Meer dan 12 uur niks gepostquote:
Heeft iedereen opeens een leven ofzo?quote:
Hai!quote:
Werk. Begin dat onderdeel (werken in het weekend) steeds minder tof te vindenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heeft iedereen opeens een leven ofzo?
Ik wil best met je ruilen hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:55 schreef minthy het volgende:
Werk. Begin dat onderdeel (werken in het weekend) steeds minder tof te vinden
Dat heb ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Als je je spw of sph hebt dan mag het!
Wel moeilijk zo'n besneeuwde topquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:21 schreef wolfrolf het volgende:
Ik had net de Mount Everest in huis
Zat wel een naar luchtje aan
Daarvoor ben je speciaal overgeschakeld naar 538 zeker?quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daarvoor ben je speciaal overgeschakeld naar 538 zeker?
Koopjequote:Op maandag 12 oktober 2015 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
Muis is zeker even ontbijt halen bij de AH?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik heb het even opgenomen. Kan ik het de hele dag terugluisteren
quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
Muis is zeker even ontbijt halen bij de AH?
[ afbeelding ]
Hansard.quote:
Neuh, vond het niet zo geweldig.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hansard.
Ik neem aan dat je de achternaam van de zanger wil weten?
wat ben je weer heerlijk recalcitrant vandaagquote:
Toetertjes.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja thesis nu echt klaar om te gaan printen
Als'ie dan uitgeprint is en op tafel legt, zeg je dan ook: "Ik geloof dat dit een thes is"?quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja thesis nu echt klaar om te gaan printen
Ik denk dat ik een scriptie.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als'ie dan uitgeprint is en op tafel legt, zeg je dan ook: "Ik geloof dat dit een thes is"?
XD
Wat een hipsters ook.quote:
Valt wel mee toch?quote:
Ik had deze foto gevonden:quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
Of komt het misschien omdat ze te jong zijn voor baardgroei?
Manmanman... Zelfs m'n oma draait zich om in haar graf om dat behangquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had deze foto gevonden:
[ afbeelding ]
I'm a snol, manquote:
quote:
Journey of Rick Astley. Moeilijke keuzequote:Uit-je-dip-tip
Journey - Don't stop believin'
Rick Astley - Never gonna give you up
George Michael - I want your sex
FIDLAR overdag op de radio, ik word er vrolijk van.quote:
Jij ook Wolfiequote:Op maandag 12 oktober 2015 14:09 schreef wolfrolf het volgende:
FOK! bestaat vandaag 16 jaar
Gefeliciteerd collega no-lifers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:09 schreef wolfrolf het volgende:
FOK! bestaat vandaag 16 jaar
Gefeliciteerd collega no-lifers
quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Dit ookquote:
Is dat die Brendan Flowers?quote:
Ja, met z'n kutstemquote:
Ja, het is weliswaar wel met The Killers, maar toch, dat gejank weerquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Is dat die Brendan Flowers?
Dan inderdaad ook kut.
Je bent een beetje zuur de laatste tijd. Doet J. het niet meer goed?quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, met z'n kutstem
[..]
Ja, het is weliswaar wel met The Killers, maar toch, dat gejank weer
Nee hoor. Het lijkt alleen alsof ze alle kutplaten weer tevoorschijn hebben gehaald bij 3FM....quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent een beetje zuur de laatste tijd. Doet J. het niet meer goed?
Tja geen hoogtepunten zonder dieptepunten.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor. Het lijkt alleen alsof ze alle kutplaten weer tevoorschijn hebben gehaald bij 3FM....
Tevens fax
Zal ik jouw hoogtepunt even verder uitdiepen?quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja geen hoogtepunten zonder dieptepunten.
Ja vanavond weer even luisteren.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:27 schreef ChatGirl het volgende:
Zeg Bronson, kijk eens in het Elbow-topic
quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens mij is het trouwens Fashionzeit
quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zal ik jouw hoogtepunt even verder uitdiepen?
Giel zal het nog wel een keer pluggen bij DWDD.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:33 schreef Pandaplint het volgende:
Frank en Giel zitten wel erg omhoog met hun festival kaartjes, niet?
Zo te zien is het programma niet bepaald wereldschokkend en om dan de 013 vol te krijgen... Tja. Tikje ambitieus.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:33 schreef Pandaplint het volgende:
Frank en Giel zitten wel erg omhoog met hun festival kaartjes, niet?
ik moest wel lachen vorige week. Na Lowlands hebben al die dj's het liveoptreden wat zo vals was als een kraai van Y&Y belachelijk gemaakt en dan afgelopen week met droge ogen kaarten weggevenquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Can Years & Years niet voor eeuwig verbannen worden van de radio?
quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens mij is het trouwens Fashionzeit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |