Het is nooit te vroeg voor Alison en Gillian.quote:
geen fashionpost, maar wel grappigquote:
Helemaal niks mis meequote:
Vroeger niet nee, maar tegenwoordig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee
[ afbeelding ]
Tja, we kunnen niet allemaal mooi oud wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vroeger niet nee, maar tegenwoordig.![]()
[ afbeelding ]
Er is gewoon belachelijk veel aan verbouwd. Ze had best mooi oud kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja, we kunnen niet allemaal mooi oud worden
Dat is alleen weggelegd voor deze prachtvrouw
[ afbeelding ]
Ja je hebt wel gelijk jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:47 schreef Bronson het volgende:
[..]
Er is gewoon belachelijk veel aan verbouwd. Ze had best mooi oud kunnen worden.
Met haar piepstem.quote:
Echt zo'n aidsnummer waarvan ik dus echt niet begrijp waarom het zovaak gedraaid moet worden. Zeker niet op 3fm.quote:
nee hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:13 schreef Bronson het volgende:
\
[..]
Echt zo'n aidsnummer waarvan ik dus echt niet begrijp waarom het zovaak gedraaid moet worden. Zeker niet op 3fm.
Maar dat zal wel aan mij liggen.
+1.quote:
Ehm, boodschappen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaaaaaaaaaaa mijn docent had weer wat te zeiken over mijn scriptie
Een keer raden wat ik dus vanmiddag weer moet doen
masturberen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Onder zijn bureau duiken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
In België betekent "buizen" zoiets als zakken voor je examen. Dubbel garpig.quote:
Vriend van mij vertelde ooit eens anekdote; een lerares had gezegd dat hij er wat harder aan moest trekken. 'Dat doe ik iedere avond, maar het helpt niet'quote:
Syteemplafond hierquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vriend van mij vertelde ooit eens anekdote; een lerares had gezegd dat hij er wat harder aan moest trekken. 'Dat doe ik iedere avond, maar het helpt niet'
das balen! is het wel bij te werken of?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:05 schreef wolfrolf het volgende:
De potten links en rechts van mij zijn een waar trombone concert
Wat een geluiden
Ja het is niet zo heelveel. Gewoon een paar kleine details.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das balen! is het wel bij te werken of?
(ja, ik geef wel een serieuze reactie, itt dat gespuis hier!)
he popje!quote:
Ik ben stiekem ook gewoon aan het werk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
he popje!
ja, ik kom hier niet meer zovaak..... en nu ga ik ook weer wat anders doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |