quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens mij is het trouwens Fashionzeit
Inb4 SC met dat andere hoepelgifjequote:
Jezusquote:
lekker lekkerquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:24 schreef Cee het volgende:
Zometeen op de fiets naar de Stereophonics.
Ik kon hem niet vinden maar moest mijn frustratie kwijt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
TV / NPO Radio 2 #9 Twee luisteraars horen Gijs de Tweespraak doen...
Daar zitten we.
Mijne komt er zo aan, 5 minuten geef ik het...quote:
quote:
zal wel een flinke flabberfax zijn dan, zo snel achter elkaarquote:
Hier ook!quote:
Ach, fappen kan altijd... ze is niet onaantrekkelijk ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:04 schreef wolfrolf het volgende:
Nicole Ekdom fapperdefap fap fap
SilentChaos doet nu
Er is gewoon iets ondefinieerbaar spannend aan haarquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, fappen kan altijd... ze is niet onaantrekkelijk ofzo
Dat mag je pas zeggen als Sinterklaas het land weer uit is.quote:
Sinterklaas staat op uitsterven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat mag je pas zeggen als Sinterklaas het land weer uit is.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze is een moeder dus het mag.
Eens, maar ik begrijp wel wat wolfje bedoelt... Sommige vrouwen, ondanks dat ze iets te fors zijn, hebben gewoon iets.quote:
Wat een redenering.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze is een moeder dus het mag.
Het is de uitstraling gewoon. Misschien is het wel gewoon mijn dirty mindquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens, maar ik begrijp wel wat wolfje bedoelt... Sommige vrouwen, ondanks dat ze iets te fors zijn, hebben gewoon iets.
Vreemd genoeg heb ik dat met Amy Schumer
Goedemorgen Jimmy.quote:
Ja dus?quote:
Op de grond, naast het bed. Dieren in bed laten slapenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dus?
Waarschijnlijk komt de hond van mijn ouders dit weekend ergens logeren. Hij moet toch ergens slapen?
Kan ik denk ik wel willen, maar ik denk dat hij mijn bed wel in kruipt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op de grond, naast het bed. Dieren in bed laten slapen
En geef hem eens ongelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik denk ik wel willen, maar ik denk dat hij mijn bed wel in kruipt.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op de grond, naast het bed. Dieren in bed laten slapen
Fucking ranzigquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dus?
Waarschijnlijk komt de hond van mijn ouders dit weekend ergens logeren. Hij moet toch ergens slapen?
Mijn kat slaapt ook altijd bij ons op bedquote:
Op z'n hondjesquote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Hallo.
[..]
Ja hoor. Uitstekend.
Neen zeer zeker niet. De boiler van mijn quooker was kaduuk. Nu gaf de monteur aan er tussen 8-10 te zijn, maar die knuppel kwam pas om 11 uur opdagen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Akkoord.
Waarom zo laat pas online?
Dagje verlof?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Neen zeer zeker niet. De boiler van mijn quooker was kaduuk. Nu gaf de monteur aan er tussen 8-10 te zijn, maar die knuppel kwam pas om 11 uur opdagen.
Monteursquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Neen zeer zeker niet. De boiler van mijn quooker was kaduuk. Nu gaf de monteur aan er tussen 8-10 te zijn, maar die knuppel kwam pas om 11 uur opdagen.
Het is maar een geit. Heb je haar verteld dat je heerlijke stoofpot van haar kan maken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
Pandaplintje was er bijna niet meer aangezien hij bijna omver geramd werd door een geit
Het was een bok. En een heule grote.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is maar een geit. Heb je haar verteld dat je heerlijke stoofpot van haar kan maken?
Wat zei je?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het was een bok. En een heule grote.
Daar denkt Minthy heel anders over als ze weer eens in de garage zit!quote:
De quookerquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wie niet hoorn wil moet maar voelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat zei je?
"Opbokken!"
[..]
Daar denkt Minthy heel anders over als ze weer eens in de garage zit!
De dichtbij gaan staan met een cameraquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat heb je gedaan dat je een bok boos hebt gemaakt?
Ik vind je wel een watje dat je een bok niet aan kuntquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De dichtbij gaan staan met een camera
Hier was hij nog liefquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind je wel een watje dat je een bok niet aan kunt
Geef die bok bier, maak je vrienden meequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hier was hij nog lief
[ afbeelding ]
Och wat een schatjequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hier was hij nog lief
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De quookerHipster die je er bent, Jimmy.
Die heeft Sherlock ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb een glazen waterkoker met een blauwe LEDring
Ben ik nu ook een hipster?
Dat is toch voor geen meter kalkvrij te houden?quote:
Ach, of je nou in 1 minuut 1800W gebruikt of in een 2 minuten 900W....quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar zo'n quooker ding is toch een energievreter?
Wel als je zoals ik BRITA waterfilters gebruiktquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is toch voor geen meter kalkvrij te houden?
verbruikt een Quooker niet dag en nacht stroom?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, of je nou in 1 minuut 1800W gebruikt of in een 2 minuten 900W....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |