaapt ook altijd bij ons op bedquote:
Op z'n hondjesquote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Hallo.
[..]
Ja hoor. Uitstekend.
Neen zeer zeker niet. De boiler van mijn quooker was kaduuk. Nu gaf de monteur aan er tussen 8-10 te zijn, maar die knuppel kwam pas om 11 uur opdagen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Akkoord.
Waarom zo laat pas online?
Dagje verlof?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Neen zeer zeker niet. De boiler van mijn quooker was kaduuk. Nu gaf de monteur aan er tussen 8-10 te zijn, maar die knuppel kwam pas om 11 uur opdagen.
Monteursquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Neen zeer zeker niet. De boiler van mijn quooker was kaduuk. Nu gaf de monteur aan er tussen 8-10 te zijn, maar die knuppel kwam pas om 11 uur opdagen.
Het is maar een geit. Heb je haar verteld dat je heerlijke stoofpot van haar kan maken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
Pandaplintje was er bijna niet meer aangezien hij bijna omver geramd werd door een geit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |