Het is nooit te vroeg voor Alison en Gillian.quote:
geen fashionpost, maar wel grappigquote:
Helemaal niks mis meequote:
Vroeger niet nee, maar tegenwoordig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee
[ afbeelding ]
Tja, we kunnen niet allemaal mooi oud wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vroeger niet nee, maar tegenwoordig.![]()
[ afbeelding ]
Er is gewoon belachelijk veel aan verbouwd. Ze had best mooi oud kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja, we kunnen niet allemaal mooi oud worden
Dat is alleen weggelegd voor deze prachtvrouw
[ afbeelding ]
Ja je hebt wel gelijk jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:47 schreef Bronson het volgende:
[..]
Er is gewoon belachelijk veel aan verbouwd. Ze had best mooi oud kunnen worden.
Met haar piepstem.quote:
Echt zo'n aidsnummer waarvan ik dus echt niet begrijp waarom het zovaak gedraaid moet worden. Zeker niet op 3fm.quote:
nee hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:13 schreef Bronson het volgende:
\
[..]
Echt zo'n aidsnummer waarvan ik dus echt niet begrijp waarom het zovaak gedraaid moet worden. Zeker niet op 3fm.
Maar dat zal wel aan mij liggen.
+1.quote:
Ehm, boodschappen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaaaaaaaaaaa mijn docent had weer wat te zeiken over mijn scriptie
Een keer raden wat ik dus vanmiddag weer moet doen
masturberen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Onder zijn bureau duiken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
In België betekent "buizen" zoiets als zakken voor je examen. Dubbel garpig.quote:
Vriend van mij vertelde ooit eens anekdote; een lerares had gezegd dat hij er wat harder aan moest trekken. 'Dat doe ik iedere avond, maar het helpt niet'quote:
Syteemplafond hierquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vriend van mij vertelde ooit eens anekdote; een lerares had gezegd dat hij er wat harder aan moest trekken. 'Dat doe ik iedere avond, maar het helpt niet'
das balen! is het wel bij te werken of?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:05 schreef wolfrolf het volgende:
De potten links en rechts van mij zijn een waar trombone concert
Wat een geluiden
Ja het is niet zo heelveel. Gewoon een paar kleine details.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das balen! is het wel bij te werken of?
(ja, ik geef wel een serieuze reactie, itt dat gespuis hier!)
he popje!quote:
Ik ben stiekem ook gewoon aan het werk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
he popje!
ja, ik kom hier niet meer zovaak..... en nu ga ik ook weer wat anders doen
Hoax.quote:
Mwa, vind het wel een prima concept die 1 minuut. Genoeg om de kijker te laten bepalen of het wat is om op te zoeken. En kort genoeg om uit te zitten bij een waardeloze artiest.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja, omdat ze een blik B-artiesten uitnodigen. Maar dan nodig je QOTSA of Joss Stone of ander groots artiest uit, laat ze dan ook gewoon een heel nummer spelen.
quote:
Jong, ik ben ook gewoon aan het werk. Tieten post je maar na 17.00quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
Kap eens met die serieuze praat op de vrijdagmiddag
TIETENquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jong, ik ben ook gewoon aan het werk. Tieten post je maar na 17.00
Ze doen weer een heul goeie Kings Of Leon imitatiequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
Kensington - Done with it
Toepasselijke titel hebben die gasten.
De neuk is Halsey?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:29 schreef ChatGirl het volgende:
Leuk leesvoer op de vrijdagmiddag: tweets die aan Melkweg worden gestuurd nadat het concert van Halsey binnen no time is uitverkocht
Die van New Americana.quote:
Zegt mij zo niets.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die van New Americana.
Een of andere Instagram/Youtube ster met miljoenen volgers die nu een zangcarrière heeft ofzo.
Vanmorgen nog gedraaid bij Paul, vlak voor 12 uur.quote:
De echt goede dingen wel. In Da Club heeft een vette deun, de rap van 50cent is lekker smooth, precies goede pakketje. Net als muziek van Snoop Dogg ook vaak wel te pruimen is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:33 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij was toch heul niet van de hiphop.
ook? ik ben vrij.....net als de komende 2 vrijdagmiddagenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook gewoon aan het werk.
Lucky you. Ik zit in m'n kantooroerwoudquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook? ik ben vrij.....net als de komende 2 vrijdagmiddagen
Ja de plant leeft nog?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lucky you. Ik zit in m'n kantooroerwoud
Volgens mij wel. En we hebben ook een nieuwe plant er bij sinds vanmorgen. Kan ik die ook weer verzuipenquote:
samen (ver)zuipen is toch leuker dan alleen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij wel. En we hebben ook een nieuwe plant er bij sinds vanmorgen. Kan ik die ook weer verzuipen
Tja, al die vette beats die jij bedoelt zijn gewoon van Dr. Dre. Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De echt goede dingen wel. In Da Club heeft een vette deun, de rap van 50cent is lekker smooth, precies goede pakketje. Net als muziek van Snoop Dogg ook vaak wel te pruimen is.
'Been hit with a few shells, but I don't walk with a limp'
Godverdomme, het is een fashiontopique... wat doe jequote:
Ik vind het prima dat er aandacht word besteed aan een bepaald onderwerp (in dit geval androgynie), maar door dit soort onzin slaat het de plank weer volledig mis m.i.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godverdomme, het is een fashiontopique... wat doe je
welke is het geworden?quote:
prima nummer, maar er was toch wel wat beters beschikbaarquote:
Die pruik lijkt best echtquote:
Ik dacht ook dat het gewoon een man was.quote:
quote:
Wat een bagger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |