quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah
Eigenlijk wel erg dat we dit soort tijden al onder "uitslapen" scharen
Ik moest vorige week naar een cursus, kon ik om 8:15 weg ipv 7:30.... toch 3 kwartier uitgeslapen
quote:
Volgens het cliché hoor ik nu "Annie's pretty young, we try not to sexualize her" te zeggen, maar dat punt zijn we ondertussen al even voorbij.quote:
http://imgur.com/gallery/22Wk3quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens het cliché hoor ik nu "Annie's pretty young, we try not to sexualize her" te zeggen, maar dat punt zijn we ondertussen al even voorbij.
Meer dan zelden vind ik die minuut lang zat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:28 schreef Bronson het volgende:
Praten over de muziek bij DWDD dat het allemaal zo geniaal is, terwijl men maar een minuutje mag. Blijft de grootste onzin in heel DWDD.
Ja, omdat ze een blik B-artiesten uitnodigen. Maar dan nodig je QOTSA of Joss Stone of ander groots artiest uit, laat ze dan ook gewoon een heel nummer spelen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Meer dan zelden vind ik die minuut lang zat.
Opeens weet je het.... je wordt fotograafquote:
Jep, al kiest Paul wel erg veilig. Er zijn zoveel betere pareltjes dan dit die niet zo vaak gedraaid worden. Veenstra had vast een ander gekozen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |